Zpět na článek

Diskuze: Cyberpunk 2077 ukazuje přednosti technologie Intel XeSS a její srovnání s DLSS

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
24. 4. 2023 15:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ještě, že mě ty upscalingy přešli. Dřív jsem chtěl DLSS do každé hry. Netvrdím je to dobrá technologie. Nikomu to neberu, ale já osobně začal hrát v nativním 1440P, protože mě nebavilo řešit to, jestli je hra lepší s DLSS nebo horší. V Cyberpunku funguje dobře. V Dead Space, Crysis, tam ztratí hra ostrost. Ve Spider-manovi, Dying light tam je zase vidět ghosting. A DLSS swapper sice funguje, ale stačí jeden malej update na hru a je zpět původní verze DLSS. Osobně jsem momentálně rád za nativní 1440P 120FPS. Obraz v pohodě a plynulost. Radši, kdyby to vynaložené úsílí co cpou do DLSS vynaložili do vývoje grafik nebo snížení cen. Nehledě na to, že s takovýma kartama co tu dnes máme s porovnáním před 5 lety by ty hry na tom měli lítat.

Melneor

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

FSR teda dobrá sra... Ale tak AMD, takže co taky čekat :D

Jiří Sedláček

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nevím proč píšeš že AMD má horší když zde porovnáváš starou verzi fsr s nejnovějšími. AMD má fsr 2.2 navíc bude vycházet nebo již vyšlo v beta verzi 3.0 ale nechci to tvrdit. Jen je o něm dost slyšet. To je jako srovnávat DirectX 9 a 11

Jan Urbančík
Jan Urbančík
Zing Zing
24. 4. 2023 10:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jiří Sedláček FSR bohužel stále zaostává i ve své nejnovější verzi. DLSS je trochu jinde především i díky tomu, jak vůbec funguje, ale docela mě překvapilo, že i ta multiplatformní, horší verze XeSS už dokáže FSR překonat. Při vydání na tom moc dobře nebyla.

Reklama
Reklama