Za dva týdny budou dedikované servery spuštěny u PC verze. Krátce na to se vylepšení dočkají i konzolisté.
For Honor není špatná středověká akce, ale u hráčů ji dost sráží problémy s připojením. Situaci mají výrazně zlepšit dedikované servery, které eliminují většinu resychronizací a díky tomu se zlepší matchmaking a celkově má být připojení stabilnější. S tím souvisí i otravný požadavek na NAT typ, kdy se hráči s neveřejnou IP adresou často nemohou spojit s jinými hráči.
Dedikované servery budou u PC verze spuštěny 19. února. Krátce na to na nich poběží i konzolové PlayStation 4 a Xbox One verze. Ubisoft věří, že během přechodu nedojde k žádným velkým problémům. Změna online infrastruktury byla u PC verze veřejně testována v polovině loňského roku.
„Změnit online infrastrukturu za pochodu je výzva, ale zároveň jde o krok ke zlepšení herního zážitku pro naše hráče. Dedikované servery připraví cestu pro další podporu For Honor a nový obsah,“ dodává šéf vývoje Damien Kieken.
Ještě předtím se For Honor dočká páté sezóny. Age of Wolves (Věk vlků) se o pozornost přihlásí 15. února a přinese do hry rozsáhlou aktualizaci pěti hrdinů. Ubisoft se rozhodl pro změny v bojovém systému, přinese hráčům více možností pro přizpůsobení postav a hlavně lépe vyváží všech pět hrdinů. Kensei a Conqueror navíc dostanou nové pohyby, nové animace a další maličkosti.
S novými tréninkovými funkcemi dostanou hráči další možnosti, jak zdokonalit své dovednosti a stát se nejlepším válečníkem For Honor. Pátá sezóna vám má pomoci naučit se základní a pokročilé techniky, přičemž si vše budete moci vyzkoušet v novém módu Arena.
Zdroj: Tisková zpráva