Tvůrci také přibližují systém rozumu a navíc je k dispozici nové video z hraní.
O plánovaném Call of Cthulhu jsme naposledy slyšeli hlavně v souvislosti s odkladem na rok 2018. Teď však máme k dispozici další informace, a to díky rozhovoru s Romainem Wiartem, lead level designerem studia Cyanide, který najdeme v březnovém čísle magazínu Official PlayStation Magazine UK.
Wiart přiblížil zejména mechaniku rozumu, na níž mají dopad rozhodnutí, která můžete během hraní činit. Vaše postava postupem času o rozum přichází, ale když budete činit správné volby, o rozum zcela nepřijde a až do konce hry si udrží kontrolu nad svým vědomím. Stav mysli přitom tak jako tak ovlivní konec příběhu, ať jste se rozhodovali jakkoliv a ať jste zažili cokoliv.
Call of Cthulhu tedy disponuje hned několika konci, ale když hlavní postava zešílí, budete mít k dispozici méně možností, protože hrdina nemůže činit racionální rozhodnutí. Volby navíc ovlivňují některé části hry, například možnosti a cesty během určitých misí. Jinými slovy, vaše rozhodování vám některé cesty zpřístupní, zatímco jiné uzavře před nosem.
Ke konci hry přitom můžete dospět zhruba za 12 až 15 hodin hraní, ale s ohledem na různé aktivity a činnosti se samozřejmě herní doba může protáhnout. A jestli chcete vidět Call of Cthulhu, může vám posloužit čerstvé gameplay video.
Zdroj: WccfTech.com