Destiny 2: Curse of Osiris – preview
Preview Destiny 2 Článek Destiny 2: Curse of Osiris – preview

Destiny 2: Curse of Osiris – preview

Filip Němec

Filip Němec

9

Na začátku prosince dorazí první očekávané rozšíření do Destiny 2. Na co se můžeme těšit?

Reklama

Sony na Paris Games Week odhalila první velké rozšíření Curse of Osiris pro Destiny 2, přičemž na prezentaci za zavřenými dveřmi vybraným novinářům, kde jsme nechyběli, ukázala také příběhový trailer právě s Osirisem v hlavní roli, který byl později vypuštěn na veřejnost, takže ho pravděpodobně už každý fanoušek Destiny 2 viděl, a to minimálně jednou. Po jeho zhlédnutí jsme byli upozorněni, že přídavek si bude zakládat na filmovém pojetí příběhu, což je něco, v čem první díl Destiny výrazně selhával a dvojka v mnoha ohledech chyby napravila. Trailer s Osirisem rozhodně slibuje zajímavý příběh se starými i novými postavami a pravděpodobně i několik zajímavých rozuzlení.

Vítejte na Merkuru

Hlavními jmenovateli Curse of Osiris bude planeta Merkur a rasa Vex, která si tuto relativně blízkou planetku značně přetvořila k obrazu svému a jak Osiris patrně zjistil, připravují něco velkého. Právě na Merkur nás pošle Ikora Ray, jejíž mentorem byl samotný Osiris, svého času nejmocnější Warlock jakého kdy svět poznal. Osiris však záhadně zmizel poté, co se velmi důkladným způsobem začal zajímat o rasu Vex.

Jednou z dominant Merkuru bude prostor zvaný Infinite Forest. Protože je Merkur pod nadvládou Vexů, nepůjde logicky o obyčejný les, ve skutečnosti je Infinite Forest počítačovou simulací, kterou tato kybernetická rasa vytvořila. Ačkoli se to těžko představuje, samotný Merkur je prý do jisté míry soběstačný počítačový program, který dokáže simulovat prakticky cokoli. Infinite Forest je tak víc než cokoli jiného virtuální realitou, a protože Vexové jsou mistři v simulaci budoucích událostí (již mnohokrát své výpočetní schopnosti využili při analyzování důležitých situací a predikci budoucích událostí), samotný les existuje rovnou ve třech časových rovinách.

Infinite Forest tak můžete navštívit jak v přítomnosti, tak i v minulosti či budoucnosti. Časová linka bude velmi významná, přičemž samotný časový posun není v řádu hodin či dní ale spíše jde o tisíce let. V případě budoucnosti totiž samotné Slunce začíná vyhasínat a stejně tak se diametrálně odlišuje prostředí, ve kterém se pohybujete. Každá časová link nabídne odlišné nepřátele ale také jiné hádanky a nástrahy, které se změnou prostředí souvisí. Slibně zní i znovuhratelnost, což je pro Destiny 2 samozřejmě silné téma. Při návštěvě stejné mise bude prostředí vypadat trochu jinak než posledně. Sice nepůjde o procedurálně generované prostředí, ale i tak je to vítaná změna.

Konečně Maják

Určité déjà vu zažijí i harcovníci Trials of Osiris z prvního dílu, kde hlavní odměnou byla návštěva místa zvaného Lighthouse. Ten je v přídavku Curse of Osiris novým sociálním prostorem, logicky ale doznal mnoha změn, aby více vyhovoval požadavkům společných prostor. Přesto je podobnost více než zřejmá. V Majáku najdete například dalšího navrátilce, kterým je Brother Vance - v prvním díle obstarával právě Trials of Osiris. V tomto přídavku ho budete navštěvovat velmi často, protože se bude starat o novou reputaci, kterou přídavek přinese. Budete tak od něj dostávat nové vybavení, engramy atd.

