Zpět na článek

Diskuze: Další funkce PlayStation 5

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Maxmilián Suppo
Maxmilián Suppo
Level 1 Level 1
10. 12. 2020 11:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Škoda, že to PS5 stále není dostupné

František Vítovec
František Vítovec
Level 1 Level 1
10. 12. 2020 09:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hlavně aby tady byli už co nejdřív pro všechny a těm kteří to prodavají za 2x větší cenu spadnul hřebínek

Tomino85
Tomino85
Level 1 Level 1
21. 9. 2020 22:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ahoj, nikde jsem nenašel jaká je šance, že by ps5 podporovala ultra wide monitory např. 3840x1080. Je nějaká pravděpodobnost?

barth73
barth73
Level 1 Level 1
21. 9. 2020 21:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Začíná mě velmi znepokojovat ta zadní strana PS5 chybí optický audio výstup do domácího kina(to ten super zvuk je v prd..) proč tady šetřili a ty dvě usb taky nic moc kamera ,VR, HDD kam se to připojí??? Nechtěli by to ze Sony už konečně trochu vysvětlit?Velikost SSd kam mám nainstalovat alespon par těch her co mám doma? Půjde to na usb hdd nebo ssd nebo nějaké nové super drahé příslušenství jako na Xboxku 1T za 5000kč ???

Darnatos
Darnatos
Level 1 Level 1
21. 9. 2020 23:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@barth73 Právě že díky vylepšení zvuku upustili od optiky a jdou přes HDMI, protože HDMI má více kodeků a i větší počet kanálů, má to i několik dalších výhod, pokud umí TV, zesilovač (soundbar, domácí kino...) pracovat pokročile s HDMI tak při zapnutí konzole se zapne TV i audio - a dokonce při automatické detekci i přepne na Game mode. A bylo řečeno že lze připojit externí HDD disky, ale pro co nejlepší funkci SONY doporučí které používat (SSD) a pokud Vám jde o cenu, tak se podívejte kolik stojí 1TB NVMe SSD, pak si možná uvědomíte že Custom SSD co je v konzolích a to co bude prodáváno jako rozšiřitelné té cenně naprosto odpovídá.

barth73
barth73
Level 1 Level 1
22. 9. 2020 04:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darnatos Hned jsem šel vyzkoušet na PS4 a DTS/DD zvuk funguje , z PS4 přes HDMI do TV a z TV optickým do Recievu Sony 6x200w. takže máte pravdu optickej není potřeba. USB SSD mam objednanej 2T na PS4 jedu na klasický 4T HDD5400ot tak snad to poběží jak má i na PS5.

Ria Kon
Ria Kon
Level 1 Level 1
22. 9. 2020 09:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@barth73 Na onom 2T SSD vám PS5 hry nepujdou, jen PS4. Pro PS5 hry bude potřeba speciální SSD a ještě ani nebyly zveřejněny doporučené požadavky na takové SSD.

Filip Vimr
Filip Vimr
Level 1 Level 1
21. 9. 2020 16:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ok,tak ještě mě ubezpečte že mi PS4 trofeje zůstanou když mám kopii a ne že se mi otevře nová ikonka PS5.

PKX77
PKX77
Level 1 Level 1
21. 9. 2020 15:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Taky mě napadlo, že by se možná mohly nechat sundat ty bílé kryty PS5, že by to byly jako dvě verze v jedné. Kdo chce bílou PS5 - nechá, kdo chce černou PS5 - sundá. Ale ne, to je blbost.

SamFisher
SamFisher
Level 52 Level 52
Hlavní platforma: PC
21. 9. 2020 15:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@PKX77 ale kryty by měly jít sundávat 👍že si hráči mohou kupovat vlastní s motivy her apod.

SamFisher

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ok tak nakonec jsem se rozhodnul konzoli schovat ,aby ji nikdo neviděl a přesto byla dobře chlazena. 👍

Ria Kon
Ria Kon
Level 1 Level 1
22. 9. 2020 11:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@SamFisher Nějaká fešná skříňka bez zad? 😀

PKX77

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Měl jsem předobjednánu verzi s mechanikou, ale zrušil jsem rezervaci a zítra předobjednám XSX. Nevím, jen mi je XSX nějak bližší, jak co se týče vzhledu, ovladače, tichého chodu...,třeba pak taky koupím PS5ku. Každý ať hraje na tom, co mu víc sedí.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 2 Level 2
21. 9. 2020 14:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@PKX77 Já taky zkusím teď Xko :) To můžu kdykoliv prodat a pak koupit PS5 později. Aspoň člověk vyzkouší obě.

