Zpět na článek

Diskuze: Deus Ex: Human Revolution je hlavně PC hra

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Filip Svoboda
Filip Svoboda
Level 1 Level 1
22. 8. 2011 17:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Machine: A ty se prosím nauč psát 👍

Machine78
Machine78
Level 1 Level 1
17. 8. 2011 06:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Overpowered-s tebou se nikdo nebavý, utři si mléko co ti teče po bradě a utíkej se koukat šmouly.

Machine78
Machine78
Level 1 Level 1
17. 8. 2011 06:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Icewind-Cha cha diablo 2 a hardcore, to jsi to rosekl, ty jseš vůl jak řemen. Tak to už vůbece nemá cenu, A právě že jsem tvůj profil otevřel. A na to hraní 10 letý to už jsem ti odpověděl jinde.

Overpowered

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dlabte na něho, je to zakomplexovanej konzoloidní blbeček s předsudky, ničemu hádáním nepomůžete.

Icewind
Icewind
Level 1 Level 1
16. 8. 2011 22:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No v jediném máš pravdu, nedá se o tom s tebou mluvit, hold někdo je... Ono tady je třeba asi trocha myšlení ale neboj na to jednou příjdeš, do zadku nikomu nelezu protože nejsem konzolista, mam jí jen na exklusivity ale to by bylo těžké rozkliknout profil, opět to vyžaduje trochu toho myšlení Hold konzolista se nezapře no, pokud mu to někdo nestrčí pod nos tak si toho nevšimne. A vyjmenovat hardcore pc titul? Podivej se na jakékoliv rpg z doby +- před 10lety a hned máš hardcore rpg jak řemen. Popřípadě dodnes hrající Diablo 2? Ale ono to nemá cenu něco psát stejně to budeš ignorovat.

Machine78
Machine78
Level 1 Level 1
16. 8. 2011 20:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Icewind-a PC hráčích si to myslím až za hrob jeden z dvaceti můj názor nevytrhne. Já nemám pc (hraní a hráče) rád takže těžko se mnou o tom mluvit.

Machine78
Machine78
Level 1 Level 1
16. 8. 2011 20:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Icewind-tak mi řekni nějakej hardcore titul na pc. Schválně. A mě ti líto být nemusí, mě je líto tebe, že nevíš jak máš ty konzolisto lést pcčkářům do zadku.

Icewind
Icewind
Level 1 Level 1
16. 8. 2011 18:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Machine, já ps3 mam neboj, a ano vím že Demons Souls je hardcore záležitost. Já jen interpretoval tvoji logiku. Ty totiž podle většiny soudíš všechny a to je hovadina to musíš uznat i ty, pokud ne tak mi tě je líto. To samí jsem udělal já = podle většiny (casual záležitosti/hráči) jsem udělal závěr na konzole obecně což je taky hloupost ale doufal jsem že to pak pochopíš... PS: Jestli ty chceš srovnávat hardcore tituly, tak potom nechápu proč si vybíráš Crysis2 což prostě hardcore není ani omylem 😗

Machine78
Machine78
Level 1 Level 1
16. 8. 2011 18:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Icewind-zase špatně , nevím co jsi kdy hrál, na PS ale opravdu hardcore hry tam byly vždy, a jaký a mnoho a nemyslím tím nějaký Call of Duty, zahraj si s těch novějších něco jako Demons Souls, a nebo bojovky na nejtěší a pochopíš co je to Hardcore. Proti nim je Crysis 2 na veterána procházka růžovou zahradou. 😗

Icewind
Icewind
Level 1 Level 1
16. 8. 2011 17:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ok machine v tom připadě konzolisti jsou casual hráči kteří nezvládnou u hry přemýšlet déle než 15minut. Hold hardcore hráči jsou jen na pc a vždycky budou. => Stačí se podívat na statistiky procent casual hráčů. 😗

Machine78
Machine78
Level 1 Level 1
16. 8. 2011 17:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vilda-mě jako konzolistovy to ale neva, hrál jsem oblivion na ps3 a ovládání bylo super, jestli to není spíš v rukou.

