Chtějí hráče nechat vytvářet vlastní příběh, aby prozkoumávali lokality, místnosti a četli různé popisky.
Takeshi Miyazoe, producent Dark Souls II, si sedl na slovíčko s redakcí magazínu TotalXbox, aby jim pověděl několik podrobností o velmi očekávaném hardcore RPG.
„Tutoriál bude rozsáhlejší než v prvním Dark Souls, ale nevysvětlí vám všechny možnosti a nástroje, které budete mít k dispozici. Chceme, aby byl hráč kreativní."
Co se týče příběhu, tak producent uvedl, že „Skutečný příběh není pro nás důležitý. Chceme hráče nechat vytvářet vlastní příběh. Chceme, aby prozkoumal lokality, místnosti a přečetl si různé popisky. Pak se dozví potřebné informace."
Další novinkou v Dark Souls 2 budou mnohem propracovanější animace. Vše totiž probíhalo pomocí technologie motion capture, zatímco u původního Dark Souls tomu tak nebylo. Postavy tak budou mít reálnější a přirozenější pohyby.
Dark Souls II je naplánované na 14. března letošního roku pro PlayStation 3 a Xbox 360. PC verze vyjde 25. dubna.