Zpět na článek

Diskuze: Cyberpunk 2077 cílí na současnou generaci konzolí

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

AsuraCzech
AsuraCzech
Level 1 Level 1
17. 6. 2018 17:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mně osobně je fuk na jakou generaci to vyjde, jestli ještě na tuhle nebo tu příští. Na tuhle hru se těším, protože mám kyberpunk žánr fakt rád ale stejně tak mám obavy, třetí zaklínač byl pro mě solidní zklamání takže snad se to nebude opakovat a hlavně optimalizovat, optimalizovat a optimalizovat, CDP s tím má trochu problémy.

naliM
naliM
Level 31 Level 31
17. 6. 2018 19:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@AsuraCzech Tak to jsi asi hrál jiného Zaklínače...

AsuraCzech
AsuraCzech
Level 1 Level 1
17. 6. 2018 20:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@naliM Pokud ten tvůj neměl nudnou hlavní linku a celkově story s dírami jak po celým zásobníků z AKčka a chybami v lore kde nepopírají jen knihy (což bych s klidným srdcem odpustil) ale hlavně i předchozí dva díly, combat systém alá kotoulfight z Z2, celkový přizpůsobování masám a zlehčování herních mechanik jako pití elixírů během boje, nefungující a hlavně stupidní systém expení, rozložení levelů questů a jejich nudná herní náplň: vezmi quest, stopuj fialovej smrad, kotoulfight a návrat, atd. Tak asi jo. Pro mě je Z3 jen nadprůměr. To universum mám rád, ale CDP je strašně přeceňovaný a stejně tak Z3, ta hra má spoustu chyb,které by se konkurenci vyčítaly jedna báseň. Takže pro mě osobně je to zklamání.

naliM
naliM
Level 31 Level 31
17. 6. 2018 20:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@AsuraCzech Hlavní linka rozhodně nudná nebyla, (zkus si sám vymyslet něco tak velkého co má 16 konců), Vedlejší úkoly byly originální (někdy tě zavedly i k postavám které jsi mohl nechat žít ve W2jce třeba Letho...) Combat systém byl super, mohl jsi hrát na boj, alchymií, znamení....bylo to zase velké a podle toho jak to má hráč rád.. to že jsi hrál alá kotoul je tvoje věc... Netuším jak myslíš zlehčování herních mechanik ale rád bych viděl co je to za zlechčení, když ti přidají x lektvarů, olejů, vývarů a to nemluvím o tom že ty lektvary jde ještě vylepšit... plus další věci jako třeba gwint (což je samostatná hra z toho +1), závody na koních.. prostě obří svět plný aktivit kterému se nic doteď nevyrovná... CD Projekt Red není přeceňovaný.. věř mi.. firmy jako Ubisoft jsou přeceňované (viz vezmeme šablonu alá uděláme záporaka, obsazování stanovišť, přidáme 2 nové mechaniky, novou oblast a budeme to prodávat jako AAA hru každý rok....) CDProjekt Red je firma co nijjak nevynikala a rozhodla se že prostě udělá hru na úrovni a jím se to povedlo.. není to firma co kvůli marketingu by Witchera vydala o 2 roky dříve ale co klidně si počká dokud nestvoří masterpiece.. a ten se jim povedl.. a to nemluvím o té super optimalizaci... Rád bych věděl o nějakých těch chyb co by se tak vyčítalo jiným studiím... CDPR do té hry dál kus sebe a jde to vidět.. je to obrovský svět plný aktivit a možností pro hráče, a věřím tomu že vytvořit něco tak velkého a zajímavého se nepodaří jen tak někomu ;)

Theogreel
Theogreel
Level 1 Level 1
17. 6. 2018 22:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@naliM Kromě toho, že byl nudný příběh, souhlasím s výše popsanými chybami. Souboják je úplně normální. To, že tam nejsou komba... je fuk. Mrzí mě, že doteď neopravili spoustu chyb, který kazí atmosféru. Ani ten jejich omluvný dopis ve hře to u mne nespraví. Každopádně je Zaklínač kvalitní příběhový RPG.

AsuraCzech
AsuraCzech
Level 1 Level 1
18. 6. 2018 16:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@naliM Tak je to jen můj názor, mě třeba kromě série questů Barona přišl zbytek hlavní linky strašná nuda a klišé, některý vedlejšáky sice nebyly špatný ale pak přišlo vždy něco jako Útěk z Novigradu který nijak nebere v potaz lore a možnosti čarodějů. Combat mi přišel fakt takovej nijakej až mě fakt pak ke konci nebavil, je sice hezký že můžu jít i dráhou alchymisty a znamení ale hra k tomu nijak nemotivuje, spíš naopak. Tady by se slušelo aby prostě byly ve hře monstra naprosto 100% odolný zbraním, který by šlo sundat jen čistě magií, třeba golem si o to přímo říkal. Potom ty 5 minutový questy okolo postav z předešlých dílů jsou hezky (což bylo už dávno a líp i v Mass Effectu) ale většina postav z Z2 byl stejný model jako z dvojky jen v horší kvalitě a jen se pak ukázali u obrany Kear morhem kde ale pokud je člověk neměl, tak se nic nestalo ani nezměnilo. Zlehčením mechanik například u zmíněných elixírů myslím to, že je můžu chlamstat během boje a ne jak ve dvojce, kde to šlo prostě jen před bojem a během meditace atd. Prostě mě moc Z3 nenatchl, taková dvojka mě bavila mnohem víc ale best je jednička, už jen kvůli tom, že má nejlepší atmosféru, takovou slovanskou a ne jako pokračování, který mi přišlo už moc American fantasy. Ale to je jen můj názor a můžete si ho mínuskovat do aleluja ale nic to nezmění XD

Theogreel
Theogreel
Level 1 Level 1
18. 6. 2018 21:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@AsuraCzech Nic Ti mínuskovat nebudu. Jako celek mě příběh docela bavil a ty vedlejšáky, který skoro každý má co do sebe... Ale jsou tam zádrhely, jaký jsi psal. To souhlasím. Na american fantasy se zeptej pana Sapkowského. Hra je atmosférou jeho předloze celkem věrná. On zkrátka nenapsal čistý slovanský fantasy. Už jen ti trpaslíci, elfové... v téhle podobě... Ciri... Zjednodušení mi taky vadilo, jak v alchymii tak v meditaci a používání "kapes".

skylines
skylines
Level 0 Level 0
17. 6. 2018 17:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Míří na tuhle generaci protože to nemají v plánu vyvíjet tak dlouho ale když jsem viděl jak mizerně konzole rozhýbali zaklínače tak bych se o tohle začal bát :D Aby to nevypadalo jako GTA V :D

Theogreel
Theogreel
Level 1 Level 1
17. 6. 2018 18:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@skylines Jelo to blbě, teď to jede fajn, ale chyby tam prostě nechali...

Yurris CZ
Yurris CZ
Level 1 Level 1
17. 6. 2018 14:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Je jasné, že tvůrci chtěli ukázat Cyberpunk v celé své kráse. Demo za zavřenými dveřmi běželo na PC s následující sestavou: CPU: Intel i7-8700K @ 3.70Ghz MB: ASOS ROG STRIX Z370-I GAMING RAM: G.SKILL RIPJAWS V, 2X16GB, 3000Mhz, CL15 GPU: NVIDIA GEFORCE GTX1080Ti SSD: SAMSUNG 960 PRO 512GB M.2 PCIe PSU: CORSAIR SF600 600W

Meg.A.Byte.
Meg.A.Byte.
Level 1 Level 1
17. 6. 2018 14:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Yurris CZ Takže na vrcholu dnešní technologie. Což nám o tom, jak to poběží neřekne vůbec nic.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 24 Level 24
17. 6. 2018 17:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Meg.A.Byte. Řekne ti to úplně jednoduchou věc, že další generace grafik s tím nebude mít problém, plus ta hra podstoupí ještě nějakou lehčí optimalizaci, takže ve výsledku pohoda.

Anciabl
Anciabl
Level 40 Level 40
17. 6. 2018 13:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Prezentace neběžela určitě ani na xboxu x a nevěřím že ani na pc s jednou kartou. Slíznou si hate jak u zaklínače no :D

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 24 Level 24
18. 6. 2018 05:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Anciabl vzhledem k tomu ze SLi je uz temer nepodporovana technologie co se tyce her na kterou kasle uz i samotna nvidie tak ti dve grafiky nijak zvlast nepomouzou

Marcus
Marcus
Level 1 Level 1
17. 6. 2018 13:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dle mého blbost. Ta ukázka, co prezentovali na E3, běžela na i7 a 1080ti. V takovéhle nebo i notně osekané grafice by to současné konzole nikdy neutáhly.

Tukan

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To je jako na Xzone Halo Infiniy na rok 2019. :D

Radek

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Za me nez mit osekanou hru tak radsi at vyjde na ps5

flexo369

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak by tam nemali dávať žiadny dátum

flexo369

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ale Gameexpress už má plánovaný dátum vydania na rok 2019

Yurris CZ
Yurris CZ
Level 1 Level 1
17. 6. 2018 14:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@flexo369 Data vydání u jakéhokoli prodejce nebrat prosím vážně. Pokud datum nebylo oficiálně potvrzeno, volí se nejbližší rok či období.

Radek

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pokud to bude jak se zaklinacem tak to vyjit muze na E3 ukazali pecku a potom downgrade jak prase tak by to pak v takovem stavu mohlo vyjit a hratelnost bude 25fps.

SteveHood
SteveHood
Level 1 Level 1
17. 6. 2018 12:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Radek Ale pozor, Zaklínač 3 na PS4 stále vypadá krásně. :)

Reklama
Reklama