Carl0s

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@PKX77 XSX začíná teprv s předobjednávky, ale ty už víš, že bude mít tichý chod 👌

Pan_Mopadži

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Za mě jde o designově bezkonkurenční zábavní elektroniku a už se těším, až si jí na jaře dovezu domů. Zajímavý futuristický design a svěží barevná kombinace byly riskem, který se dle ohlasů vyplatil. Opravdu skvělá práce. Jinak velikostně nemám s PlayStation 5 nejmenší problém. Ta velikost má své odůvodnění a navíc, není to žádná obří a nevzhledná bedna, viz. klasické stolní PC 🙂 Ovšem co mě na přiložených fotografiích velice zaujalo, tak to je ten vertikální stojánek pro pevné stání konzole. Naznačuje to snad, že je vertikální stojánek součástí balení? To by byla výborná zpráva... Už pro PlayStation 5 upravuji obývák, kde bude hrdě vystavena v prostoru, podobně jako byla v minulém bydlišti vystavená PlayStation 3 i PlayStation 4 (premiérové verze). Řada uživatelů si stěžovala na hluk při chlazení a já o těhle mašinkách téměř celý rok nevěděl, nepočítám-li vyloženě horké letní dny. Dostatek prostoru dělá své. Těším se 🙂

Mr.sugar

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pan_Mopadži zmiňovat design v kontextu se stolním PC je dost nesmysl, protože u stolního PC si každý volí design podle sebe, mnohdy naprosto obyčejný zejména kvůli zbytečným investicím. Já třeba naopak jsem investoval i do designu a mám PC, které každého zaujme a zároveň to není svítící cirkus. PS5 má sice design, který mi je vcelku blízký, zároveň ovšem najde hodně lidí, kterým se to nebude líbit a bohužel s tim nic neudělají. A mě osobně se sice líbí, ale Xbox to podle mě letos vyhrál.

Ayreas

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pan_Mopadži Tak to jste štastný člověk (narážím na ten hluk PS4) :-) ... bohužel já ji mám asi 50 cm od hlavy a to se fakt nedá :D (člověk to může čistit do aleluja a stejnak) ... a mám to volně, ještě podložený a stejně to je jak když startuje Boeing ... Těším se na PS5, že to snad vychytaly (doufám, že někdo pak poreferuje) :-) PS: ten stojánek je součástí balení ;)

Pan_Mopadži

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ayreas Díky za info ohledně stojánku, pro mě jde o příjemnou novinku 👍 Je možné, že jsem měl štěstí na kusy, ale na druhou stranu jsem ty mašinky vcelku opečovával a seděl jsem od nich asi ve vzdálenosti 3 metrů. Pokud někdo hraje na monitoru, ve vzdálenosti v řádu desítek centimetrů, tak tam je určitě každý nevhodný zvuk znát a může být nepříjemný, tomu rozumím... Ale věřím, že u PlayStation 5 to bude jiná káva a to pro všechny styly hraní 🙂

TomTom

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Asi hloupej dotaz ale... Mam PS4 a nekolik her na disku. Do PS5 urcite pujdu a moc se mi zamlouva verze bez mechaniky. Jak v tomhle pripade bude fungovat ta zpetna kompatibilita? Je info zda i tak budu moci danou hru upgradovat. Medium mit budu, jen nebude kam zastrcit :D Nebo proste smolik a pokud chci lepsi verzi hry musim ji mit zakoupenou na PSStore nebo si proste poridit verzi s mechanikou.. :D

Ondřej Partl

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TomTom Podle oficiálního infa na stránkách je pro upgrade diskové verze potřeba verze konzole s mechanikou, tedy bych osobně předpokládal, že stejně bude fungovat i ta zpětná kompatibilita.

