Zpět na článek

Diskuze: DICE pozastavilo všechny projekty, plně se bude věnovat Battlefieldu 4

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Plejstik3
Plejstik3
Level 1 Level 1
31. 1. 2014 16:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Anciabl. . Taky jsem neměl s BF3 (na PS3) žádný větší problém. No, na jaře si popeláším pro mojí novou PLAYSTATION 4, tak snad už bude všechno v pohodě a já si užiju u BATTLEFIELD 4 tolik zábavy jako u předchozího dílu

Anciabl
Anciabl
Level 40 Level 40
26. 1. 2014 09:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Plejstik3: Tak třeba já sem s bf3 žádnej problém neměl tak nebyl důvod nekoupit bf4. To co ale předvedli tak je takovej fail co tu nikdy nebyl a tohle nemohl čekat nikdo.

Plejstik3
Plejstik3
Level 1 Level 1
26. 1. 2014 08:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

MoRt8...

Tak já z Tebe určitě "toho špatnýho" nedělám, jen mě vždycky tohle hudrování nakrknutých zákazníků pobaví. Ne tím, že jsou s něčím nespokojení a cítí se poškození, to k smíchu rozhodně není, ale tím, že jsou pořád tak "nepoučitelní". Co si budeme povídat, pokud si někdo jako první (i přes zklamání z minulosti) pořídí věc, u který je velká pravděpodobnost, že se bude historie opakovat, to musí náhodnýmu kolemjdoucímu vykouzlit úsměv na rtech...

No, tak snad si u budoucího BF5 pár týdnů počkáš na ohlasy jiných a ušetřís si další zklamání

mongos cz
mongos cz
Level 15 Level 15
25. 1. 2014 16:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Anciabl: jo ale někteří tady celý minulý rok tvrdili že po zkušenostech s BF3 už do dalšího BF nepůjdou a že BF4 bude nedodělaná a zabugovaná hra a stejnak si ji nakonec koupili a zas nadávají jak naletěli EA to potom nepochopím

MoRt8
MoRt8
Level 28 Level 28
Hlavní platforma: PC
25. 1. 2014 14:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Plejstik3 : : : V jakém stavu bude BF4 vycházet nečekali ani ti největší pesimisti. Navíc z úst tvůrců zněla omluva za problémy s BF3 a 100% ujištění, že nic podobného se opakovat nebude, protože 2 roky vývoje byli dostatečným časem pro odstranění všech známých problému s BF na Frostbitu. V tom měli pravdu, neopakovalo:-) Tohle opravdu předčilo všechna očekávání. Nafackovat si klidně můžu, když jsem tak hloupě naletěl, ale nedělejte ze mne toho špatnýho:-) EA vyjebává s každým jedním z nás a většina z nás se staví na jejich stranu:-) Nevím jestli je to tím, že DICE jsou ze Švédska, ale je to jako nějaká forma Stockholmského syndromu...

adamoun
adamoun
Level 1 Level 1
25. 1. 2014 14:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Plejstik: Tak z toho komentu už můžeš rovnou udělat blogový článek

Ale máš pravdu... hlavně s tím třetím odstavcem 👍

Anciabl
Anciabl
Level 40 Level 40
25. 1. 2014 14:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Plejstik3: To premium je jenom cd key a dlc se pak stahujou. Jestli ty dlc budou někdy na disku tak možná tak až výjdou všechny dlc

EDIT: Jak měl asi Mort8 vědět že ta hra je v tak dojebaným stavu to nikdo nečekal

Plejstik3
Plejstik3
Level 1 Level 1
25. 1. 2014 14:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

K TÉMATU...

Tak BATTLEFIELD 4 si plánuju pořídit někdy na jaře (zároveň s PLAYSTATION 4) , tak doufám, že už bude hra bez větších potíží a navíc v nějaký "Premium edici", ať mám všechny mapy a doplňky na jednom disku a nemusím stahovat samostatný DLC. Známý z friendlistu, kteří hrají BF4 na PS4 si nemůžou hru vynachválit (od výborný vizuální stránky a ozvučení, až po skvělou zábavu a hratelnost) , takže se na hraní s nima dost těším. Ti co mají se hrou potíže, těch je mi opravdu líto, ale ty trable zdaleka nemají všichni, jak se nám někteří snaží "nabulíkovat"...

Je to jako s firmware na mojí současnou letitou PLAYSTATION 3, kdy si prý taky "spousta lidí" stěžovala firmware co firmware na nějaký problémy a naproti tomu jsem já ani moji nejbližší kamarádi za těch x let neměli problém ani s jednou aktualizací. Jak píše SENRIMER, řada lidí ráda dělá z komára velblouda, ale to je trend dnešní doby, který se týká všech odvětví lidský činnosti, nejen těch praštěných virtuálních her. To ovšem neznamená, že by se některý společnosti neměly pozastavit, zamyslet se nad sebou a změnit svůj postoj ke koncovým zákazníkům, bez kterých by nebyli tam kde jsou nyní...

Ono, všichni by se měli ve finále víc snažit - herní vydavatelé by měli vydávat dolazenější herní tituly i za cenu 2-3 měsíčního odkladu a hráči by naopak mohli být shovívavější k případným potížím. Nikdo nejsme dokonalost sama a problémy jsou tady od toho, aby se hledalo řešení. No, s přihlédnutím k trablům, který postihuje předčasně vydaný hry jsem moc rád, že se mnou vyhlížený hry jako např. DRIVECLUB nebo WATCH DOGS o několik měsíců posunuly a vývojáři je tak můžou bez velkýho stresu dokončit. Samozřejmě, že hromada hráčů bude na fòrech nadávat "To jsou šmejdi, že to odsunuli, JÁ to chci hrát už ted", ale byli by to právě oni, kdo by při uchvátaným vydání hry nadával "To jsou šmejdi, že to nedodělali, takový bullshit JÁ nebudu hrát". Ať tak nebo tak, v EA by měli začít více o svojí pověst dbát a někteří zákazníci by si měli přestat do huby s*át

MIMO TÉMA...

MoRt8 NAPSAL..."Stav launch titulů od EA je už za hranicí, to mi prostě nevymluvíte. Evidentně jsou i tací, kteří jsou ojebáváni velmi rádi. Já to nikomu neberu, ale nechtějte po mně, abych spokojeně a vděčně platil za jedno a dostával druhé, nedodělané a zcela nepřipravené k prodeji. . "

*** Nic proti Tobě, ale pokud jsi takhle obeznámený se situací a s letitým jednáním konkrétní společnosti, tak mi hlava nebere, proč EA "spokojeně a vděcně" platíš za něco, co Ti ve svý podstatě vadí a co veřejně (na herním webu) odsuzuješ. Jak poznamenal kolega BRYAN, proč nadávat na něco, co si nemusím kupovat? Nenutí Tě nikdo násilím kupovat ty nedodělaný a k prodeji nepřipravený výrobky, že ne?

No, ale pokud dál dobrovolně nakupuješ (i přes to, že víš, jak se můžeš u EA spálit) polotovary, tak bych si na Tvým místě asi stoupnul před zrcadlo a místo toho hartusení na internetu si řádně nafackoval za to, že jsi nepoučitelnej. Prima víkend

Murcielago
Murcielago
Level 1 Level 1
23. 12. 2013 15:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

pro nejake ty GURMAny z BF [ odkaz ]

MoRt8
MoRt8
Level 28 Level 28
Hlavní platforma: PC
15. 12. 2013 03:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vsichni obcas chybujeme a ja se proste EA tentokrat obloukem nevyhnul. Demagogii ve svych prohlasenich na jejich adresu sice nevidim, ale to patrne zadny demagog. Nicmene nezda se, ze by to o tech lzich a podvodech bylo jenom nejake zlovolne usmysleni jednoho demagoga placajiciho na Zingu. Prave probihajici pravni ukony ze strany akcionaru a investoru davaji za pravdu spise tomu memu placani a ja prisaham, ze nikoho z tech investoru neznam a ze jejich pravnici nejednaji na muj popud:-)

Bryan
Bryan
Level 1 Level 1
14. 12. 2013 18:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

MoRt8 mi připomíná kdejakého bulvárního novináře, který nadává na něco, co si nemusí kupovat. Jeho občasná demagogie je více než úsměvná. Jestli si usmyslí, že nějaká firma lže a podvádí, může se jí vyhnout obloukem a není nutné se zde hádat bez pozitivního výsledku.

mongos cz
mongos cz
Level 15 Level 15
14. 12. 2013 14:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

MoRt8: no já nevím kdoví jaké tam jsou smlouvy přece jenom EA je velká korporace a vykoupit se asi jen tak nepůjde EA už jednou musela přehodnotit své plány kvůli spackaného MoH třeba se to stane znova

MORTHSIR
MORTHSIR
Level 1 Level 1
14. 12. 2013 14:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zase ty teorie o hovne, sebeukajeni bez vysledku, no xD

MoRt8
MoRt8
Level 28 Level 28
Hlavní platforma: PC
14. 12. 2013 14:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jo, tohle je taková první vlaštovka. EA a jí podobné vychcané firmy se snad střetnou s realitou, ve které si nemůžou dělat, co se jím zlíbí a ve které lži a podvody mají své následky. Konkrétně BF může spasit jenom odchod DICE od EA. BF je velká značka a DICE by se určitě uživila i bez EA. Jde o to jestli stihnou svoje rodinný stříbro zachránit dřív než ho EA zničí úplně.

mongos cz
mongos cz
Level 15 Level 15
14. 12. 2013 13:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[ odkaz ]

rika se ze vsechno spatne je k necemu dobre tim jak podelali launch a ted jim hrozi zaloby mozna prehodnoti svuj pristup

MoRt8
MoRt8
Level 28 Level 28
Hlavní platforma: PC
11. 12. 2013 19:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Další podařenej patch:-)

[ odkaz ]

senrimer
senrimer
Level 1 Level 1
10. 12. 2013 16:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Marven: Jako to, že situace z BF 4 neni zrovna dobrá a nemělo by se to stávat, v tom má mort8 i cvrnda pravdu. Ale zase se z toho dělá takovej vembloud a vsude se vykřikuje jak si to nikdo nezahraje a je to nehratelný, to je docela trapný.

Marvex CZ
Marvex CZ
Level 1 Level 1
10. 12. 2013 15:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Souhlasím přesně s uživatelem ''senrimer''. A ještě jednu věc ''Cvrnda'', máš svůj názor, ok já ti ho neberu, ale pokud si pořádně četl, tak tebe jsem se vůbec na nic neptal, takže si jdi postěžovat a vyjadřovat svoje názory někomu jinýmu Pořádně si užij hraní, ahój Jo a ''MoRt8'' klidně tě tam pošlu znova ty pisateli

senrimer
senrimer
Level 1 Level 1
10. 12. 2013 14:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Cvrnda: No oni to ale lidi kolikrat přeháněj, já osobně sem launch nezažil, ale chodim pravidelně s kámošema na ts, kteří to hrajou. A jediný na co si při launchy ztěžovali je, že hra jednou za 2-3h spadne a na některé mapě občas vynechá zvuk. To je vše. Sice je to nepříjemné, ale rozhodně je to daleko od " nehratelné" hry. Navíc po tom prvním patchi se to všechno zmenšilo ještě o dalších cca 50 procent. Jestli je někdo, kdo si to doteď pořádně nezahraje, tak je to smutné, ale lidi většinou řešej jen pokud jim to nejde. Ale na spoustě jiných forech z jinych her, ktere jsou obecně známé jako funkční jsou lidi, který ji vůbec nezapnou, nebo jim pořádně nefunguje. Já si taky nejsem schopnej zahrát několik her, nebo tam mám různé problémy, které má víc lidí.

Proto to tu bránim, protože říkat obecně, že je to naprosto nehratelná hra v nehratelném stadiu je docela přehnáne a podle mě je hooodně málo lidí, co to mají opravdu v tak hrozném stadiu. Ten problém je akorát umocněnej, protože je cool hatovat EA. Kdyby to byla jiná společnost, rozhodně by se to takhle nehrotilo.

Martin Cvrček
Martin Cvrček
Level 1 Level 1
10. 12. 2013 09:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Marven: Faktem je, že to co se děje s Battlefieldem 4 je docela povážlivá situace která by se neměla ignorovat. To je jako kdyby sis koupil auto, se kterým chceš hned někam začít jezdit, ale pak zjistíš, že v motoru nefunguje tohle, že jsou špatně seřízená kola takže při jízdě vždycky sjedeš mimo vozovku. Nebo když si koupíš notebook, který hned po zapnutí začne házet chybové hlášky a začne dělat další problémy. A pak si říkat, hlavně že se o to v tom servisu postarají a už nemyslet na to že tvůrce produktu podělal vše, co mohl a tebou koupený produkt byl v momentě zakoupení nefunkční a nepoužitelný. Samozřejmě auto nebo notebook je poněkud důležitější než jedna jediná hra, ale v principu je to pořád totéž. Nelze přece tvrdit, že nezáleží na tom, že někdo vydal nehotový a v mnoha ohledech nefunkční produkt, hlavně že se o ty chyby stará později. Ne, o ty chyby se musí starat ještě předtím, než to vyplodí na svět. Skoro žádná hra není při vydání bez chyb a stejně tak se může stát, že někomu se ty chyby vyhnou, to ano. Ale to co předvádí Battlefield 4 jsem osobně neviděl už hodně dlouho.

A pokud jde o "brečení" některých uživatelů, nevím co ti vadí. Mají právo na svůj názor, který je mnohdy opodstatněný, mají právo vyjádřit nesouhlas s tou a tou situací a dokud to zůstane právě v mezích opodstatněných a normálně vyjádřených názorů (a často i faktů, přiznejme si to) a ne žádného flamu nebo útoku na ostatní uživatele, nevím proč by MoRt8 a další měli jít někam. Je jasné že stížnostmi tady na Zingu toho moc nevyřeší, ale to ještě neznamená, že tu nemohou psát odůvodněnou kritiku

MoRt8
MoRt8
Level 28 Level 28
Hlavní platforma: PC
10. 12. 2013 08:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dekuji za poslani do prdele, svedci to o pisateli mnohe. Navic uz nas zda se opravdu maji tam, kde nas mit chteli. Platicim zakaznikum prijde normalni, ze se zakladni funkcnost hry zacina resit vice nez mesic po vydani a pokud se do podobnych praktik nekdo obuje, poslou ho do prdele. Celkem fascinujici paradox, kdy zakaznik broji sam proti svym zajmum a pravum. Asi jsem opravdu naprosty hlupak, ale ja ti proste nechapu.

Marvex CZ
Marvex CZ
Level 1 Level 1
10. 12. 2013 06:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

MoRt8, Anciabl: podejte si ruku a jděte spolu do světa. Jeden hloupější než ten druhý Tak tu hru zahoďte, nehrajte to, žádejte o vrácení peněz a táhněte do prdele, když jste takový ubrečený dívenky. Chtěl bych vidět vás, jak by jste reagovali, kdyby jste byli v kůži DICE. Chápu vás, tak jste za to vyhodili prachy ok. Já jsem taky za to dal určitou finanční částku, ale jak jste četli, tak na opravě pracují a snaží se vydávat patche. Určitě furt kvůli tomu nebudu brečet, jak vy.

Temgotin
Temgotin
Level 1 Level 1
9. 12. 2013 16:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dubisek: Nevím jak ty, ale já s BF3 nemám sebemenší problém.

senrimer
senrimer
Level 1 Level 1
9. 12. 2013 09:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nekdo proste takove stesti ma a hraje si vklidu, nekomu pomohl prvni patch, nekomu dalsi a nekomu zatim nepomohlo nic, ale aspon se snazej odcinit to co podelali, vetsinou kdyz se neco podela, tak je ticho a nikdo si to neprizna.

MoRt8
MoRt8
Level 28 Level 28
Hlavní platforma: PC
9. 12. 2013 08:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak to je vazne smutne, ze tisice a tisice lidi takhle hnusne lzou, ze jsou s hrou nemale problemy. Patrne nejake nadnarodni spiknuti s cilem znicit znacku BF. Zvlastni. Jeste vetsi zahadou pak je, ze se k tomuto spinavemu honu pridali i samotni tvurci hry a o udajnych a jak se tedy asi zda, zcela smyslenych problemech sami otevrene hovori. Co je to za silu nebo mocnou skupinu spiklencu, kteri za tim stoji? Jak ziskali do svych rad nejen na sobe zcela nezavisle lidi z celeho sveta, ale i samotne tvurce teto serie? A proc vlastne prioritou globalniho spiknuti je likvidace nejake videohry? To jsou otazky, jejichz odpovedi se patrne k radovym smrtelnikum nikdy nedostanou...

Reklama
Reklama