Death stranding mě z počátku velmi ohromila. Ta část, kdy jen tak kráčíte údolím a přenášíte zásilku z bodu A do bodu B je kouzelná. Trochu nepopsatelný, jak moc uspokojivé to bylo. V podstatě to zní jako obyčejný walking simulátor, který nemám zrovna v lásce jako žánr. Jenže zde to bylo podpořeno hlavně třetí osobou a precizním technickým zpracováním postavy a prostředím. Animace postavy byly skvělé a celkově pocit z tý chůze byl top. Cítili jste tu tíhu na vašich zádech, ale padat mě teda fakt nebavilo kojimo! :)
Ale jakmile přišla na řadu akce nebo i stealth, který byl v podstatě neexistující, což hodně zamrzelo když jsem věděl že za touto hrou stojí Kojima a jeho tým, byla to pohroma. Boj s bosy byl otřesný a nezajímavý, nezábavný. Boj s lidskými protivníky byl taky nic moc. Rozhodně oproti metal gearu. Nechápal jsem proč tam není alespoň ten funkční stealth. Ty pasáže, kdy se plížíte aby vás nezpozorovali ty potvory černý nepočítám, protože to taky nebylo zajímavý a prostě oproti metal gearu totálně nebe a dudy (dudy je death stranding tj snad jasný). Prostě sečteno podtrženo akce/stealth v týhle hře byla pohroma. Bolelo to o to víc, když jsem věděl že hra je od studia, které udělalo mgs5, který měl snad nejlepší stealth akci všech dob a nejlepší umělou inteligenci nepřátel jakou jsem kdy viděl. Alespoň ta klidná část, ta "walking simulátor" část za to stála.
Hra není pro každého a mě nejprve ohromila a posléze velmi zklamala při vědomí, že tato hra mohla být mnohem lepší, v kontextu schopnostech studia které tuto hru mělo na svědomí. Nicméně hrozně cením tu originalitu celé hry. Vždycky budu cenit snahu o to posunout herní odvětví někam dál. Vytvářet nové subžánry a inovovat herní scénu.
Mohl to být diamant a možná ten nejlepší diamant pod sluncem. Takhle to je hodně nedobroušenej diamant. Přesto doporučuji a měl by si to zahrát každý hráč který chce hrát všechny milníky na poli videoher, protože jakýmsi milníkem tato hra stále je, přesto že má své chyby.
Death Stranding
Hráč v roli Sama Portera Bridgese putuje postapokalyptickou Amerikou, propojuje izolované komunity a doručuje zásoby. Hra je známá svou jedinečnou hratelností, emotivním příběhem a důrazem na propojení hráčů přes online prvky.
Hideo Kodžima by při vývoji rád využíval umělou inteligenci
Autor vizionářské hry Death Stranding, Hideo Kodžima, se nechal slyšet, že by rád do vývoje více zapojil AI. Měla by pomáhat s "nudnými" úkoly.
Death Stranding 2: On The Beach se chlubí recenzemi
Novinka poráží první díl i drtivou většinu letošních her.
Hráči na PC se v hojném počtu vrátili k prvnímu Death Strandingu
Vylepšená Director's cut edice dosahuje rekordních čísel.
Proč není v Death Stranding více japonských herců? Kodžima přichází s odpovědí
Jazyková bariéra i příliš hladká kůže.
Chystá se další film ze světa Death Stranding, tentokrát animovaný
Scénář napíše autor Vychováni vlky nebo Zmizení.
Death Stranding 2 se blíží, podívejte se na video shrnující příběh prvního dílu
Další velký počin od Hidea Kodžimy se blíží.
Death Stranding 2 zve v novém gameplay traileru na výpravu plnou objevování
Novinka od Hidea Kodžimy vychází již tento měsíc.
Death Stranding 2: On the Beach obdrželo tajemnou ukázku, láká na nové postavy
Očekávaná PlayStation exkluzivita se blíží.
Death Stranding 2 hlásí hotovo, odklad již nehrozí
Další velký titul se pomalu ale jistě blíží.
Death Stranding 2: On the Beach hráčům dovolí přeskočit boss fighty
Vývojáři chtějí oslovit také sváteční hráče.