Zpět na článek

Diskuze: EA mělo zrušit vývoj Dead Space 2, zprávu popírá

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Cejos7

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Původní Dead Space v první řadě žádný remake absolutně nepotřebovalo, ta hra stárne skvěle a i dneska je to pořád super titul. Když už teda remake dělali tak měli bejt odvážnější a zkusit do toho přidat trochu invence, ale tenhle remake je v podstatě absolutně stejná hra jako první, takže se moc nedivím, že to prodejní úspěch nemělo, s tím jak se pořád první díl drží. Já osobně sem remake dohrál až poté co jej přidali do EA plus a popravdě sem rád, že sem jej nekoupil předtím, v podstatě bych platit plnou cenu za hru, kterou sem již dohrál xkrát předtím.

Paul
Paul
Level 32 Level 32
10. 4. 2024 19:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Takže kromě Capcomu to je konec AAA akčních hororů ve hrách, jak jsem čekal. Callisto i Dead Space prostě neměly dobrý prodeje. Ještě propadne i Silent Hill 2 remake a zabalí to i Konami. Resident Evil je dneska asi jediná značka co dokáže prodávat AAA čísla a obhájit si ten budget. Ale v indie a AA sféře občas něco vycházet bude, Frictional se určitě nevzdaj :)

Darkness

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mizerně odvedená práca

Geralt z Rivie

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Byla to hororová hra, která remake nepotřebovala a prodalo se jí že začátku přes 2 milióny. Vzhledem k okolnostem bych to nebral jako neúspěch. Jestli ale čekali třeba 8 nebo přes 10 milionů, tak jsou akorát blázni.

Jmeno

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Remake byl slabota, problémy se zvukem na pc a věčné záseky…

bokas
bokas
Level 42 Level 42
10. 4. 2024 19:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Přitom první díl se fakt povedl.Schytalo to spousty chvály od recenzentů i hráčů. Ja osobně jsem ho dohrál několikrát,protože ta atmosféra mě fakt bavila….Škoda no prostě EA.

Hrabe

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To stejné určitě i u Command & Conquer Remastered Collection 2. Prostě EA no. 🍄 By mě zajímalo kolik se toho musí prodat aby to bylo pro EA dostatečné.

Hubert

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Hrabe To se odvíjí o toho, kolik chce minimálně vydavatel na produktu vydělat. Na jeho výnosnosti. Těžko říct, kolik je pro EA zajímavá hranice. Dvojnásobek nebo trojnásobek pořizovacích nákladů (samozřejmě i se započítanými výdaji na marketing)? Možná jsem naivní a ta hranice je mnohem vyšší. Kdysi (víc než deset let zpátky) jsem slýchával, že jeden úspěšný projekt musí zaplatit až pět neúspěšných (nebo nedokončených).

Reklama
Reklama