Remake prvního dílu prý neměl dostatečné prodeje.
Aktualizace 20.37:
Jeff Grubb reagoval na vyjádření Electronic Arts: „Můžete věřit EA, pokud chcete, ale kdykoli společnost řekne to není pravda, ale neupřesní, o které části zprávy mluví, no... jo. Dead Space 2 byl rozhodně v plánu. Měl kódové označení. A teď už se na něm nepracuje.“
Aktualizace 20.20:
Vydavatel Electronic Arts zprávu popřel: „Obvykle se ke spekulacím nevyjadřujeme, ale tato zpráva není pravdivá.“ Z vyjádření pro IGN není zcela zřejmé, zda je remake Dead Space 2 ve vývoji, nebo – asi pravděpodobněji – nikdy nebyl v plánu.
Původní zpráva:
Včerejší zprávy o přesunu části studia Motive k vývoji Battlefieldu dostávají nový rozměr. Novinář Jeff Grubb tvrdí, že v Motive se po remaku Dead Space připravoval i remake druhého dílu. Electronic Arts se ovšem rozhodly projekt zrušit kvůli nedostatečným prodejům předělávky z loňského roku.
Dead Space 2 se nacházel ve fázi konceptu nebo rané předprodukce. „Znamená to, že na [hru] nikdy nedojde? Nevím, jestli to ten případ, ale teď se to má tak, že práce kterou [vývojáři] odvedli, (...) byla uložena k ledu,“ říká Grubb.
K vývoji série Battlefield se připojí právě část studia pod vedením producenta Philippa Ducharma a kreativního ředitele Romana Campos-Oriola, která stojí za kladně přijatým remakem Dead Space. Druhý tým v rámci Motive dělá na hře s licencí Iron Man.