Z toho, co nám bylo ukázáno, vypadá Maják i docela tajemně a osobně se těším až prozkoumám jeho zákoutí. Takřka mysticky vypadá například nápis na zdi, který se postupně rozsvěcuje, jak plníte jednotlivé úkoly a nabízí možnost vytvářet unikátní zbraně ze zbytků Vex nepřátel a vlastní zboje. Kromě rasy Vex potkáme na Merkuru i zbytky Cabalů, které jste nezlikvidovaly v kampani původního dílu. Chybět logicky nebudou kromě nových příběhových misí i vedlejší questy, patroly, adventures či lost sectors.

Dá se jen velmi těžko odhadovat, co nový příběh nabídne. Osiris již delší dobu očividně tušil, že Vexové chystají něco velkého. Ostatně jde o rasu, jež je schopná cestovat časem, takže následky mohou být přímo katastrofické. Podle příběhového filmečku, který bude nejspíše hned tím prvním, co v rámci příběhu Curse of Osiris uvidíme, právě Osiris přeruší jednu z mnoha simulací a zahnán do úzkých dá příkaz svému ghostu Sagiře, aby ho opustila. Očividně je to právě Sagira, která nese důležitější informace, než samotný Osiris a bude tak jedním z mnoha navrátivších parťáků, které v novém přídavku potkáte.

Kromě Ikory Ray se zcela logicky vrátí třeba i skvělý Cayde-6 dabovaný Nathanem Fillionem. Sagira bude dokonce vedle vašeho vlastního ghosta dalším, a také posledním ghostem, který s vámi bude komunikovat. Její dabing má na starost Morena Baccarin, kterou můžete znát například ze seriálu Firefly, kde si shodou okolností zahrál i Nathan Fillion. Ačkoli by se měl v akci představit třeba i Brother Vance, nejvíce se logicky těším na samotného Osirise. Jeho postava působí v boji nejen velmi silně a jakožto fanoušek třídy Warlock se těším, co předvede, zároveň ale vypadá natolik tajemně, že bych od něj očekával skoro i nějakou vedlejší linku o osobní pomstě či cokoli podobného, co se Strážcům nemusí tolik zamlouvat.

Nový raid nebude

Co se naopak nebude zamlouvat hráčům je fakt, že přídavek nenabídne nový raid. Je tu však kompenzace v podobě rozšíření toho stávajícího. Ten bude obohacen o nové hádanky a úkoly, jež budou doprovázeny novými střety s protivníky a taktéž o ukončení v podobě zbrusu nového souboje s bossem. Minimální úroveň pro současný raid bude zvednuta na power level 300 a jeho prestige verze na 330, přičemž i nové rozšíření raidu pojmenované jako Raid Lair, dostane prestige verzi. Dokonce už nyní víme, že nový raid nebude ani v druhém rozšíření, které přijde někdy z jara příštího roku. Opět by mělo jít o nějaké rozšíření toho stávajícího. Konečně i také strike mise dostanou v Curse of Osiris svou obtížnější verzi s názvem Heroic, takže bude konečně důvod, proč je absolvovat.

„Stejně jako v předchozích případech i tentokrát dostanou majitelé konzole od Sony exkluzivní obsah.“

Váš strážce bude moci levelovat až na úroveň 25, přičemž již zmíněný power level můžete vylepšit až na úroveň 330, přesto lze očekávat že se půjde dostat pomocí modifikací až na úroveň 335. Na prezentaci se samozřejmě nezdrželi ani zmínky o skvělém spojení Destiny a PlayStationu, takže stejně jako v předchozích případech i tentokrát dostanou majitelé konzole od Sony exkluzivní obsah. Tím je PvP mapa Wormhaven, která se nachází na Titanu v oblasti New Pacific Arcology.

Rozšíření Curse of Osiris pro Destiny 2 si budeme moci pořídit nejen jako samostatný přídavek, ale také jako součást Season Passu. Rozšíření vychází už 5. prosince, a to na všechny platformy současně.

Sponzorem výpravy Zingu na Paris Games Week je PlayStation CZ. Sledujte jejich oficiální Facebook, kde se dozvíte informace o PlayStation 4 exkluzivitách a můžete si zasoutěžit o zajímavé ceny.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama