Zpět na článek

Diskuze: Divinity: Original Sin – nezávislé vítězství

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

23cicer
23cicer
Level 43 Level 43
3. 6. 2015 18:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

to je dobré. . prvních 10 hodin sic pěkně odsýpá, ale z nějákého prazvláštního důvodu jsem minul tutorial hned v úvodní části (kulatá vrata, kobka u prvního souboje na pláži (: řekl jsem si, že se jisto jistě jedná o lokaci s nalevelovanými nepřáteli a byl to pravý opak

23cicer
23cicer
Level 43 Level 43
2. 6. 2015 18:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Corvus - já to hraju cca. 5 hodin a zrovna u tý Evelyn sem našel klíč, kterým šlo otevřít její pokoj (level postavy je marginální) . . jo a taky mám problém s otevíráním dveří - někdy je ikonka červená/šedá zamčeno, klíč nikde a netuším jakým elegantním způsobem se dostat dovnitř. . jinak skvělá hra, která sice nevede za ručičku, ale je tak dobře nadesignovaná, že ji člověk hraje jaksi přirozeně

Corvus
Corvus
Level 41 Level 41
Hlavní platforma: PC
12. 8. 2014 14:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Potřeboval bych poradit. Většinou ke každým zamknutým dveřím někde existuje klíč. Přesto že ho najdu, tak se nemůžu do truhly/dveří dostat. Např. hospic v Cysealu, kde se Evelyn rozhoduje, koho vyléčí. Našel jsem v tomto pokoji u okna na skřínce klíč, který pasoval ke dveřím Thelyronovým od zadního pokoje. V této místnosti jsem pod skříní našel klíč od jeho truhly. Ačkoliv JE to přesně TA truhla a mám od ní TEN klíč, tak ji nemohu otevřít. Je to ozdobná truhla level 5. Vypáčit mi nejde, mám zatím nízký lockpick. Nicméně mám klíč. Stejný problém mám i na radnici. Zde jsem našel klíč pod květináčem, otevřel jsem si dveře do starostových privátních prostor, tam jsem našel klíč pod křeslem, ale ten pro změnu nekde sebrat ani při maximálním přiblížení. Další klíč jsem našel pod kýblem u Evelyna domu, ale do jejího domu (dveře level 10) se klíčem nedostanu. Je možné, že klíče nějak špatně používám? Nebo stačí mít klíč pouze u sebe v inventáři a pokud do zámku pasuje, tak jen kiknout na dveře a ty se odemknou? Když si dám klíč do rychlovolby a vezmu je a umístím na dveře, tak to nefunguje... U hodně případů mám správné klíče ke správným dveřím, ale nemohu se do nich prostě nijak dostat.... Díky za jakékoliv rady.

fallanga
fallanga
Level 1 Level 1
9. 8. 2014 11:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Oh, sorry, nevšiml jsem si, že je tam tečka. Má chyba.

Ondřej Partl
Ondřej Partl
Level 1 Level 1
9. 8. 2014 11:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Fallanga ja si myslim, ze nerekl ze Ultima neni RPG, ale pripojuji se k nazoru ze Diablo RPG neni.

fallanga
fallanga
Level 1 Level 1
8. 8. 2014 12:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ultima, že není RPG? Tak ty máš dost.

Moppy
Moppy
Level 1 Level 1
8. 8. 2014 12:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

fallanga: příběhové volby už byly v prvních RPG hrách v 70. letech na prvních počítačích

popř. v novějších titulech jako je např. Ultima. A Diablo není RPG ani za prd. To už můžeš nazvat CALLOFDUTY RPGčkem, protože si můžeš zvolit své zvláštní schopnosti. Navíc samotný název RPG (role playing game) vypovídá, že tady hrajeme nějaké své role.

Corvus
Corvus
Level 41 Level 41
Hlavní platforma: PC
8. 8. 2014 08:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

corfer: Přesně! Ono vůbec... pokud člověk vyrostl na klasikách s dílny Interplay a Black Isle, tak je zvyklý prozkoumávat doslova každý pixel, každý mm mapy, no a pro takové hráče je Divinity prostě ráj. Je to jako přehrabovat se v cukrářství bezpočtem laskomin. Herní svět je narvaný až po okraj obsahem, který má smysl. Všechno se dá použít, případně zpracovat (crafting) atd. Ta hra přímo vybízí aby člověk zkoušel kombinovat vše možné. A to se nezmiňuji o soubojovém systému, který je neuvěřitelně variabilní a člověk si užívá magické schopnosti zkombinované dohromady (voda + blesky / voda + oheň + pára / jedová oblaka + oheň atd. ) a ještě s (nutností) využívání prostředí mapy.

No a závěrem tip (pokud jste na to nepřišli) : Občas se mi stalo, že v uzavřenějších mapách - tj. například dungeony - se mi při přibližování a natáčení mapy stalo, že mi potom nějak přestalo fungovat přizoomování až na postavy a posun mapy šipkami šel jaksi zpomaleně (není to slabým výkonem PC, loading mi trvá asi 10 vteřin) . Náhodně jsem objevil, že když člověk podrží levé myšítko, tak mu kamera přiblíží obraz na maximální hodnotu a pak zase vše funguje korektně (zoom i posun mapy na šipkách) . No a když odskrolujete úplně někam mimo vaše postavy o kilometr dál a opět déle podržíte levé myšítko, tak se rychle přesunete zpět na své postavy. Poměrně tyhle dvě možnosti využívám. Jen tip, pro ty, co neznají a bjí se, že jim přestalo korektně fungovat přibližování přes kolečko.

Daniel Mazura
Daniel Mazura
Level 1 Level 1
7. 8. 2014 20:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Musím se připojit k vašemu nadšení a konečně utnout pošetilost toho mínuskoveho hatu. Když jsem se letmo podíval na velikost úvodní mapy, vzpomínám si, jak jsem si pro sebe řekl, že to teda není žádná sláva. Jak jsem byl potom překvapen, když jsem jenom tam strávil 30 hodin.

Phill002
Phill002
Level 1 Level 1
7. 8. 2014 17:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Corvus: Přesně, je to jediná hra kde mi trvalo několik hodin, než jsem prozkoumal jedno malý město, co kdo prodává, co se dá jak craftit, co který talenty/atributy dělaj úplně podrobně, různý kombinace elementů atd.

Corvus
Corvus
Level 41 Level 41
Hlavní platforma: PC
7. 8. 2014 16:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hehe, tak rybářskej prut s navijákem mě fakt pobavil. Hraju už dva dny a ještě jsem se nedostal ani za brány prvního města. Už mám přetékající inventář, craftím vše možné a našel jsem neuvěřitelnou hromadu věcí. Zkoumám každý pixel a je to naprosá pecka. Nádherná záležitost!

Phill002
Phill002
Level 1 Level 1
7. 8. 2014 14:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

corfer: Jasně, jenom říkám. To mě se žádný artfakty nestaly, ale někomu se to asi může stát.

Daniel Mazura
Daniel Mazura
Level 1 Level 1
7. 8. 2014 12:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Phill002: Kvůli kravině se přeci nebudeme přít, to černo mi kolikrát problikávalo, proto jsem zvolil slovo artefakt.

Corvus
Corvus
Level 41 Level 41
Hlavní platforma: PC
7. 8. 2014 12:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jinak já tu rotaci mám většinou vypnutou... Stačí mi ten omezený náhled a přiblížení.

Phill002
Phill002
Level 1 Level 1
7. 8. 2014 12:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

corfer: Že by byly nekoukatelný zrovna ne, ale jediný sem tam se vyskytne akorát černo, plochý stromy a roztáhlé UV, ale nějak výrazný to podle mě není. A mimochodem to nejsou artefakty, artefakty se objevujou třeba když si moc přetaktuješ GPU.

Daniel Mazura
Daniel Mazura
Level 1 Level 1
7. 8. 2014 12:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Corvus: Podívám se na to, v době, kdy jsem tuhle vlastnost zkoušel už i v menu bylo upozornění, že hra na to není stavěná a při otáčení chyběly textury. ¨

EDIT: Ozkoušeno, objevil jsem pár artefaktů, ale kamera použitelná je. V době, kdy jsem však tuhle vlastnost zkoušel byly 3D modely z některých stran nekoukatelné.

fallanga
fallanga
Level 1 Level 1
7. 8. 2014 12:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Moppy: Na tohle nemusím používat wikipedii. Řekni mi, kdy se objevily první příběhové volby? Fallout, možná Wasteland s tím přišli první. Ale RPG žánr byl už předtím. Might and Magic, TES, Ultima, atd.... NA tohle ti stačí selský rozum.

Corvus
Corvus
Level 41 Level 41
Hlavní platforma: PC
7. 8. 2014 11:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

corfer: Jak to myslíš, že je hra plná artefaktů? Když kameru povolím, tak normálně mohu podržet středové tlačítko a rotovat celou obrazovkou kolem dokola... TEĎ jse mto vyzkoušel, zrovna jsem vyskočil ze hry a je to prostě tak. Normálně 360°. Nevím, co máš za verzi hry, ale mě to jde.

Daniel Mazura
Daniel Mazura
Level 1 Level 1
7. 8. 2014 10:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Corvus: Kamera otočná není, když se v menu povolí, hra je plna artefaktů. . Funkcni 360stupnova kamera tam tedy skutečně neni.

Moppy
Moppy
Level 1 Level 1
7. 8. 2014 09:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

fallanga: když už nevíš, tak aspoň čekni wikipedii nebo google

Corvus
Corvus
Level 41 Level 41
Hlavní platforma: PC
7. 8. 2014 09:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jinak nevím jestli jsem to správně pochopil, ale rozhovory mezi avatary ve vaší družině mi připomínají Cimrmanovskou tzv. polární samohanu (moudří vědí) . Tj. že se vlastně hádám nebo souhlasím sám se sebou. Chápu, že názorová konfrontace mezi členy družiny má smysl, hraje-li se kooperativně. Nicméně když hraju sám (což hraju) , tak je zvláštní zaujmout jednou postavou pragmatický postoj, načež druhou jí odpovědět negativně a potom se pohádat a rozhodnout systémem "kámen, nůžky, papír" (doslova) . Vzhledem k tomu, že hraju sám, tak se vlastně sám se sebou hádám. Pokud by mělo jít o názorovou při, tak bych měl mít možnost odpovídat jen jednou postavou - např. tou, která je v družině ve velení (na horní příčce žebříčku) . Pokud si vzpomínám, tak názorové konfrontace, hádky a románky fungovaly v klasických RPG (Baldurs Gate, Icewind Dale, Planescape: Torment) drobet jinak. Tohle je jediná věc, nad kterou se trochu pozastavuji, jinak 100% vymáknuté RPG - radost hrát!

Lootmaster: Ano, jsi barbar. FUJ!

Lootmaster
Lootmaster
Level 1 Level 1
7. 8. 2014 08:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nikdy jsem o této hře neslyšel jsem barbar ....

Corvus
Corvus
Level 41 Level 41
Hlavní platforma: PC
7. 8. 2014 07:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jen detail: otočná kamera ve hře je a to o 360°, ale musí se v menu povolit... Není problém. Této možnosti si všimli redaktoři herních webů v jedné jediné recenzi Jinak díky za recenzi, s mnohým souhlasím, s něčím už méně. Pro mě osobně jde jednoznačně o RPG roku. S Diablem nemá vůbec smysl hru poměřovat, stejně zcestné je i srovnávat s Planescapem, jak jsem si na mnoha webech všimnul. Divinity: Original Sin je naprostá povinnost pro RPG pozitivní jedince.

Daniel Mazura
Daniel Mazura
Level 1 Level 1
6. 8. 2014 13:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Chepa: Pokud jste si přečetl celý text, tak víte, co přesně mi vadí na jednotlivých položkách v mínusech, přičemž management postav hovoří za vše. Tahové souboje – kdyby šli kapku zrychlit, třeba by člověk do půl hodiny stihl i něco jiného než jeden boj a klikání sklíčkem pořád dokola mně přišlo otravné, identifikace předmětů je v žánru v pořádku...

Daniel Mazura
Daniel Mazura
Level 1 Level 1
6. 8. 2014 13:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Chepa: OPĚT doporučuji přečíst si CELOU recenzi, mínusy ani plusy nelze brát doslova. Vychází z textu!

Reklama
Reklama