Zpět na článek

Diskuze: Defiant Studios udělají Lords of the Fallen 2 po svém

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Virus
Virus
Level 38 Level 38
Hlavní platforma: PC
2. 8. 2018 14:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Spousta hráčů se zdráhala, kvůli velké obtížnosti. Tak větší sranec říci už nemohl, pokud je to pravda. To z toho pak bude asi, pěkná srajda pro masy. :-) A nebo ne, uvidí se.

Michal Burian
Michal Burian
Level 1 Level 1
2. 8. 2018 15:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Virus Proč hned srajda? Co takhle více obtížností, ať si každý zvolí, zda z toho chce mít hardcore záležitost nebo pohodovější rubačku.

Virus
Virus
Level 38 Level 38
Hlavní platforma: PC
2. 8. 2018 19:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Michal Burian Protože když hru projdeš s prstem v nose, co je dnes běžné, tak to není výzva. Lords of Falen nebylo zas tak těžké, například od zmiňovaného Dark Souls. Jestli tohle je pro ně velká obtížnost, tak je něco asi už vážně špatně. Neříkám, ať si udělají stupně obtížnosti ve hře, ale aby to na ten poslední stupeň bylo taky obtížné. Lords of Falen je rozhodně přístupnější než hry jako DS a Bloodborne. A i tyhle hry kupují lidé a rádi.

Michal Burian
Michal Burian
Level 1 Level 1
2. 8. 2018 19:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Virus A o tom já právě mluvím. Co je špatného na tom udělat tu hru přístupnou a dát prostě lehkou a hardcore obtížnost?

Virus
Virus
Level 38 Level 38
Hlavní platforma: PC
2. 8. 2018 19:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Michal Burian Špatné je na tom to, že drtivě nikdy pak ty hry nejsou lehké, středně těžké a těžké až obtížné, ale zhruba obtížnost střední se rovná ve hře obtížnost těžká. A hlavně to co ten pán řekl je blbost. Zdráhat se hry kvůli velké obtížnosti, když u této hry velká obtížnost není. A v pozdější fázy hry je to skoro už jen rubačka.

madPav3L
madPav3L
Level 46 Level 46
Hlavní platforma: PC
2. 8. 2018 14:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No to jsem na to zvědavý... Jednička se mi moc líbila, víc než Dark Souls, tak snad se toho budou alespoň trochu držet. Obtížnost pro mě nebyla, tak velká jako u Dark Souls, možní i díky mnohem lepšímu ovládání na K+M, tak doufám, aby z toho neudělali procházku růžovým sadem.

void

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Popisal si najhorsie moznosti ako urobit hru "tazkou". Urobis hru nudnou, tym ze ten, kto to bude mat na vysokej obtiaznosti bude musiet rubat nepriatelov dlhsie. Kde je tam ta sranda. To nie je vyzva, to je praca. Inak, argumentoval by som, ze dark souls nie je tazke, len sa to musis naucit. Ak chces hardcore akcne rpg ktore bude lahke, tazko to bude "hardcore", ci? RPG boli kedysi o objavovani, ak ta budu viest za rucku, tak to bude dalsia masovka. Ak sa nechces ucit, nehraj hry ktore to vyzaduju. Ty chces skombinovat hru, ktora je zalozena na uceni sa (herne mechaniky, utoky nepriatelov, herny svet) s neucit sa (spravme to lahke a pristupne). Imo paradox bez rozumneho riesenia. Inak ak budes mat cas, zahraj si remaster DS alebo Bloodborne. Lepsiu atmosferu by som v hre tazko hladal.

void

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nehral si dark souls, ci? Ako si v takych hrach predstavujes obtiaznost? Navysit pocet hp a urobit z nepriatelov bullet sponge? Urobit ich hlupych? Ak prve, tak to spravis vyslovene nudne pre hracov, ak druhe, tak vystrihnes cast hry a tym padom sa ti ani len recenzie nebudu zhodovat. Suhlasim s Virusom, ako niekto kto hral Demon Souls, Dark Soul, Nioh a presiel DS2, DS3, Bloodborne. Tu nemas moc middle ground. Bud to spravis ako vyzvu alebo to spravis ako shadow of mordor....

Michal Burian
Michal Burian
Level 1 Level 1
2. 8. 2018 18:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@void Shadow of Mordor není žádné hardcore RPG, to srovnání je tedy zcela mimo. Já věřím tomu, že lze udělat hardcore RPG, které bude výzvou a zároveň přístupné hráčům, kteří nemají výzvy tolik rádi. Kupříkladu obtížnost by mohla ovlivňovat výdrž nepřátel, zdraví hrdiny, razanci zbraní atd.

Reklama
Reklama