Onos T'oolan: Za prvé, DS byl opravdu špatný port, kdybych nehrál DS na Xboxu tak bych ovládání na PC nezvládal, a když se nějaká hra dělá na PC tak by to mělo jít hrát dobře i s klávesnicí a myší. Za druhé já jsem Dark Souls napoprvý dohrál za 70 hodin a napodruhý mě už to tak nebavilo, ale skončil jsem u Lordvesselu a měl jsem zhruba 15 hodin nahráno. Za třetí Bioshock je spíše příběhová hra a DS má příběh, ale jenom okrajovej, takže neházej DS a BS do jednoho pytle, jak říkal Miky.
Bloodborne- From Software umí dělat pořádný RPG. Jsem velký fanoušek Souls her a proto mě Bloodborne hned zaujalo. Atmosféra lovecraftského horroru je perfektní, a bojový systém je nejlepší za posledních pár let co jsem viděl.
Lubajz: Hádám, že význam speedrunu asi bude zábava. Každej si hru užije jinak. Někdo jí jednou dohraje hezky pomalu a potom se snaží jí dohrát co nejrychleji. Někdo jí zas dohraje jednou a pak se jí už nikdy znova nedotkne nebo až po 3 letech kdy nebude mít co hrát.
Tak tyhle odměny jsou pěkně divný, Shadow of Mordor je sice hodně dobrá hra, a kromě Dark Souls 2 je to nejlepší co minulej rok vyšlo, ale rozhodně si to nezaslouží třeba cenu za úspěch v příběhu nebo technický úspěch. O Dragon Age Inquisition ani radši nemluvím.
AsuraCzech: V DayZ záleží jak se hráč sám rozhodne jak bude hrát, někdo to třeba hraje ve stylu jak jsi napsal, a někdo si zahraje pořádnej RP a někdo to hraje ve stylu že chodí od vesnice do vesnice a hledá zásoby aby přežil, ne jenom aby měl co nejvíc killů v PvP Elektro/Berezino. Ale to už je jenom o kreativitě jedince .