Zpět na článek

Diskuze: Daniel Vávra se vyjádřil k sérii Mafia

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Mety15
Mety15
Level 1 Level 1
22. 5. 2020 16:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mafia 2 mohla být lepší, ale i tak je to dobrá hra. Trojku mám na PS 4, takže mě zbytek trilogie stojí jen 1279 Kč. To je parádní cena.

Marvex CZ
Marvex CZ
Level 1 Level 1
22. 5. 2020 05:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Když už Vávra projel Mafii (což je velká škoda, určitě si minimálně zasloužil, aby se mu nynější vývojáři remaku ozvali a zeptali na jeho názor, co třeba i vylepšit apod.), tak by se teď mohl zaměřit na další velkou českou bombu a to Vietcong 👌

-TomaS587-
-TomaS587-
Level 1 Level 1
21. 5. 2020 21:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Štve mě že se Warhorse nerozhodlo dělat hru která se odehrává někdy mezi 1900 a 2010, osobně mě zasazení Kingdom Come absolutně nezajímá a myslím si že dost omezuje Vávrovi možnosti co se psaní příběhu týče. Snad jednou udělají něco, co se podobá Mafii.

Mike86
Mike86
Level 3 Level 3
21. 5. 2020 19:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No, snad si vezmou k srdci tu kritiku ke své předchozí hře a pokusí se z ní vzít, co nejméně prvků hratelnosti. A taky doufám, že když dělají remake hry o mafii, tak do toho nebudou cpát násilím nějakou multi-kulti propagandu.

Sherlock161
Sherlock161
Level 39 Level 39
21. 5. 2020 19:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

V jednom rozhovoru říkal, že odešel, protože mu zamítli návrh na Mafii 3.

OneShot
OneShot
Level 25 Level 25
21. 5. 2020 19:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mám Vávru rád a většinou s ním souzním, ale nepřijde mi, že by Mafia 2 byla taková katastrofa, jak ji líčí. Já si naopak dvojku kdysi velmi užil.

Bogym 999
Bogym 999
Level 33 Level 33
22. 5. 2020 07:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@OneShot Já taky, hrál jsem jí několikrát. Ale pořád jsem z ní cítil, že něco předčasně skončilo. Nevím jak to popsat.

Johny
Johny
Level 20 Level 20
22. 5. 2020 14:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@OneShot Taky si myslím, že dvojka byla dost dobrá. Teď jak hraji tu Definitive Edici, tak si všímám některých nedostatků, které jsem předtím nevnímal, a vidím, že některé části příběhu se zdají, jako by jim něco mělo předcházet a více událost vysvětlit. Prostředek hry hlavně tak vidím. Jakoby měli třeba 15 hodin příběhu, ale museli jej z nějakého důvodu zkrátit, tak jej rozstříhali a Vito si nahrál pár vět, kde vysvětluje co se stalo za dobu, kterou jsme neviděli. To samé Bruskiho mise (šrotiště), mise Dereka. Kromě té první, která je součástí hlavního příběhu, žádné jiné snad nejsou a ty ikony na mapě jsou zbytečné. I tak si ale to hraní užívám.

hfffhh

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Je treba pochopit jednu vec z pohledu jeho prebujelyho ega - on se k tomu vyjadrovat musi. Je to posledni sance, jak se kvuli mafii zviditelnit. Jakmile to totiz vyjde, Mafii1 uz s nim nikdo spojovat nebude, kazdej bude mit ziveji v pameti remaster.

Kraapt

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak hlavně, že toho vávru nevyhodili, ale odešel. Konečně můžu jít v klidu spát.

Josef Vyskočil

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vávra je ufňukaný kokot a nejvtipnější je, jak spřádá konspirační teorie o tom, proč mu FB banuje jeho kamarádíčky polodebily z SPD :-D

Mira pakulinek

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Za mně je Daniel borec že ty hejti a diskuze dává Dan je muj idol

ThorOdinson

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mira pakulinek no nevím mě to přijde jak kréten že měl dobrý nápad ale 2K Czech to uměli realizovat a navíc nechci vědět co by bylo v Director Cut tam by byli i Ufo na konci Mafia 2 :D

JmenoANoMam

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ThorOdinson Proč by tam mělo být i UFO...? (vávra je nějak více do UFO (nevím, nesleduju jeho social síte atd.)