Aleš 2

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Teď budu asi za blbce, ale prosím ještě o upřesnění. Mám PS4 a hry v krabičkách... Když koupím PS5, tak se mi v knihovně objeví ty PS4 hry a budu je moct hrát i na PS5? A budu si muset nechat ty disky i když budu mít Digital Edition, je to tak? Takže jediné co mi hrozí, že dají vývojaři upgrade PS5 za nějaký poplatek, je to tak? Díky...

kufač

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Aleš 2 Já to chápu tak, že pokud máš krabicové verze PS4 her, tak bude potřeba PS5 s mechanikou. Nevěřím, že by se ti do Digitální verze PS5 nějak přidaly do knihovny. To že máš tu hru v krabičce nijak Sony nepozná aby ti ji do knihovny přidali. Nic by ti pak nebránilo je hned prodat. Věřím ale že by Bezdiskova PS5 mohla nějak přes PSN účet poznat, co jsi měl v digitální knihovně na Ps4.

Ondřej Partl

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Aleš 2 Co se týká upgradu diskových her z PS4 na PS5, tak je podle oficiální stránky vyžadována konzole s mechanikou. Očekával bych tedy, že i pro hraní her ve zpětné kompatibilitě z diskových verzí bude třeba verze s mechanikou. Jinými slovy na digitální verzi zřejmě půjde hrát jen staré hry, které byly zakoupeny přes účet na PSN.

co je ti do toho

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nikdy jsem nechapal a nikdy nepochopim, proc nekdo u konzole resi vzhled. Vysvetli mi to nekdo konecne?

El_Scorpio
El_Scorpio
Level 51 Level 51
Hlavní platforma: PC
21. 9. 2020 14:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@co je ti do toho Napr. celková estetika obývačkovej steny?

kajny18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@co je ti do toho tak kdyz mas obyvak a chces aby ti vsechno ladiloa vypadalo dobre, tak resis i vzhled konzole. Me treba stve, ze neni hned od zacatku k dispozici cerna verze. Mam cernou televizi, cerny repraky, cernej prehravac a celkove je obyvatek do tmava. Bily PSko se tam hold moc hodit nebude, ale ne ze bych si ho kvuli tomuhle problemu nekupoval, to zas ne.

co je ti do toho

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kajny18 jo to jsou fakt velky problemy

Mr.sugar

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kajny18 Mno upřímně, opravdu musíš na to tak spěchat a mít to hned ? :O

Ayreas

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kajny18 Zkusil bych polep, pak to bude v poho 👌

Spinder

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ayreas Přinejhorším sundáš kryty a nastříkáš je černou barvou= problem solved

Johny
Johny
Level 20 Level 20
22. 9. 2020 03:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kajny18 tak pokud se daj ty bílé stěny odepnout, tak je nasprejovat na černo. easy :D

BackPa
BackPa
Level 29 Level 29
21. 9. 2020 12:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Velikost mi je jedno, hlavně ať se to dobře uchladí. Konzoli šoupnu za televizi, kde stejně nepůjde vidět.

Pan_Mopadži

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@BackPa Pokud někdo požaduje bezproblémové chlazení a potom napíše, že tu elektroniku stejně někam zastrčí, aby nebyla vidět...no, to je na zamyšlení 🙂

Tommy

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pan_Mopadži Mluví o dobrým chlazení a chce to dát za televizi :D :D to nevymyslíš

kufač

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tommy Ne každý má telku nalepenou úplně na stěnu 😉 Já mám třeba za telkou místa jako prase, kde by se v pohodě uchladila.

Pan_Mopadži

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@BackPa Zcela upřímně, Back Pa, i když bych mozek dokázal využít na 50% a zapojil i veškerou svojí fantazii, tak bych na takovéhle uspořádání pokoje / elektroniky nikdy nepřišel. Osobně jsem spíše příznivcem vzdušnějšího interiéru i ukládání elektroniky, ale každému samozřejmě vyhovuje něco jiného... https://vs2.artatolstatic.com/konzolista/1800/2020042720243881151.jpg V tomhle případě máš pravdu a omlouvám se, PlayStation 5 se Ti za televizor skutečně vejde a zřejmě zbyde místo i na jiné herní mašinky. Ovšem člověk, který má doma klasičtější uspořádání místnosti, například obývákovou stěnu a chtěl by si mezi hřející televizor a stěnu uložit jakoukoliv výkonnou elektroniku (a chtít poté dobré chlazení) by byl pro mě velikým snílkem 🙂

BackPa
BackPa
Level 29 Level 29
21. 9. 2020 17:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pan_Mopadži Obývák je ve vedlejší místnosti a mám tam projektor. Toto je čistě PC místnost. TV mám jako herní monitory (QLED + OLED)

Pan_Mopadži

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@BackPa Projektor je rozhodně bezvadná věc a jsem rád, že poznávám dalšího majitele a snad spokojeného... Využíváš projektor "jen" na filmové večery nebo k němu připojuješ i PC / konzole? 🙂

BackPa
BackPa
Level 29 Level 29
21. 9. 2020 20:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pan_Mopadži Asi rok jsem na něm hrál (PC i PS4 Pro) . Hrát hru na 120" je prostě lahůdka, ale ta spotřeba 350W je extrém, tak jsem ho později nahradil QLED televizí a tu jsem teď nahradil tou OLEDkou. Teď už projektor slouží jako zobrazovadlo (TV) v obýváku, když přijde návštěva. Já televizi nezapnul už asi 12 let. Ale stále mám v PC místnosti nechané místo na plátno - televize se schová za ten stůl dolů, proto ta mezera, a plátno závěsí na zeď.

Pan_Mopadži

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@BackPa Tak to věřím, že to byla paráda 🙂 Já si užíval LCD projektor od Epsonu (2016-2019) čistě na filmy a pokud jde o filmovou tvorbu, tak k televizoru už bych se dobrovolně nevrátil a klasická kina jsem po celou dobu nenavštívil. Jednoduše proto, že nebyl jediný důvod... https://img21.rajce.idnes.cz/d2101/14/14113/14113701_7b0419fdfffda4171e31af8a24a9ab28/images/EPSONEH-TW5350380cm.jpg Ta velikost obrazu je u dobře umístěný domácí projekce úžasný plus a filmových večerů jsme si užili nepočítaně, v průměru tak 4 v týdnu. V tu dobu jsem už herní koníček neprovozoval asi dva roky, tak jsem si na tom videohry nevyzkoušel, ovšem s PS5 to hodlám změnit 🙂 Jenom si budu muset trochu "utáhnout opasek" a i tak budu na tu 4K projekci šetřit do jara. Ale ve spojení s PlayStation 5 to bude stát rozhodně za to a už se nemůžu dočkat. Snad to klapne. Psal jsem to před lety i na Heuréce v uživatelský recenzi, ale s ohledem na nezapomenutelný zážitek, který projektory nabízí, mě celkem mrzí, že se na tuhle zobrazovací elektroniku spousta lidí dívá s nedůvěrou a odsoudí jí dříve, aniž by si "to" vyzkoušeli na vlastní kůži, respektive oči 🙂 I když se těm lidem vlastně nedivím. Co si budeme povídat, kdy nám prodejci naposledy v obchodě typu Elektroworld, Datart, Ok elektro atd. poskytli možnost vyzkoušet si projektor? V běžných obchodech s elektronikou to nenabízí nikdo... Všude se v regálech "povaluje" nespočet běžících televizorů, ale viděl někdo v obchodech s elektrem zatemnělou místnost s běžícím projektorem? Já tedy na podobný úkaz doposud nenarazil nikde a nikdy a to je asi ten největší kámen úrazu. Je to ohromná škoda a domácí projektory tak zřejmě i nadále zůstanou v rukou nadšenců nebo těch, kdo to risknul a skočil do toho takříkajíc po hlavě, třeba jako já 🙂 https://vs1.artatolstatic.com/konzolista/1800/2017111013540413292.jpg https://vs2.artatolstatic.com/konzolista/1800/2017111019442255595.jpg

OneShot
OneShot
Level 25 Level 25
21. 9. 2020 12:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já jsem rád, že konzole je velká, aspoň je od pohledu vidět, že jde o pořádný kus hardwaru. :) Už mám na ni připravenou skříňku, kde se bude řádně vyjímat. Co se mi naopak vůbec nelíbí, je vyjádření ohledně snímkování her z PS4- čekal bych, že se zlepší automaticky tím, že poběží na výkonnějším hardwaru, a ne, že na něm bude muset někdo pracovat a zabývat se každou hrou zvlášť. A pak mi úplně nevyhovuje fakt, že si každý vydavatel může určit svoji vlastní politiku pro upgradování, ale chápu, že tohle jinak nejde.

