Deníček z vývoje strategie Surviving Mars
Surviving Mars Novinka Deníček z vývoje strategie Surviving Mars

Deníček z vývoje strategie Surviving Mars

Michal Burian

Michal Burian

1

Real-time strategie se zaměřuje na přežití na rudé planetě.

Reklama

15. března letošního roku na PC, PlayStationu 4 a Xboxu One započne kolonizace rudé planety v real-time strategii Surviving Mars. Vývojáři ze studia Haemimont Games (tvůrci oblíbené série Tropico) nás prostřednictvím deníčku berou do zákulisí příprav a hlavně prozrazují důležité detaily. Zaměřili se totiž na technologii ve hře. Při vzniku technologií se inspirovali raketami, extraktory a drony. K nim vytvořili fiktivní prvky, kupříkladu obrovské skleněné kopule a různé anomálie.

Surviving Mars se soustředí zejména na aspekty přežití. Ty se týkají řízení zdrojů, hledání nových ložisek a řešení dopravních problémů. Vzhledem k tomu, že každý zdroj je jedinečný, tak přináší své specifické problémy: vodní věže mohou zmrznout, kov koroduje, elektronika se ničí atd. Každý problém, který nebude opraven, může znamenat poruchu zařízení a tím velký malér.

Připomeňme, že v Surviving Mars povedete kolonii na povrchu Marsu. Nejprve pomocí roverů naleznete vhodnou oblast pro výstavbu kolonie a začnete postupně budovat obrovskou kolonii, která brzy přivítá první osadníky ze Země. Na rudé planetě budete kolonie postupně rozšiřovat, těžit vzácné zdroje a bojovat s nepřátelským prostředím. Každý úspěch vás posune o krok dál, a když budete dostatečně šikovní, dostanete se do situace, kdy na Marsu vaši obyvatelé přivedou na svět novou generaci, která nikdy nepoznala domovskou Zemi.

Deníčkem dnešní novinka nekončí. Z rozhovoru hlavního designéra Boyana Ivanova pro WCCFTech jsme se dozvěděli několik podstatných detailů. Pokud byste si rádi vyzkoušeli hru v demoverzi, tak ta v současné době není v plánu. Vývojáři se ale zaměřili na Xbox One X a PlayStation 4 Pro. Na obou výkonných konzolí poběží titul při 30fps a v nativním rozlišení 4K, zatímco standardní modely konzolí v 1080p. Grafika má odpovídat tomu, co si vychutnají majitelé počítačů na vysoké nastavení. Výjimku tvoří Xbox One X, kde mohou tvůrci využít více paměti pro textury.

Modifikace budou v době vydání pouze na PC, přes Steam Workshop budou moci hráči vytvářet a sdílet své výtvory. O modech pro konzole se uvažuje. Jde prý o něco, o co se ve studiu Haemimont Games zajímají.

Nedávno byl oznámen Season Pass. Víme, že zahrne dva dodatečné balíčky a dvě větší expanze. V obou expanzích budou nové mechaniky a nové systémy, které umožní užít si Surviving Mars novým způsobem.

Surviving Mars předobjednáte v obchodech Xzone.cz a GameExpres.sk.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama