DLSS 2.0 dělá v Death Stranding divy
Death Stranding Novinka DLSS 2.0 dělá v Death Stranding divy

DLSS 2.0 dělá v Death Stranding divy

Johny

Johny

26
Platformy PlayStation PlayStation 4 Windows PC

Nejslabší RTX karta dokáže hru rozjet ve 4K 60fps. DLSS 2.0 navýší počet snímků za sekundu až o 30%.

Reklama

Dosud exkluzivní titul pro PlayStation 4, Death Stranding, který se ukáže na počítačích za necelých 14 dní, předběžně obdržel k vyzkoušení zahraniční web Tom's Hardware, který otestoval technickou stránku hry a svými objevy a výsledky se pochlubil s čtenáři.

Hra obsahuje podporu širokoúhlých rozlišení, snímky za sekundu jsou limitované na 240, grafická stránka vypadá lépe než na PlayStationu 4 a hra navíc údajně obsahuje quest s motivy Half-Life, ale to nejzajímavější je, že hra podporuje technologii vyhlazování DLSS 2.0 od Nvidie, která využívá k vyhlazování obrazu umělou inteligenci, kterou pohání Tensor jádra grafických karet řady RTX.

Death Stranding nabízí dva módy DLSS 2.0 - mód kvality a mód výkonu. Oproti vyhlazování TAA, který také lze ve hře najít, mód kvality vypadá nejlépe hlavně kvůli tomu, že tolik nerozmazává obraz. Mód výkonu údajně vypadá hůře než TAA na nižších rozlišeních. Nejspíš půjde o 1080p.

Grafická karta RTX 2080 Ti nebude mít problém hru rozjet ve 4K 60fps. Při zapnutém módu kvality DLSS 2.0 hra běží ve 4K na 105fps, bez použití této technologie "pouze" 78fps, což je 34% rozdíl.

Hra byla testována také na nejslabší kartě řady RTX, 2060. V rozlišení 1080p došlo při zapnutí módu kvality DLSS 2.0 k nárůstu fps ze 103 na 128. V 1440p fps skočilo ze 75 na 100 a ve 4K rozlišení došlo k navýšení ze 43 na 56fps. Údajně tak mód kvality dokáže navýšit výkon o 30-35%. Karta však dokáže dosáhnout ve 4K na 77fps při zapnutém módu výkonu a pokud nekoukáte na každičký pixel, nepoznáte ve 4K mezi těmito módy rozdíl.

Tato technologie vyhlazování by měla být povinně přidávána do každé hry.

DLSS 2.0 dělá v Death Stranding divy

Death Stranding také podporuje technologii vyhlazování FidelityFX CAS od AMD, která funguje podobně jako DLSS, akorát nepotřebuje Tensor jádra, tedy specifickou řadu grafických karet. Toto vyhlazování však nepodává tak ohromující výkony, ale pokud máte grafickou kartu od AMD a neradi používáte rozmazané TAA, určitě budete i tak spokojeni. Na grafické kartě 5700XT s TAA bylo ve hře naměřeno 76fps, po aktivování FidelityFX CAS klesl výkon na 71fps.

Jak je vidno z dojmů a vlastně i samotných hardwarových požadavcích, Death Stranding bude skvěle vypadající a skvěle optimalizovanou hrou. Decima engine, který hra využívá, bude jedním z úžasných herních enginů a já osobně se již nemohu dočkat, co předvede Horizon Zero Dawn, který by měl dorazit teď v létě.

Death Stranding vychází 14. července na PC. Hru si můžete předobjednat na Xzone.cz.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama