Darkest Dungeon je jednou z nejtěžších her minulého roku. Vývojáři se rozhodli vyslechnout volání hráčů a udělají hru lehčí.
Darkest Dungeon v loňském roce zaskočilo velkou spoustu hráčů. Red Hook Studios připravilo hodně temný příběh, který se navíc vyznačuje značně vyšroubovaným stupněm obtížnosti. Hráči prý nedokážou hru dohrát do konce a vývojáři s tím budou něco dělat. Je to vcelku zajímavá situace. Dnes je v kurzu spíše hořekovat na příliš jednoduchou obtížnost.
Volitelný režim Radiant přijde již v únoru pro PC, Mac a Linux (pro PS4 a Vita verze o něco později) a jeho největším trumfem bude zkrácení kampaně z 80 na 40 hodin. Studio má v plánu vybalancovat hratelnost a ujistit se tak, že víc hráčů bude schopno hru ukončit.
Red Hook Studios kromě režimu Radiant připravují také rozšíření The Crimson Court DLC, které je naplánováno na duben. Vývojáři ho museli odložit, právě kvůli Radiant módu. Darkest Dungeon je dostupný na PC, PS4 a PS Vita. Ondra Zeman hře udělil 8 z 10 a pochvaloval si zejména osobitý vizuál, temnou atmosféru a právě vysokou obtížnost.