Machine78
Machine78
Level 1 Level 1
16. 8. 2011 17:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

prudislav, Icewind-pcčkáři jsou zloději, a vždycky byli. Stačí se podívat na statistiky zde na netu. čus

Vilda
Vilda
Level 1 Level 1
16. 8. 2011 11:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Machine: nejvýznačnější ústupek konzolím je návrh user interface. Co zvládne na jedné obrazovce PC pohodlně díky všestrannosti myši, ovladač nikdy nedokáže. UI se proto tříští do menších celků - třeba když se podíváš na nový Skyrim. Zvyšování schopností v podobě hvězdné oblohy. Jo, hezky to vypadá, ale než se tam někam proklikáš, usneš, a přehled v tom taky nebyl - a to proto, aby seto dalo pohodlně ovládat ovladačem. Občas se povede, že to člověk na PC prakticky nepozna (zrovna v DX jsou ty prvky které trčí opravdu minimální) , ale ve většině případů je důsledkem onen "konzoloidní dojem"

Dweight
Dweight
Level 1 Level 1
16. 8. 2011 09:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Na túto hru sa veľmi teším

Icewind
Icewind
Level 1 Level 1
16. 8. 2011 08:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Machine třeba se podivej na úspěch zumby - myslím že to je velmi pěkný příklad, kdy 3 měsíce po vydání drtí AAA konkurenci Proč myslíš že se i velcí hráči zaměřují na casualovky? Protože tam je momentálně největší potenciál a přiznejme si většina takovýchto casual hráču hraje na konzoli. Takže asi takhle jsem to sebral 👍 k tomu pirátění ti odpověděl už prudislav...

prudislav
prudislav
Level 1 Level 1
16. 8. 2011 07:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Machine78: no tak že máš za kamárády piráty neznamená že neexistují PCčkáři co hry kupují. Jinak v mém okolí většina xboxářů pirátí (xbox pirátská verze se objeví většinou před vydáním) a nikde tu netvrdím jaký jsou konzolisti piráti! !

Machine78
Machine78
Level 1 Level 1
16. 8. 2011 06:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Icewind-argumentů je mnohem víc ale nemá cennu to rozepisovat. A k tomu kradení, to je zajímavý že jsem ještě jsem nepotkal pc hráče který by někdy něco koupil, kromě těch kteří platí WoW. A s tím causal, to jsi sebral kde!

Ronaldus7
Ronaldus7
Level 1 Level 1
16. 8. 2011 01:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já naštěstí DX 11 rozjedu, ale zpátky k tématu, tím "primárně na pc" je stejně jen myšlena podpora DX 11 .

Icewind
Icewind
Level 1 Level 1
16. 8. 2011 01:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Machine78: Ono těžko se k tobě vyjadřovat když tvůj jediný argument je že všichni kdo mají pc automaticky jen kradou a stěžují si. To je jak říct že na konzolích hrajou jenom casual hráči. Obojí je blbost protože zaškatulkovat celek podle "většiny" je absolutní hovadina.

PetasCzech
PetasCzech
Level 1 Level 1
15. 8. 2011 22:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ja vyvolavat flame nechci, ale rypnout jsem si proste musel, kdyz se to tak nabizelo. Ustupky zna kazdy, kdo trosku do tech her vidi, a vi, jak tam vsechno chodi. Nerikam ze sem expert, ale stacilo pouze otevrit oci. Staci mit nad veci nadhled.

Machine78
Machine78
Level 1 Level 1
15. 8. 2011 21:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

PetasCzech-Jaký ústupky pořád, vždyt Battlefielda 3 budete mít nejlepšího, a Crysisu 2 s DX11 jste se taky dočkaly. Tak o co vám vlastně jde. (a stejně jak já znám svý pc kamarády tak to je vždycky jeden z deseti kterej to má na plno) .

prudislav
prudislav
Level 1 Level 1
15. 8. 2011 21:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

bože zase flame pc vs konzole Jinak titulek je dost zavádějící - v podsatě jde o to že Edios dělá konzolový verze a Nixx PC verzi a že to nebude zmršenej port ale hra dělaná na míru PC! ! !

PetasCzech
PetasCzech
Level 1 Level 1
15. 8. 2011 21:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Kdo by nenarikal, kdyz se diky konozlim vytvari ustupky, ktere na konzolich nevadi, ale na PC to pusobi trapne, ze.

Qartter
Qartter
Level 1 Level 1
15. 8. 2011 21:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

njn to máš pravdu na PC se krade a pak ještě stěžuje docela velká "drzost" na PS3 se krade ale nevšiml sem si , že by si každý stěžoval. A jn smích je zdraví. 👍

Machine78
Machine78
Level 1 Level 1
15. 8. 2011 21:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Qartter-vždycky se najde černá ovce, to už bylo od PS1, ale ve srovnání s pc to nestojí za řeč. Už z principu kdyby konzolista chtěl primárně jenom krást tak nebude konzolista že. Tam jsou lidi kteří mají radost z her a z hraní, a nenaříkají pořád na všechno. 😗 PCčkáři mi nikdy nevadily ale od té doby co jsem tady na zingu, a za ty vaše zakomplexovaný kecy, se vám musím už jenom smát.

Reklama
Reklama