Další úniky ohledně nového Assassin's Creed „potvrzují” absenci multiplayeru, věží a námořních bitev
Novinka Další úniky ohledně nového Assassin's Creed „potvrzují” absenci multiplayeru, věží a námořních bitev

Další úniky ohledně nového Assassin's Creed „potvrzují” absenci multiplayeru, věží a námořních bitev

Jan Kalný

Jan Kalný

42

Všechno je to třeba brát jen jako nepodložené informace, ale trocha spekulací nikoho nezabije.

Reklama

Předminulý rok touhle dobou už jsme se oficiálně dozvěděli o tehdy nově oznámeném Assassin's Creed: Syndicate. Víme, že letos má vyjít další díl, ale zatím o něm nevíme nic oficiálního. A to zbývá už jen necelý měsíc do letošní E3.

Před několika dny jsme se dočkali většího úniku informací, včetně obrázku, nyní se na 4chanu objevily další informace. Samozřejmě je třeba všechno brát jenom jako spekulace, které mohou být ve finále jen jeden velký blábol, co si někdo vycucal z prstu, ale aktuálně se vážně není čeho jiného chytit.

Přesně na to se chytá hned první bod z 4chanu, kde je zmíněno, že tenhle i ten předchozí leak nebyly náhodné a Ubisoft pomalu rozjíždí marketingovou kampaň za pomocí podobných leaků. Zároveň je dodáno, že ten úplně první obrázek je skutečně z nového Assassin's Creed, ale z jeho velmi staré verze a vývojáři změnili několik věcí, včetně modelu hlavního hrdiny.

Ten je popisován jako takový Altaïr, který toho moc nenamluví a je snědé/lehce černé barvy a pochází z Izraele. Zprvu by neměl mít jméno, ale ostatní mu poté začnou říkat Shed. Velká část příběhu by se měla točit kolem osvobozování otroků. Údajně je s ním plánovaná celá trilogie - Řecko má být další lokací.

Úplně nové postavy se také dočká příběh ze současnosti, kterým bude muž smíšené rasy - asasín, který bude mít po boku svůj tým. Návratu by se měli dočkat William, Rebecca i Shaun. Celá současnost by měla být na způsob třetího Assassin's Creed s většími oblastmi a interakcemi s ostatními postavami. Zároveň se údajně příběh ze současnosti snaží o to, aby dal najevo, že Templáři i asasíni v tomhle světě pořád existují a pořád mají na svět vliv. Stejně tak by měl být ve hře nový Animus - konkrétně Animus 5.0 - který eliminoval problémy s překladem, takže všichni ve hře budou mluvit anglicky.

Celá hra by se měla odehrávat kolem roku 1400 až 1200 př.n.l. Kousek Ráje by měl být použitý během exodu a přechodu přes Rudé moře, což bude hrát roli i v příběhu ze současnosti, ačkoli to nebude hlavním příběhem hry. Z dalších informací jsme se třeba dozvěděli to, že ve hře nebudou námořní bitvy a souboje a po ruce budete mít akorát loďku, fungující stejně jako v případě třetího Zaklínače. Jenom bude trochu upravitelná. Důraz byl také kladen na svět, ve kterém bude spousta věcí k vidění - a to jak na moři, tak na souši, kde navíc budou tropické oblasti, oázy a ostrůvky. Chybět by neměla ani fata morgána.

Úpravy se údajně dočkal i soubojový systém. Nepřátelé by měli mít více útoků a měli by se snažit vás napadat ze stran. Stejně tak by měl být vylepšený stealth. Ten by měl být podobný jako v případě Unity nebo Syndicate, ale zkrátka lépe promyšlený a udělaný.

Podobně je na tom i free run/parkour, který pochytil několik rysů z Watch Dogs 2. Celkově by měl být zase o něco více hladký. Mezi dalšími změnami je třeba to, že k průzkumu budeme používat našeho orla, jehož prozatímní jméno je Akhom. Ve hře by navíc neměly být věže a k některým vedlejším aktivitám budete používat zmíněného orla.

Ve hře samozřejmě budou figurovat dovednosti, které jsou nyní ve stromu dovedností a rozdělené budou do tří oblastí - souboje, stealthu a pohybu. Všechny tři části by se od sebe měly drasticky lišit a aktivních můžete mít jenom několik schopností.

V případě obleků jde spíše o návrat k Assassin's Creed: Unity. Kromě několika předpřipravených outiftů, jak už to tak bývá, si budete moci upravit váš základní oblek. Údajně si také budete moci sundat nebo nasadit kápi kdykoliv budete chtít. Zároveň by neměl být ve hře žádný multiplayer, ale přítomny by měly být mikrotransakce. Zatím nikdo neví, jestli se multiplayer do série někdy vrátí, ale je to možné. Nový díl Assassin's Creed by měl pohánět upravený engine ze Syndicate, ale hra by měla vypadat úplně jinak. A tým údajně pracoval velmi tvrdě na tom, aby se vyhnul situaci podobné té s Unity.

Na závěr jsme se také dozvěděli údajný důvod, proč jsme zatím neměli hru z Japonska. Údajně si „tam nahoře” myslí, že by to nebylo tak úspěšné. Dočkali jsme se Číny (v podobě spin-offu Chronicles), aby nás potěšili. Totéž platí pro období z první a druhé světové války.

A... To je zhruba všechno. Určitě toho není málo, ale nezapomeňte, že všechno jsou to skutečně nepodložené informace, které by nemusely být tak daleko od skutečnosti. Teď už jen stačí čekat, než se dočkáme oficiálních informací. Koneckonců už je na čase.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama