Detaily a obrázky ze zrušeného Call of Duty
Call of Duty Novinka Detaily a obrázky ze zrušeného Call of Duty

Detaily a obrázky ze zrušeného Call of Duty

Michal Maliarov

Michal Maliarov

15

Pamatujete na plánovanou akční adventuru ze série Call of Duty? Tu, kterou Activision zrušilo? Inu, nyní se dozvídáme proč.

Reklama

Možná jste již někdy slyšeli, že se chystala akční adventura z univerza Call of Duty, která měla doplnit existující FPS díly série. Call of Duty: Devil’s Brigade, jak se titul tehdy jmenoval, byl ale v roce 2008 nečekaně zrušen a nepomohla ani spojitost se stejnojmenným filmem. Nyní konečně vyplouvají na povrch detaily, proč se tak stalo.

V březnu 2008 byl projekt již devět měsíců ve vývoji a vše vypadalo navýsost dobře. Ve hře jsme se měli podívat do období druhé světové války a zažít válečné snažení amerických a kanadských vojáků. Než ale titul dostal finální zelenou, vydavatel jej zrušil.

Nakonec vyšlo najevo, že se nejednalo o nedůvěru vydavatele ani nenávist vůči tvůrcům. Vlastně v tom nebylo nic osobního. Právě v tu samou dobu ale docházelo ke sloučení vydavatele Activision a Vivendi a jak řekl jeden z vývojářů, občas holt létají třísky.

V podobné situaci se společnost snaží kompletně „vyčistit stůl“ a odstranit z cesty všechny projekty, které ještě nemají namířeno na trh a v kapse již netřímají miliony dolarů. Devil’s Brigade byl zcela připraven na přesun do další fáze, která sebou jevila žádost o další finanční přínos. Acitivision se ale podle všeho rozhodl, že to prostě nemá smysl a projekt zrušil. Ven se nyní dostaly i screenshoty z hodně rané verze hry, které ale dokazují, že měl projekt namířeno již dost rozmáchlým krokem k cíli. Zda by nakonec uspěl, se už nejspíše nikdy nedozvíme.

„Můj otec přišel se skvělou metaforou. Řekl, že se občas člověk chystá vyrazit na ryby. Připravíš tedy loď, napakuješ ji jídlem, náčiním, inventářem a vším, co budeš na rybách potřebovat. Vezmeš mapu a kompas, přizveš kamarády, naskočíš do lodě a vytáhneš plachty. A buď vítr povane, nebo zůstanete v přístavu. My jsme v něm zůstali,“ řekl Jason VandenBerghe, jeden z vývojářů projektu.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama