S ukazatelem frekvence snímků za sekundu pro usnadnění práce vývojářům.
V polovině minulého měsíce jsme se mohli podívat na fotografie dev kitu konzole Project Scorpio. Ten se oproti prodejní verzi, která dorazí koncem letošního roku, liší. Má výkonnější grafickou kartu a více operační paměti - u prodejní verze bude 12 GB GDDRS5, zatímco u dev kitu je 24 GB GDDR5. Podle Microsoftu je totiž snazší vytvořit hru a poté ji upravit na méně výkonný stroj.
Project Scorpio má být první konzole, která umožní vývojářům dosáhnout ve svých hrách nefalšovaného 4K rozlišení se 4K texturami, stabilní snímkovou frekvencí, podporou HDR, širokou škálou barev a prostorovým zvukem. Tvrdí, že všechny hry, které běží na Xboxu One v rozlišení 1080p při 30fps, budou schopni na Scorpiu dosáhnout 4K a totožné frekvence snímků za sekundu. To byl prý jejich cíl.
Teď k novinkám. Jez Cordon z webu Windows Central na svém Twitteru zveřejnil video s nahrávkou dev kitu Projectu Scorpio. Můžeme vidět hlavně ukazatel frekvence snímků za sekundu, který má vývojářům usnadnit práci. Ti mohou hrát hru a přitom monitorovat, zda někde nedochází k poklesu fps. Jde o OLED displej s tlačítky.