Spinder

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@OneShot Tím že se sony "zavděčí" všem jak hráčům tak vydavatelům si posichrovali to, že nebude nikdo brečet (tedy bude, ale už to nebude na nich) dobře s tím vymr*ali. Ze začátku bude upgrade zdarma, za rok za menší poplatek nebo PS+ a rok na to už nebude nebo cáluj hodně. Jelikož vývojáři nebudou chtít dělat hry i na PS4 když je to relativně zbytečné. Jen teď při startu je to fajn, jelikož jsou kusy omezené.

BackPa
BackPa
Level 29 Level 29
21. 9. 2020 12:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@OneShot 99% PS4 her má locknutý framerate, bez ohledu na výkon konzole. Toto neobejdeš jenom zvýšením výkonu, ale musíš upravit nastavení hry. Případně herní animace jsou pouze 30fps a ty taky zvýšením výkonu nezvýšíš, bez úprav. Viz, jak problematický je přechod Horizon Zero Dawn na PC s odemknutou snímkovou frekvenci.

Fletcher Hill
Fletcher Hill
Level 1 Level 1
21. 9. 2020 11:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Docela mi to připomíná první variantu třetího PlayStationu. Ale co na tom že je to velký, výkonný PCčka jsou maj taky bedny jako krávy, a ještě jsem nikdy nikde neviděl, že by to někomu vadilo.

Repry
Repry
Level 52 Level 52
Hlavní platforma: PC
21. 9. 2020 11:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Fletcher Hill Třeba proto, že PC bedny se dávají pod stůl a ne vedle televize?

El_Scorpio
El_Scorpio
Level 51 Level 51
Hlavní platforma: PC
21. 9. 2020 11:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Repry Ako ktoré, PC bedne ponúkajú veľkú variabilitu. Ja mám napríklad Fractal Node 202 a ten je v poličke pod TV (veľkosť približne ako pôvodný Xbox One)

Repry
Repry
Level 52 Level 52
Hlavní platforma: PC
21. 9. 2020 11:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@El_Scorpio Ten neznám, ale asi na velkou herní parádu to nebude. Nebo se pletu? Neútočím na Tebe, jenom se ptám, protože nemám pocit, že by tohle byla typická herní mašina.

El_Scorpio
El_Scorpio
Level 51 Level 51
Hlavní platforma: PC
21. 9. 2020 12:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Repry Node 202 je atypická mITX PC skrinka od Fractal Design a tam si môžeš dať čo chceš. Aj Ryzen 7, 32 GB a RTX 2080Ti. Ja tam mám obyčajnú Core i5 a RX 470 kartu z 2016 kedy som to staval.

Repry
Repry
Level 52 Level 52
Hlavní platforma: PC
21. 9. 2020 10:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já si nemůžu pomoc, ale mě to hrozně připomíná Heihachiho z Tekkena. Koukněte na ty jeho vlasy a rohy konzole. :D

Carl0s

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Na stojáka uplně paráda vedle telky. Těším se. Proč každý volá po Slim verzi? Aby komponenty namáčkly těsně vedle sebe a pak si každý stěžoval, že to moc hučí a přehřívá se? Nová RTX3080 má sama o sobě necelých 29cmx12cm a to je jen grafika.

El_Scorpio
El_Scorpio
Level 51 Level 51
Hlavní platforma: PC
21. 9. 2020 11:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Carl0s Ako ide čas, tak výrobný proces sa zlepšuje, zmenšuje a zefektívňuje a teda chladenie a hlučnosť by mali ostať zachované/vylepšené aj pri Slim verzii. A RTX 3080 sem nepchaj, konzoly nemajú dedikované karty s vlastným chladením a vetrákmi. Aj Xbox One, aj PS4, aj Xbox Series X a aj PS5 majú APU, kde je v tom malom čipe spolu aj CPU aj GPU. Preto je ten výkon oklieštený voči plnohodontným, dedikovaným kartám v PC.

Carl0s

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@El_Scorpio Díky za feedback. 😀 I tak si myslím, že pokud přijde PS5 Pro tak velikost konzole zachovají. Uvidíme. Vnitřní strukturu konzolí neznám, tak jen srovnávám velikost jako laik. Aspoň vím zas víc.

Komentářový bandita

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@El_Scorpio > Ako ide čas, tak výrobný proces sa zlepšuje, zmenšuje a zefektívňuje a teda chladenie a hlučnosť by mali ostať zachované/vylepšené aj pri Slim verzii.

No, to že se výrobní proces zmenšuje je pravda, ale rozhodně se při vydání slim verzí konzolí nepoužívá jiný čip a tudíž vůbec nevyužívá lepšího výrobního procesu. Stále se jedná o jeden a tentýž čip, takže to s tím nemá vůbec co dělat.

El_Scorpio
El_Scorpio
Level 51 Level 51
Hlavní platforma: PC
21. 9. 2020 15:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Komentářový bandita Nemáš pravdu. PS3 začínala s 90 Nm Cell procesorom a Slim ho dala na 45 Nm výrobnú technológiu. PS4 začínala na 28 Nm procese a Slim mala už 16 Nm. Výroba toho čipu prejde časom na modernejší proces, ten čip sa zmenší a zákonite vyžaduje menej energie aj sála menej tepla. Aj PSU sa u PS3 vďaka tomu zmenšil z 280 W na 200 W. Keby chcem byť extrémista tak fat verzia so všetkým aj s kompatibilitou mala dokonca 380 W a nepopulárna ošmejdená SuperSlim iba 190 W. PS4 zase išla dole z 250 W na 165 W...

Gabriel

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak nejak doufam, ze do dvou let vydaji slim verzi. Toto je opravdu mastodont.

Jakub Navrátil

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Může mi prosím někdo říct,kde ta krabice má výstup na optický kabel? Pořád podporují skvělý zvuk,ale výstup nikde nevidím. Jak si ho tedy pak mám užít? Přes nějakou pitomou redukci?

Jakub Navrátil

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@𝑅𝓎𝓃𝓃 🌸 A nezhorší to nějak zvuk? Já se v tom až tolik neorientuju,ale říkám si,že kdyby ta hra podporovala nějaký lepší formát zvuku a televize ne(mám ji už poněkud starší a neumí dts),tak mi to ty reproduktory nevezmou,když to bude přes televizi.

El_Scorpio
El_Scorpio
Level 51 Level 51
Hlavní platforma: PC
21. 9. 2020 11:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jakub Navrátil Tak, tak, už sa to rieši priamo cez TV. Ani PS4 Slim nemala optický port pre audio kábel. Konzolu prepojíš s TV a TV s audio sústavou a to je to riešenie.

Serif1988
Serif1988
Level 4 Level 4
21. 9. 2020 14:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@El_Scorpio Připojim se k diskuzi. Taky používám optiku napojenou na reciever. Jinak mam konzoli napojenou na monitor a ne na TV, vyhovuje mi to víc. Jak potom dostanu ten zvuk?

Serif1988
Serif1988
Level 4 Level 4
21. 9. 2020 19:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@𝑅𝓎𝓃𝓃 🌸 Díky za radu, ten muj to taky má jak jsem zjistil ale podporuje jen fullHD obraz, takže budu muset pořídit nový s podporou 4k.. Každopádně díky 👌

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 2 Level 2
21. 9. 2020 06:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To je solidní sandwich! Mě to přijde jako když se ve starých telefonech nafoukne baterka a má to před explozí :D Sto lidí sto chutí, takže chápu, že se to většině může líbit, ale pokud by to člověk měl mít, tak si myslím, že ta konzole musí rozhodně stát nebo takhle naležato to fakt jako ne.

Ondřej Partl

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel Osobně s tím naprosto souhlasím. :D Naležato bych to asi úplně nedával.

snejky

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel Já ji postavím nastojato za televizi, aby ta obluda nebyla vidět :D

Pan_Mopadži

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel Tak na "ležáka" to mají kvůli focení a měření, ale pravdou je, že takhle by tu konzoli uložil doma asi jen blázen. A to nejenom z designového hlediska, ale především z funkčního 🙂 Tu konzoli samozřejmě jde používat na "ležáka", ale jsem přesvědčený, že prioritou při návrhu designu i konstrukce komponentů (hlavně chlazení), byla poloha na "stojáka"... Chceš-li dobře chladit....musíš ho postavit 😄

kornel
kornel
Level 6 Level 6
27. 9. 2020 10:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pan_Mopadži zdravím ..jak se říká 100 lidí...100chutí-u mne bude konzole snad- pokud to půjdeležet...vzhledem k tomu jak mám udělaný stolek a jeho přihrádky pod televizí-na vyšku mi chybí něco okolo 10 cm samozřejmě jak to vlastně bude s polohou/jak to vlastně jde/ se brzy dovíme od prvních borců- 😀 pokusných králíčku kteří koupili jako první...

Reklama
Reklama