Jakub

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ThorOdinson 2K Czech rozhodně nerealizovalo Vávrovu hru.

Mira pakulinek

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Za mně je Daniel borec že tohle všechno dává a je i můj idol.

Zergris

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Také si myslím že Remake byl skvělou volbou, hlavně i s toho důvodu, že při této hře se konečně může smazat propast mezi českým Hangarem a Americkým, aby se z nich stal jeden fungující tým, to byl v obou dílech taky zdá se problém. Na víc mi přijde že 2K hodně vyzdvihuje pobočky české a dávají najevo, že je to česká hra. Oni i manažeři 100% musej mít spočítané, jak silná tady značka je. A už se nechám překvapit, každopádně jedno vím jistě, díky Mafii bych nikdy nechtěl být vývojář😂

Zergris

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Děkuji Martine, samozřejmě jako Čech jsem rád, dokonce věřím, že i Mafie 3 je věc, na kterou v Čechách můžeme být hrdí, a české pobočky Hangaru odvedli dobrou práci, každý vývoj je asi porod, ale snad prodeje remaku ukážou, že tady je ta kupní síle Mafie oproti jiným hrám na velmi dobré úrovni, i ne hráči jí znají, přeju aby to vyšlo, protože podle toho se myslím bude zhodnocovat další díl, popřípadě finance do něj, čím víc peněz tím víc síly a naši se mohou soustředit na to co jim jde nejlépe. Balón bych řekl, že v případě Remeaku u je u nás hráčů.

Zergris

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak jsem si po dlouhé době dal Remaster dvojky a musím říct, stále je to zklamání, celou hru jsem vlastně jezdil s autem od bodu A do Z a počty misí, kde se něco začne dít spočítám na jedné ruce, příběh super, i když všichni víme, že je nedokončený, pak tu máme Mafii 3, dohrál jsem také dvakrát, když vezmu v potaz, že si mezi nudnými misemi uděláte příběhovky z DLC, najednou to sedne o dost lépe. Přijde mi že Mafie má prostě smůlu, oba dva tituly mají za sebou kompilovaný vývoj, ale Hangaru křivdíme, 2K Czech na hru měli myslím 8 let, často udělali špatné rozhodnutí a to vývoj zpomalovalo a každému je jasné, že investor nebude trpět 8x odložení, dokonce Mafii 3 jim vzali z toho samého důvodu, Jarek Kolář nastoupil až v době, kdy musel ze hry obsah krátit, aby hra vyšla, Hangar musel hru dodělat za rekordní čas a myslím, že oni sami ví, že za jakých podmínek hru udělali, odvedli dobrou práci. Bohužel to nás jako hráče prostě nemusí zajímat, finále je to že jsme dostali 2 hry, které prostě nebyli dodělané. Někde jsem poslouchal co by jsme vlastně chtěli od další Mafie, jestli otázníky co prodávají, nebo lineární hru, já osobně bych viděl směr, jakým měla být Mafie 2, vedlejší mise ano, ale aby byli zadány příběhově a prohlubovali vztah mezi postavama a k tomu dobrý nosný příběh. Klidně ať hra využije dvě strany zákona v nějakém konfliktu. Omlouvám se za dlouhý článek, ale takový z toho mám dojem, po všech vyjádření, které tvůrci na tyto dvě hry dali, jestli se mýlím, ať mě pan Martin Zavřel opraví :D Přeci jen je v titulcích :D

Martin Zavřel
Martin Zavřel
Zing Zing
Hlavní platforma: PlayStation
22. 5. 2020 16:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Zergris Tohle je dobré zhodnocení. Zrození obou her bylo komplikované, plné skvělých ale i bolestivých momentů - a na výsledku je to různými způsoby poznat. Obě hry mají parádní pasáže i citelné slabiny. Přesto si myslím, že obě hry jsou jednoznačně nadprůměrné, navíc třeba trojky se údajně prodalo 7 milionů kusů, to je přece obdivuhodný úspěch. A pro českou vývojářskou scénu šlo o naprosto zásadní milníky, na které bychom měli být hrdí a které do ČR kromě jiného přinesly spoustu zahraničního kapitálu - nejen finančně, ale také po stránce know-how či po stránce světové pozornosti hráčů i vydavatelů. P.S. Pokud si najdete dobové rozhovory s tvůrci, dočtete se, že i jednička byla samozřejmě velký porod a že vlastně vznikla jenom proto, že tvůrci "na začátku vývoje sami netušili, do jak šíleně náročné věci se pustili". Tohle pak pro dvojku i trojku můžete vynásobit zhruba pětkrát.

