@Martin Cvrček
Chjo, proč si to, u Trůnu, musíte takhle v komentářích obhajovat? - nemusíte. Dali jste tomu 5 z 10. Tzn. že Fallout 76 považujete za průměrnou hru. Ta hra je daleko horší než dnešní průměrné "action RPG". I v článku jsem se dozvěděl o této hře všechno možné, vyjma toho, že by se jednalo o dnešní průměr tohoto žánru. Fallout 76 absolutně zaostává za pilíři na kterých je RPG postaveno, vy to sami zmiňujete, tak si hergot dupněte. - Zcela zbytečné malovat si tento pomyslný štít, proč a jak to dostalo tu "pětku". Bethesdě se zase něco povedlo, tak si to teď prostě vypije. Tečka.
"v roce 2015 se ale vrátil, aby pracoval na The Old Republic a hlavně na nadcházející akční hře Anthem, která má být odpovědí EA na úspěch Destiny. " - Hmm, takže EA bude stačit když ta hra za tak velké peníze dopadne lehce nadprůměrně? Protože Destiny 1 a 2 žádným úspěchem rozhodně nebylo. Ať už z kvalitativního hlediska, tak z finančního.
Jojo. . dneska je možné opravdu všechno. Třeba je možné i to, že R*/2K patří k nejnasytnějších studiím v tomto odvětví. Přes všechno to pozlátko, které R* často lidé dávají, je to jen obyčejné studio, které má rádo velké peníze. Takže je i docela tak možné, že R* si budou chtít prostě nahrabat ještě více a tak to vydají i na PC. Argumenty, že se to na PC nevyplatí, že 1. díl vyšel jen na konzole, jsou zcela nepodstatné.
Se tu můžete hádat o hovínku, nebo to přijmete takto: Dark Eldars, Eldars a Aeldari Corsairs. Teoreticky mají teď Dark Eldars a Eldars svoji vlastní alianci, jenže ta tam nebude.
To je zase komedie. „Neznám detaily, ale v EA mají licenci na tvorbu všech Star Wars her a vypadá to, že se zaměřují na vývoj malého počtu titulů s velmi vysoko umístěnou laťkou kvality. " - Neznám detaily, ale vypadá to, že ten klučina z Petroglyphu šel na návštěvu asi do jiné společnosti. -- NEBO -- "Několikrát jsme je oslovili, abychom zjistili, jestli by měli zájem o naše najmutí na vývoj Empire at War II na stejné kvalitativní úrovni, jakou mají jejich další Star Wars FPS tituly, ale nic z toho nevzešlo (zatím) . “ - Např. ? Mohl rovnou jmenovat ty kvanta kvali... Jo, aha, nemohl. Jediné kvalitativní FPS ze SW universa vydávali Lucasové (LucasArts) . Ale já to chápu... kdyby jim "tam" tolik nelezl/i, tak by jim 2. díl neodklepli už nikdy. (Jakože nedoklepnou, protože to není v jejich business plánu. )
Jako PC hráč, souhlasím s tím, že by to mělo být na všech platformách pouze za poloviční cenu. ŽÁDNÝ "remaster" nikdy nedosahuje takových kvalit, aby si vysloužil inkasovat zákazníky plnou cenu. Žel... u drtivé většiny tzv. "remake/ů" to platí též. 7 let staré auto taky nedosáhne původní ceny prostým přelakováním a zlepšením handlingu. Nechápu, proč si vývojářská studia stále ještě myslí opak.
Nojo... člověk se až nestačí divit, koliko hrdinů bojující za lepší podmínky pro hráče se ve světě gamingu z čista jasna najednou objevilo. Tito chrabří bojovníci asi celé ty dlouhé roky, co se tu zaváděli cutnuté obsahy z her do DLC, velkotransakce, lootboxy a jiné, bojovali asi v jiných planetárních systém pro lepší zítřky. Jinak si těžko vysvětlit tu obrovskou vlnu lidí, kteří se najednou pojí k tomuto odboji i když ještě před pár týdny měli ty klasické neutrální kecy, nic z těchto špatných praktik jakože neviděli a na ostatní řvali klasické hesla "tak to nekupuj, když se ti to nelíbí" "seš jenom hater, umíš jen kritizovat, hráls to vůbec? ". Nojono... ono, možná kdyby tito opravdoví znalci průmyslu ty své klapačky tak dlouho nedrželi, tak od těchto praktik mohl být herní průmysl očistěn už několik let. Tak se nad tím Vy, zmínění, prosím, zamyslete a "nehejtujte" to EA najednou tolik. Když se Vám to nelíbí, tak to přeci kupovat nemusíte, no ne?
Jaká poctivá práce? Kampaň, která zabere cca 4 hod hratelného času? Malá varieta zbraní/vozidel/hrdinů a map? Naprosto nefungující servery a match making? Hráls tu hru někdy? DICE je pod EA. Nemá ti na nich být nic líto. Sami si vybrali s kým půjdou. Ta hra je díky DICE špatná nemálo stejně. Jediné čím nenesou přímou vinu, jsou EA velkotransakce.
Celý článek se mohl zcela v klidu zrevidovat na mnohonásobně menší počet slov. "Rockstar vysvětluje, proč jsme se nedočkali singleplayerového rozšíření GTA V - Z GTA Online plynou dostatečně velké zisky. "
Chjo. Další klasický recenzent, který se bojí hře cokoliv ostře vytknout a místo ostrého? , objektivního? , fér názoru vůči čtenářům, je tu napsané cosi, co by se dalo spíše přirovnat k propagčním materiálům dělané ve spolupráci s vydavatelem, protože se do nečeho nechce pouštět příliš na tvrdo. To ehm, pro někoho "hnidopištví", k recenzi neodmyslitělně patří a je spíše bráno jako +. To, že někdo považuje např. nezajímavé/opakující se mise, příšerné AI a simplistickou customizaci za menší vady na kráse v looter-shooteru, může zase jiný považovat za kritickou záležitost v celé hře a může tak dost rozhodnou o jeho koupi. O to víc, když to samotný rencenzent popíše stylem, že na tom vlastně tolik v celkovém důsledku nezáleží, protože na druhou stranu udělali tohle a tohle dobře a nazdar klobouček. Si pojďme v klidu říct, že Destiny 2 zase nedokázalo přínést světu nic inovativního a v celkovém spektru ta hra umře stejně rychle jako 1. díl po vydání všech DLC. Pojďme si říct na rovinu, že standartně ta hra je dohrána do 12 hodin v příběhové části a to bude pro většinu lidí asi i celkový čas. A ano, můžeme zase dělat, že bude lépe s DLCs, ale spíš se pojďme zastavit nad faktem, že tu hru zase ořezali na kost a to jen z důvodu aby všichni počkali do celého vývojového cyklu na všechny DLC a možná se i dozvěděli, jak ten příběh třeba i skončí, že? . Ta hra je určitě svým způsobem nadprůměrná, ale Bungie už na číslo 8 fakt dlouhá léta nemá nárok. Ne s tímto rozpočtem, s takovými techno. možnostmi a s takovým teamem. To fakt ne.
Achjo... článek to byl hezkej a pak přišlo tohlecto: "že autoři kompletně vynechají Templáře a Asasíny" - To zase psal kterej koumes? Tohle má být "ORIGINS" Asasínů. Je jasné, že se tam "alespoň" po celou hru objevovat budou. A templáři? - Jejich vznik se do roků před naším letopočtem fakt nedatuje. A to ani v AC sérii. Možná bych si tedy dovolil přidat ještě jeden bod ke kategorii bojíme se a to: "že se podíváme do Egypta"