Dodatečný příběhový obsah pro Anthem nebude placený
Anthem Novinka Dodatečný příběhový obsah pro Anthem nebude placený

Dodatečný příběhový obsah pro Anthem nebude placený

Martin Cvrček

Martin Cvrček

13
Platformy Windows PC PlayStation PlayStation 4 Xbox Xbox One

Tvůrci připravují pravidelnější a aktivnější rozšiřování, jež může inspirovat i podporu Dragon Age a Mass Effectu.

Reklama

Včera jsme tu v souvislosti se střílečkou Anthem od BioWare měli zejména špatné zprávy, tedy nemastný neslaný gameplay trailer a hlavně oznámení, že tradiční demo bude k dispozici jen těm, kteří si hru předobjednají, případně předplatitelům služeb EA Access a Origin Acces. Dnes to ale vyrovnáme něčím pozitivnějším, a to ujištěním, že dodatečný obsah, který bude mít co dělat s vyprávěním příběhů ve světě Anthem, bude vždy zdarma. Vývojáři z BioWare to potvrdili na akci PAX West, o čemž informuje třeba server VG247.

V Anthem si sice budete moci za reálné peníze kupovat různé kosmetické položky (s loot boxy se díkybohu můžeme rozloučit), ale v BioWare jsou přesvědčeni, že cokoliv, co souvisí s příběhem, musí být k dispozici každému majiteli základní hry. Všichni hráči by si měli společně užít jeden a ten samý příběh a neměli by být rozdělováni. Už nějakou dobu je přitom jasné, že se Anthem i po vydání dočká dalšího obsahu. Ten čítá například útoky na pevnosti, které mají vždy představovat výzvu pro čtveřici hráčů. Některé kosmetické odměny, jež získáte plněním těchto výzev, lze sice najít i jinde, ale právě zdárný útok na pevnosti po konci základní hry vám zajistí přístup k výbavě a zbraním na řádně vysoké úrovni.

Za zmínku také stojí, že v BioWare uvažují nad tím, že by model přidávání dodatečného obsahu aplikovali i na další Dragon Age a Mass Effect. Pokud chtěli dříve tvůrci odvyprávět nějaký další příběh, museli kolem něj postavit tradiční DLC nebo datadisk. Podpora Anthem však má být mnohem živější a aktivnější. V menších intervalech tak může dojít k rozšíření příběhu nějaké postavy, přidání zcela nových charakterů, změně vztahu s někým kvůli náhlým změnám v herním světě, případně ke změně podstaty určitých misí. To všechno často, v horizontu klidně i několika let a bez nutnosti sázet na konvenční DLC.

Aby tedy bylo jasno, dopad Anthem na nový Mass Effect a Dragon Age má spočívat právě v takovéto podstatě podpory a rozšiřování hry po vydání a v živějším, aktivnějším a plynulejším přidávání dodatečného obsahu. Už v minulosti jsme byli ujištěni, že existence Anthem jakožto, ehm ehm, projektu připomínajícího Destiny hned neznamená, že i čtvrtý díl Dragon Age a snad i další Mass Effect budou podobně pojaté a navržené.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama