Ghartag: Hard data jsem nikde neviděl, ale všechny postupné gameplay, na které jsem koukal (OXM, němci, naposledy IGN) měly první 4 povýšené vojáky od každé classy jednoho. Což mi přijde jako designové rozhodnutí.
A jestli se přiděluje random třída při koupi nebo až při povýšení na Squadieho (četař pro pamětníky) ... je vcelku jedno. Povýšení nemusí nutně přijt po první misi, záleží jestli něco zajímavého udělá (overwatch fire, kill, ...) Pokud jen projde misi, nějaké expy dostane, ale ne dost na povýšení.
Zvažuju možost, že by random byl ovlivněný - pokud vám třeba vyhladí jednu třídu vojáků, hra by příštího rekruta povýšila do té třídy. Ale to je jen můj myšlenkový pochod, nemám jak ho testovat. Ne že bych chtěl, svoje vojáky si hodlám piplat
Kustomizace je dost odporný anglicismus, česky máme "přizpůsobit"
Jinak napsané slušně, pár drobností:
- mapy nejsou generované náhodně - map je cca 80 (podle Jake Solomona) , náhodně jsou na nich generované "spawn pointyˇ" mimozemšťanů a možná shluky krytů
- hudba má Deus Ex dojem z prostého faktu, že ji dělal skladatel Deus Ex
- chápu když někomu grafika nesedne, ale za mě tomu ta béčkově sci-fi komiksová grafika pasuje jak zadek na hrnec
- povolání vojáků jsou afaik přidělena u prvních 4 rekrutů každému jedno a pak už náhodně, ale za slovo mě neberte
Vzhledem k tomu, že v březnu má vyjít OUYA, tak je podle mě na soudy kolem konzolového trhu brzy. Protože open android based platforma s tím notně zahýbat musí.
Možná budou mít štěstí Poláci na ty z Berlína, ale v závislosti na povětrnostních podmínkách dopadá meteorologický balón 50-150 km od místa vypuštění, takže k nám je to daleko.
Jen kratce ke spawnum, protoze v textu je takový množství kravin a nepřesností, že jsem musel přestat číst - Každý mob co se čerstvě spawne má "grace period" - nikoho a ničeho si nevšímá, pokud neudělá nějakou útočnou akci. Tzn. že když se mi něco spawne na hlavě, můžu s klidem odběhnout pryč, než si začnou všímat okolí.
Ono u nás taky není dost velká komunita, pro kterou ty special akce dělat. (A že special akce, jsou, viz třeba BioCon ve středověké hospodě) Tohle se vztahovalo k lauch party v NY, na launch u nás přišlo pět a půl člověka, protože zřejmě raděj seděli doma a levelovali.
" Není nejdokonalejší" je značné podcenění situace. Kdyby se to stalo poprvé, neřeknu ani ťuk, ale bethesda vydává testovací buildy her jako finální produkt už od Daggerfallu! Pošesté už u mě rozsáhlost hry jako výmluva nefunguje.
Mendys: Ale to, že ty citace blbě překládáš, je dezinformace vzniklá u tebe. " We won the interim injunction! " neznamená, že vyhráli spor. Dokonce i google translator ví, že jde o " prozatimní příkaz" , v české právničtině " dočasné/prozatimní opatření" . To znamená, že Persson může využívat název Scrolls do té doby, než soud rozhodne o výsledku sporu.
Mendys: Ani jeden z těch tří útvarů nepatří do reportáže, až na speciální prvoplánové případy. Video říká: " Reportáž z EA..." . Pokud je video prvoplánově takové, jaké říkáš, pak by mělo být oddělené od skutečné reportáže v podobě článku. Protože ta reportáž na mě působí přesně jak říkáš - na sisálovou kalamajku.
Já si nemůžu pomoct, ale tímhle přístupem to na mě působilo dojmem, že tak nějak směřuje na cílovku kolem 15 let. Což mi přijde u her, které mají rating někde kolem Emka prostě podivné. Lze být vtipný i profesionální zároveň. Prostě mi to nesedlo, ale to koneckonců může být mnou.
Bohajeho... Strávit 2/3 rozhovoru " vtipkovanim" o simících a divením se, že je Shepard nesmrtelný (když to je standard prezentačních verzí - když umíráte a loadujete, tak si v omezeném čase na výstavách moc nezahrajete) ... Kde je nějaká novinařina, kde je informační hodnota pro člověka, co na té akci nebyl? Nějak jsem to už nedokázal vydržet a proklikl nakonec. U natáčení téhle scénky jsem zrovna byl, ale krapet to ztrácí vtip, když člověk ví, co v těch krabicích je.
scarcz: bylo to na games. cz (rekl bych skoro exkluzivne) , na vsech FB stránkách EA a samozřejmě oficiálních stránkách EA. Pochybuji, že by nějaký agregátor akcí byl, protože se takové akce u nás prakticky nepořádají.
Flak88! : Že by? NSF Run byl u nas ke hrani prvne, BF podruhe (betu nepocitaje) , ME poprve. Simici byli take myslim prvne, ale ti tak nějak zeli prazdnotou
SweetL. c. King: PS2 emulator mít můžeš o tom vím, že existuje. Ale o funkčním PS3 jsem stále neslyšel (neříkám, že jsem vševědoucí, ale tyhle věci sleduju) Jak už poznamenal Icewind, základní problém je výkon. Ne že bys potřeboval zrovna NASA, ale neco chlazeneho dusikem uz mozna ano.