Mike86
Mike86
Level 3 Level 3
22. 5. 2020 17:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Zavřel No i když byl ten vývoj komplikovaný, tak za ten výsledek jim to opravdu stálo. Podařilo se jim vytvořit mistrovské dílo, na který mohou být v Česku lidé po právu hrdí. V tom druhém díle sice hodně věcí chybělo, přesto si zaslouží také velké uznání. No a nakonec třetí díl, tady nevím, co bych k tomu řekl. Snad jen to, že je možná lepší, když se rozhodli vrátit pěkně na začátek a rozhodli se pro remake prvního dílu, který patří asi mezi nejlepší díly vůbec. Takhle si můžou alespoň napravit reputaci po nepříliš oblíbeném třetím díle. Pokud jde o směřování remaku Mafie raději bych také viděl lineárnější hru jako Zergris a ve vedlejších úkolech by jste se mohli důkladněji seznámit s postavami, které v původní Mafii nedostali moc velký prostor. Prostě by nás mohli vývojáři hlouběji seznámit s existujícími postavami než se pouštět nějak moc do nových. Mapa plná otázníků je něco, co do Mafie opravdu nepatří. Zajímalo by mě také, jestli ve hře budou nějaké obchody jako v Mafii 2 (butyky, benzínky, bistra, autoopravny...) nebo zda bude možné nakupovat zbraně (nebo se budete muset spoléhat na Vincenza, který pro Vás bude již mít připravený Colt). Jinak vzhledem k tomu, že hra má již za tři měsíce vyjít, tak bych nepočítal moc s tím, že by toho moc v téměř hotové hře mohli měnili, leda by něco po vydání ještě do hry přidávali. Snad i brzy vydají nějaké to video s českým dabingem, aby měl taky trochu člověk představu.

Martin Zavřel
Martin Zavřel
Zing Zing
Hlavní platforma: PlayStation
22. 5. 2020 17:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mike86 Ukázky z hraní remake bychom se snad měli dočkat nejpozději v sobotu 6. června během PC Gaming Show.

Frezen

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

On je rozdíl mezi tím, když máš nějakou vizi, pracuješ na ní léta a finální produkt se ji moc nepodobá, versus když ten finální produkt dostaneš a nevíš, co všechno se dělo za oponou a jak vlastně měl původně vypadat. Ale jinak souhlasím, Mafia 2 jako příběhová singleplayer hra funguje naprosto perfektně

OneShot
OneShot
Level 25 Level 25
22. 5. 2020 14:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Frezen Tohle chápu, každému tvůrci je líto, když se něco nepodaří podle jeho představ. Pracuju jako aranžér hudby a čas od času si říkám, že jsem tu kterou aranž mohl udělat lépe- někdy příliš tlačí čas, někdy člověk dostane výborný nápad až po předání práce, důvodů je spousta. Teď je hra velmi dobrá, ale třeba měla bývala být naprosto geniální, klenot všech klenotů, tohle už jako hráči ale holt nikdy nebudeme moci posoudit. Jsou dokonce případy, kdy se tvůrce přes neuskutečnění nebo zkreslení svojí vize nikdy nedostane. Jako hráč ale říkám, že i přes svůj zármutek nad nenaplněnou vizí někdy možná shazuje hru až zbytečně moc.

Zmrd

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Český rybníček je malý a plytký, Vávra nám v herním průmyslu ostudu nedělá, buďme za něj rádi.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 2 Level 2
22. 5. 2020 11:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Zmrd Víš co je vtipný? Jsem se koukal na nejnovější komentáře a tam Zmrd: Daniel Vávra ... a já si říkám to co je za článek? A pak mi to došlo :D

FletcherHill

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Proč je tu u článku fotka jak kdyby Dan Vávra umřel?

Bogym 999
Bogym 999
Level 33 Level 33
22. 5. 2020 10:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@FletcherHill Nevím, jestli si to pamatuju dobře, ale fotka byla součástí rozhovoru pro časopis Forbes. Nepřijde mi tak pohřební ;-)

Martin Pritula
Martin Pritula
Level 1 Level 1
22. 5. 2020 14:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@FletcherHill Tuto fotografii Daniel Vávra používá např. ve svém profilu na Twitteru, také na ní nevidím nic pohřebního. :D

svina

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak to je špatná představa. Mafia (hra) je Cosa Nostra.

Martin Pritula
Martin Pritula
Level 1 Level 1
22. 5. 2020 14:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@svina Chápu kam tím míříte, ale součástí americké Cosa nostra byla přeci i kriminální rodina New Orleans, tím pádem zde žádný problém nevidím. Nebo mi něco uniklo? Ve svém komentáři jsem toto vynechal, považuji to u této série za samozřejmost.

Atlantis

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

nezapomeňte na strašné bugy a optimalizaci!

Tonda

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Musím uznat že Mafia1 je opravdu klenot a vždy si ji rád zahraji, klidně i v původním stvarneni. Je to prostě srdcovka. Když jsem se poprvé dočetl o výrobě druhého dílu byl jsem absolutně nadšen, a těšil jsem se jak ji zpracuji, ano čekal jsem asi příliš moc na navázání na původní díl. Ale hra sama o sobě i s příběhem je luxusní , i když představy byly jiné. No Mafia 3 me osobne vůbec nesedla. Ale své hráče si najde jako každá hra. Osobně chápu. Že není potřeba remake prvního a druhého dílu. A jsem mírně skeptický a bojím se že se může stát že to už nebude taková kultovní pecka, určitě jsem zvědavý na výsledek ale dívám se na to s odstupem. Nikdy nebude doba dokud mi technické možnosti neumožní si tyto hry zahrát i v původní verzi nepotřebuji remake.

Losmann

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Už říkal o tolika věcech co u jiných společnostech nemá rád a nakonec to sám udělal že jeho slova nemají žádnou váhu

23cicer

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dan má právo si říct co chce stejne tak jako ja.. na remake jednicky se prevelice tesim a M3 nebyla špatná hra – hangaru verim.. puvodni M1 jsem hrál v den jejího vydání.. M2 pro mě naopak byla v dobe vydani asi nejvetsim hernim zklamanim (nebo spis chybelo tak malo a pritom hodne, aby se stala vybornou)

Kai

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@23cicer Naprosto souhlasím

Jerry

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

myslim ze jeho nazor nikoho nezajima

Proxi

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jerry Když tě jeho názor nezajímá, co pod tímhle článkem vůbec dělá tvůj komentář? Kdyby tě jeho názor nezajímal, přeci bys na ten článek ani neklikal, ne?

Bogym 999
Bogym 999
Level 33 Level 33
22. 5. 2020 07:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Proxi On se chtěl ujistit, že v diskusi jsou jen ignoranti a hejtři jako on. Když se dostavilo zklamání, musel něco hodit do placu.

OneShot
OneShot
Level 25 Level 25
21. 5. 2020 20:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jerry A přesně proto se ho tolik lidí ptá, co si o remasterech i remaku myslí.

-TomaS587-
-TomaS587-
Level 1 Level 1
21. 5. 2020 21:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jerry Tvůj zrovna taky ne.

asdasd

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jinak taky nesouhlasím s tím že dvojka je prtej tak špatná . Asi je až moc někdy sestříhnutá a chybí tam pár důležitých věcích v příběhu ale jinak ta hra je bomba a neberu jí jako horší hru ze serie mafia ale spíš plnohodnotný rovný pokračování napříč prvního dílů . ale dan to bere jinak páč on to vytvářel a chtěl aby to bylo takový a makový ale to mi už neuvidíme .

Gimlonaut

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@asdasd Spíš si myslím, že on věděl co z té hry plánovali udělat a pak viděl, co z toho nakonec vyšlo. Tohle srovnání nemá nikdo, kdo na tom nedělal a proto může být zklamaný, ale ne ve smyslu, že je ta hra špatná, ale ve smyslu že mohla být ještě mnohem lepší.

asdasd

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

tak preferovat jen dvojku je kravina dkyž jednička vypadá už jak papír . spíš bych udělal remake obou dílů :)

Reklama
Reklama