Devil's Third je propadák
Novinka Devil's Third je propadák

Devil's Third je propadák

Ivan Jeziorek

Ivan Jeziorek

13

Vypovídají o tom zahraniční recenze. Nový projekt Tomonoba Itagakiho se zkrátka nepovedl.

Reklama

Devil's Third vyšel v Japonsku 4. srpna a od časopisu Famitsu si odnesl velmi vysoké hodnocení. Z celkových možný 40 bodů získal 33 (8/9/8/8), což velmi mnoho lidí překvapilo, protože se vůbec neočekávalo podobně pozitivní skóre.

Tento projekt ale neměl jednoduchou cestu k realizaci. Valhalla Game Studios v čele s Tomonobou Itagakim (tvůrce série Ninja Gaiden) zahájili vývoj pod záštitou THQ a tehdy mělo jít o multiplatformní hru pro poslední generaci konzolí. Poté, co byla vydavatelská společnost zrušena, skončil Devil's Third u Nintenda a byl připravován jako Wii U exkluzivita, doprovázaná free-to-start multiplayerovým spin-offem s názvem Devil's Third Online pro PC platformu.

Při vývoji byl několikrát změněn i engine, což častokrát znamená hodně problémů a navíc preview z posledních několika měsíců tyto obavy spíše potvrzovaly. Dokonce se objevily i pochybnosti, jestli Nintendo of America vůbec hru na západě vydá.

Nakonec bylo ale datum vydání pro Severní Ameriku a Evropu nastaveno na 11. prosince tohoto roku. Díky možnosti dovozu se několik zahraničních periodik rozhodlo nečekat na konec roku a vyzkoušet a zrecenzovat japonskou verzi hry. Rovnou vám můžeme prozradit, že západní kritici nebyli zdaleka tak nadšení, jako časopis Famitsu.

Španělský 3DJuegos (6/10) si ztěžuje na monotónní kampaň, "naklonované" nepřátele a opakování podobných situací. Stejně tak na zastaralou grafiku a množství bugů včetně nestabilního framerate. Naopak kladně hodnotí zdařilé propojení hack'n'slash prvků a akce, velmi kvalitní hudbu a filmové předěly. Na vysoké úrovni je také multiplayer, který je prý opravdu skvělý, nabízí mnoho různých režimů a možností.

Gamespotu (3/10) se na hře líbila neustálá nutnost měnit bojový styl. Nepřátele na blízku likvidovat katanou a následně se těch vzdálenějších zbavit střelbou. Nebo naopak. Záporně se ale vyjádřil k otevřeným prostorům, které v roce 2004 v sérii Ninja Gaiden působily báječné, ale dnes jsou v Devil's Third spíše neohrabané a těžkopádné. Nejlepší částí tak zůstává opět multiplayer, který bohužel i u Wii U verze využívá F2P model a tak jde poznat, kdo si zaplatil lepší výbavu.

Podle GamesRadaru (1,5/5) hra prostě nefunguje. Postavy mají fetišistický vzhled, a i když navštívíte japonský hrad nebo Bajkonur, všude se zdržíte jen chvíli a tak převážnou část hry trávíte v nevýrazných tunelech a ulicích.

Kotaku se do hry pustilo bez servítek. Souboje jsou trapné a neohrabané. Bát se o život můžete prakticky jen, když vás nepřítel přečíslí nebo když proti vám použije obrněnou techniku. Také si stěžuje na propady fps, hlavně při velkém množství výbuchů, kdy se hře dostává takzvaný stop-motion efekt. V multiplayeru pak budete muset projít velkým množstvím free-for-all zápasů a dosáhnout úrovně 5. Až zde totiž, pokud si ji nezaplatíte, se dostanete ke smysluplné výbavě.

Pro přehlednost ještě uvádíme všechny dosud známé západní recenze:

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama