Zpět na článek

Diskuze: Dojmy z Gamescomu: Assassin's Creed: Origins

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Talles2
Talles2
Level 8 Level 8
9. 10. 2017 07:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tady je vypsaný jaký jsou rozdíly v edicích:

[ odkaz ]

bomp
bomp
Level 1 Level 1
8. 10. 2017 19:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Lidi jakej je rozdíl v Standart edition a Deluxe edition?

Ondra Kenway
Ondra Kenway
Level 1 Level 1
2. 9. 2017 18:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @fabioozo86

Myslím, že kdyby byl Origins posledním dílem, tak by to na rovinu řekli. A taky myslím, že by to během jednoho dílu nestihli ukončit, přeci jen máme tu Juno a její Nástroje první vůle, Templáře, kde ještě neodhalili ani nejvyššího vůdce - General of the Cross. Ale souhlasím, že by to měli ukončit, ne, že by série upadal, podle mě je to stále velmi kvalitní, ale už bych rád viděl konec, minimálně hlavní dějové linky v současnosti. Já bych byl rád, kdyby vyšla trilogie s Bayekem (Egypt, poté Řím a nakonec Řecko) a to by byly poslední díly, takže maximálně ještě 3 díly a konec, ale to nevím, jestli to ukončej po třech.

fabioozo86
fabioozo86
Level 29 Level 29
Hlavní platforma: Xbox
2. 9. 2017 16:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Uz by meli serii konecne nejak dustojne ukoncit. treba je ACO poslednim dilem. Je to super serie hraju i ted po x letech znovu vsecky dily (aktualne AC3) . prijde mi to ale jako by AC1 byla stara 120tka a dalsi dil by byl nakej tuningovej dil navic - ale furt je to 120tka. ktera uz ma sve leta za sebou 😂

Corvus
Corvus
Level 41 Level 41
Hlavní platforma: PC
29. 8. 2017 18:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @DepešákDom

Správně! Nejlepší cenovka a poměr cena/obsah

Corvus
Corvus
Level 41 Level 41
Hlavní platforma: PC
29. 8. 2017 18:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nááádhera! ! ! Zatím se mé vize beze zbytku naplňují. Ať čtu co čtu na jakékoliv stránce Čeká mě nejlepší Assassin a jsem rád, že jsem si na něj počkal!

Makaveli
Makaveli
Level 1 Level 1
29. 8. 2017 10:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No my s kamosem jdeme do Dawn of the Creed edice...jako, predobjednano pac tohle bude paradni parba: 3

Warpo
Warpo
Level 1 Level 1
29. 8. 2017 06:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Egypt je pro mě lákává nabídka a vypádá to že to bude pastva pro oči. Určitě předobědnám.

Manyjak
Manyjak
Level 1 Level 1
29. 8. 2017 06:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Filca

Třeba jsi zrovna hrál začátek hry, nějakou uvodní misi či prolog. V AC4 BF taky hned ze začátku Edward Kenway neměl hidden blade a dostal ho myslím až v 4 misi od templářů . Nebo prostě v roce 49 př. n. l. jestě assassíni neměli čepel

Desmond Miles
Desmond Miles
Level 1 Level 1
28. 8. 2017 22:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Carljack

Witcher nedefinoval žánr RPG

Ale když už, tak moc nevím, jak myslíš to kopírování mapy

Carljack
Carljack
Level 1 Level 1
28. 8. 2017 22:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

BYL JSEM NA GAMESCOMU = Hratelná ukázka mi připadala dosti krátká, na zjištění jaká samotná hra, vlastně bude. Přesto se dosti odklonila od kořenů celé série, hra AC: Origins totiž vypadá naprosto stejně, jako hra, od které většinu věcí kopíruje - Zaklínač 3. Ať už jde o mapu, zadávání úkolů, přivolání koně a styl boje - vše vypadá a funguje jako v onom Witcherovi. Žlutý písek avšak vypadá na monitoru velmi dobře a celkově se na tento díl hrozně těším. Doufám, že přijde i s nějakým pořádným příběhem ze současnosti, jelikož Desmondova linka od I do III mě neskutečně bavila a díky tomu mi i přišlo že má hra nějaký větší smysl.

Lukaso23
Lukaso23
Level 0 Level 0
28. 8. 2017 21:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ten dle díl přináší hodně změn v stylu hraní což je dobře taky za sázení semi hodně líbí

Desmond Miles
Desmond Miles
Level 1 Level 1
28. 8. 2017 19:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Platyz

Pokud se s Bayekem nebudeš pohybovat, přistane ti na zápěstí

Platyz
Platyz
Level 1 Level 1
28. 8. 2017 19:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nevím, jestli mi to uniklo, ale zatím jsem nikde neviděla, že by se ten věrný a přítulný ptáček měl možnost se posadit někde na skále, sloupu, trámu, nebo budově, a pozorovat. Pokaždé jsem viděla že je někde ve vzduchu. Kdyby přelétal z místa ne místo, kroužil, a vůbec choval se tak jak se draví ptáci chovají, mohl by šmírovat jak by chtěl...

skylines
skylines
Level 0 Level 0
28. 8. 2017 19:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Těším se. Ale myslím že současnost by pro mě klidně mohla i úplně odpadnout.

Ondra Kenway
Ondra Kenway
Level 1 Level 1
28. 8. 2017 18:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zase aby ta současnost nebyla jako třeba v Brotherhoodu, kde sice byla ze 3. osoby ale byla to celkem nuda. Snad to bude podobné té trojce, ale bude tam víc a možná trošku víc akčnější. O templáře a asasíny se nebojím. Order Of The Ancients jsou jistojistě templáři. Jak už zde padlo, asasíni i templáři existovali už dlouho před Origins, pouze si říkali jinak.

Talles2
Talles2
Level 8 Level 8
28. 8. 2017 17:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já jsem hrál ukázku kterou přivezli na Gamescom a tam hidden blade byl . Tak o ten bych se nebál Jinak ukázka byla z jedné vedlejší mise a vypadalo to (alespoň podle dema) že budou víc propracované a zajímavé. Jinak po stránce gameplaye a grafiky to vypadalo velice slibně. Co se týče příběhu ze současnosti doufám, že dodrží slovo a dají mu alespoň úroveň AC 3 (hratelné pasáže ze 3. osoby (i když jich tam bylo žalostně málo) )

Filip Němec
Filip Němec
Level 1 Level 1
28. 8. 2017 17:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Desmond Miles

Aha, tak to se omlouvám. Na GC jsme s ostatními právě vedli debatu o tom, že hidden blade nebyl a řešilo se to i na E3. Každopádně díky za info Edit: Až teď jsem to pochopil. Bayek "assassinations" provádí tak jako doposud, ale s pomocí dýky, alespoň co jsem já hrál.

Desmond Miles
Desmond Miles
Level 1 Level 1
28. 8. 2017 17:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Filca

Nemluvím o cinematic traileru v gameplayích normálně klasické "assassinations" prováděl. Samozřejmě já jsem to nehrál, ale co jsem koukal, bylo to celkem vidět

Filip Němec
Filip Němec
Level 1 Level 1
28. 8. 2017 16:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Desmond Miles

Ano, v cinematic traileru čepel má, ale v hratelné ukázce na E3, ani na Gamescomu ji neměl. Z toho vycházím. Pojem "stovky let" nemusí být aplikovatelný na události, které se datují před našim letopočtem. Ale o to nejde, já se o tom s nikým přít nechci Pouze jsem shrnoval to co doposud víme a nechtěl jsem zbytečně zabředávat do dohadů. Mimo to je tohle vše v článku stejně zmíněno, formou právě jakýchsi odhadů.

Filip Němec
Filip Němec
Level 1 Level 1
28. 8. 2017 16:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Mrkrikajs

Vycházím pouze z toho, co zatím bylo oficiálně oznámeno a v tomto směru toho opravdu zatím moc nevíme. Ano, podtitul napovídá, o co se asi bude jednat, ale myslím si, že v tomto směru nepůjde o nic extrémního. Autoři dávají jasně najevo, že mají podobné úmysly jako s Black Flag, kde šlo v prvé řadě o místní politiku a boj s templáři byl odsunut hodně do pozadí. Vzhledem k historickému zasazení se tak logicky obávám vynechání templářů a do jisté míry i asasínů tak, jak je známe.

Desmond Miles
Desmond Miles
Level 1 Level 1
28. 8. 2017 16:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Bayek že nemá Hidden Blade? [ odkaz ]

Už v Revelations Ezio řekl, že Asasíni exitují již stovky let, jen nebyli pod názvem "Asasíni". Nejspíš si tady budou říkat prostě "Bratrstvo". A o Templářích se již mluvilo, v jednom z vedlejších questů Aya mluvila o "the Order". V jednom z trailerů Ashraf řekl, že se jedná o "Order of the Acient", kteří používájí mladého faraona jako loutku, takže dost možná se jedná o Templáře

Malum
Malum
Level 36 Level 36
28. 8. 2017 16:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Proč se obávat linky v současnosti?

Z toho co řekli Ashraf Ismail a Jean Guesdon to vypadá, že se dočkáme hraní ze 3. osoby po vzoru prvních dílů. A to je spíš + ne?

James Faith
James Faith
Level 46 Level 46
Hlavní platforma: PC
28. 8. 2017 16:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

"Vzhledem k tomu, v jakém období dějin se hra odehrává, ještě ani jeden z těchto cechů pravděpodobně neexistoval a přestože o tom autoři zatím moc nemluví, nejspíše se tato dějoví linka ve hře neobjeví. Samotný Bayek dokonce nemá ani proslulou asasínskou vystřelovací čepel. "

Pokud se nepletu, Bayek měl čepel v cinematic traileru.

A oba "cechy" už existovaly, což je potvrzené od druhého dílu, kde byly sochy hned několika starších assassinů (Wei, Darius, Iltani) , a Amunet pochází i přímo z období hry. Podle mě tedy nepůjde ani tak o Vznik, jako o zformování v nové podobě, podobně jako když Altair zavrhl řídit operace jen z jednoho všeobecně známého místa a vznikl systém po světě rozptýlených buněk. Jen budou mít jiná jména.

Mrkrikajs
Mrkrikajs
Level 1 Level 1
28. 8. 2017 16:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Achjo... článek to byl hezkej a pak přišlo tohlecto: "že autoři kompletně vynechají Templáře a Asasíny" - To zase psal kterej koumes? Tohle má být "ORIGINS" Asasínů. Je jasné, že se tam "alespoň" po celou hru objevovat budou. A templáři? - Jejich vznik se do roků před naším letopočtem fakt nedatuje. A to ani v AC sérii. Možná bych si tedy dovolil přidat ještě jeden bod ke kategorii bojíme se a to: "že se podíváme do Egypta"

Reklama
Reklama