Detroit: Become Human měl mít 4 hratelné postavy
Detroit: Become Human Novinka Detroit: Become Human měl mít 4 hratelné postavy

Detroit: Become Human měl mít 4 hratelné postavy

Jan Urbančík

Jan Urbančík

4
Platformy PlayStation PlayStation 4 PlayStation PlayStation 5 Windows PC

Vývojáři z Quantic Dream prý pracovali na open world hře už dříve, projekt byl ale zrušen.

Reklama

Před pár dny jsme psali o šířících se spekulacích, že francouzské studio Quantic Dream pracuje na hře ze světa Star Wars, jež má nabídnout akci a otevřený svět. Jedním z hlavních insiderů, kteří o skutečnosti informovali, byl Tom Henderson. Ten se včera ozval znovu a přišel s dalšími informacemi, které se týkají především minulosti studia Quantic Dream.

Podle Hendersona francouzští vývojáři po vydání Beyond: Two Souls v roce 2013 začali pracovat na novém projektu s označením Karma, později ale změnil název na Solstice. Hra měla mít otevřený svět a ve vývoji byla přibližně 2 roky, poté však došlo k jejímu zrušení. Společnost Sony totiž chtěla, aby poslední hrou ve spolupráci s Quantic Dream byl Detroit: Become Human. Engine, který studio používalo, navíc údajně mělo problémy s open worldem.

Henderson dále tvrdí, že Detroit: Become Human měl původně mít 4 hratelné postavy. Čtvrtým protagonistou měla být "androidí prostitutka" s blond vlasy a velkým poprsím. Jak ale víme, do hry se nakonec dostaly jenom 3 postavy: Connor, Kara a Markus. Čtvrtá hrdinka a některé z možných scénářů prý vyústily v to, že chtěla Sony co nejdřív dokončit kontrakt na tři hry, který se studiem měla.

Co se stalo s projektem Solstice a jestli nebyl základem hry, na níž dnes studio údajně pracuje, o tom bychom mohli pouze spekulovat a ani Tom Henderson nezná odpověď.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama