Uběhly čtyři týdny od vydání alpha verze DayZ a Bohemia Interactive se už může chlubit milionem prodaných kopií. Říkal někdo něco o tom, že jsou PC hry nevýdělečné?
Přesně jak se dalo čekat, tak se i stalo. Dnes je to přibližně měsíc od vydání alpha verze DayZ a Dean Hall se na svém Twitteru pochlubil, že se prodalo už milion kopií. Slovy jeden milion kopií.
A to jde přitom pořád o alpha verzi, která na vás odevšad řve, že jde o nehotový produkt, po jehož koupi se hráči mohou setkat s celou řadou chyb a nedodělků. Chet Faliszek z Valve k tomu vtipně poznamenal, že Dean Hall očividně neumí psát varovné zprávy.
Pro Bohemia Interactive je to ale určitě úspěch, nemluvě o tom, že se z DayZ stal ideální důkaz toho, že kvalitní PC hra se může krásně prodávat, stačí přijít s originálním konceptem. A pak že je PC hraní mrtvé a automaticky nevýdělečné.
Pokud pořád nechápete, proč je DayZ takový hit, mohou vám pomoct naše dojmy z hraní. Od doby sepsání toho článku už navíc vyšlo několik patchů, které eliminovaly nebo omezily některé zmíněné neduhy v čele se zombíky schopnými běhat skrz zdi i ploty.