Digital Foundry si posvítilo na kritizovanou PC verzi The Last of Us.
PC verze The Last of Us Part I se v uplynulých dnech stala terčem četných diskuzí a kritických komentářů. Zatímco vývojáři ze studia Naughty Dog se hráčům za technické problémy omlouvají, tak Steam minimálně některým hráčům vrací peníze bez ohledu na odehraný čas.
Po srovnávacím videu z kanálu ElAnalistaDeBits se k nám dnes dostává podrobný technický rozbor od Digital Foundry, který poukazuje na konkrétní problémy verze pro počítače. Ve více než hodinovém videu se redaktoři pozastavují nad problémy s načítáním a zobrazováním textur, propady snímků, dlouhým načítáním nebo neúměrně vysokým zatížením procesoru a nároky na VRAM grafické karty.
Zatímco hráči s opravdu výkonnými sestavami takové problémy nemají, tak majitelé méně výkonných PC už musí s určitými obtížemi počítat. Vliv na jejich výskyt má samozřejmě také samotné nastavení. Z výše přiloženého videa je zkrátka zřejmé, že má PC verze v porovnání s technicky téměř bezproblémovou PS5 verzí značné mezery, které se Naughty Dog ve spolupráci se studiem Iron Galaxy aktuálně snaží napravit.
Bližší informace o PC verzi The Last of Us Part I můžete načerpat prostřednictvím naší recenze.