Zpět na článek

Diskuze: Dojmy z hraní Diablo Immortal

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

CHlebaCZ

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

75 lvl, pohoda, ano potkate nabooostene hrace prevazne rusaky ale je jim to celkem k prdu, jelikoz pvp se hraje 8 vs 8. Prozatim v tymech je jeden naboosteny ostatni jsou free to play takze, klidne muze mit 50 killu ale je mu to k hov... kdyz mu 7 zbylych moc nepomuze. A branici tym udrzi dulezite body

Stargat3
Stargat3
Level 1 Level 1
7. 6. 2022 18:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Hikikomori Lol, něco je špatně, když člověk dělá challenge, že to hraje jako F2P :D Tak schválně, kdy narazí na monetizační bariéry :D

DavidSONobiwan

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Hikikomori Největší bullshit tenhle typ videí. Věštšina lidí stále ještě expí, většina lidí stále ještě nemá ani postavený build. Většina lidí má sotva pár paragonu. A týpek ukazuje že to jde v early stage hrát free nebo že je v top žebříčku bez placení. Když 90% lidí expí nebo do toho teprve sypaj :D . Komedie. Jako sorry ale v top ten na serveru jsem byl v PVP i Challenge riftech jednu chvíli taky a co to značí? Nic tady prostě vůbec nejde o 1-60lvl nebo prvních 100 paragonů. Tady jde o vyloženě end game kdy člověk už má postavený základ buildy a snaží se to tahat už jen na procentíčkách aby zdolal ty největší výzvy. A tady jde kosa na kámem protože to nelze bez prachů a tady narazí i Wudi. Protože v jedné chvíli nebude moc vylepšit gear nebo gemy protože prostě nebude mít jak. A tohle je to včem diablo vynikalo a tady to ty hovada z Činy zamkli za paywall. A když ti zamknout něco v čem vyniká Diablo za prachy tak to prostě není Diablo ale jen paskvil a mezek nenažraných vývojářů.

Tož bať

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jestli to má být na zingu nějaký nový trend, že hru bude posuzovat člověk s předsudky k celému segmentu o němž navíc otevřeně prohlásí že jím opovrhuje, budiž. Kritika není nikdy na škodu. Ale obávám se, že až vyjde nějaký očekávaný titul, na nějž bude hodnotitel nadržený, jako stepní kozel, tak se zase všechno vrátí do starých kolejí... :D

Stargat3
Stargat3
Level 1 Level 1
6. 6. 2022 17:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tož bať "že hru bude posuzovat člověk s předsudky k celému segmentu o němž navíc otevřeně prohlásí že jím opovrhuje" Hmm a čímpak to asi je? Předsudky nevznikají jen tak z ničeho.

Tož bať

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Stargat3 Jednoduše proto, že ta situace není tak černobílá jak to lidé s předsudky ostatním podsouvají. Což platí obecně pro vše...

David Bernard
David Bernard
Level 1 Level 1
6. 6. 2022 19:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tož bať V 99% případů se snažím, aby mi hype nezamlžil úsudek :-) Pokud ale zavzpomínám, tak devítku, kterou jsem dal Lost Ark, bych po tisíci hodinách nakonec vyměnil za osmičku.

xmassa

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Co to tady mele autor článku,je asi zapřísahlej jablickar,mam samsung s9+,a hra beha nadherne.

Th3Evo

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@xmassa Opravdu neprůstřelná logika. Ty problémy nemáš, takže ani ostatní je mít nemůžou.

David Bernard
David Bernard
Level 1 Level 1
6. 6. 2022 19:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@xmassa iPhone jsem v životě neměl. Problémy trápí převážně 10. řadu Galaxy.

EXLuke

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Na Diablo jsem vyrůstal a tohle je pro mě zklamání.Hlavně v tom jak moc je to jednoduchý,za pár hodin jsem na 30 lvl a mám asi 5 legendárek.Boje jsou bezmyšlenkovitý,jen to tam prostě vykosíte a s nekonečnem heal poitonů je to fakt easy...Přijde mi,že je to hlavně zaměřený prostě pro děti do 15 let...Kupodivu se hraje líp na mobilu jak na PC :?:

David Bernard
David Bernard
Level 1 Level 1
6. 6. 2022 19:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@EXLuke Levelování se po 30. úrovni dost zpomalí a v endgame jsou samozřejmě o mnoho těžší volby - Hell.

Lukas

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Už v tom mám docela dost hodin a nedal jsem do toho ani korunu . Takže opravdu nemusíte pokud nechcete nic platit . Hrou procházím bez problémů a hraje se to dobře. Takové trochu jiné Diablo 3 . Za mě palec nahoru vzhledem k tomu že to je zadarmo 🙂

Yokorushi

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vždycky jsem měl pro Diablo slabost. Dneska jsem si to na pc zkusil a ač se to nehraje úplně špatně, tak po pár hodinách vím, že bez utrácení nemá smysl vůbec pokračovat. Jestli je o tomhle cash grabu někdo schopný prohlásit, že to není pay to win, tak by se měl jít nechat dobrovolně zavřít do blázince a svoje finance radši poslat třeba na charitu nebo útulek.

MDFK_Deef

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Rozmyslal som nad Poco F3, ma to Adreno 650 a Snapdragon 870. Zatial to hram na PC a zistujem ci ma to bude bavit. Pacia sa mi tie Raidy/Dungeony/Bounty/Rifty atd. v parte ( nieco ako lobby ). Privital.by som mensi zoom na pc, furt tam vybehuju somariny na pol obrazovky. Za mna 3.5 / 10

Čert

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Náhodou i bez peněz nabídne dost zábavy narozdíl od jiných. Jinak na konzolích byly všechny díly Diabla. Aspoň teda na PS jsem je hrál. Na klávesnici a myši je za mě Diablo nehratelné.

David Bernard
David Bernard
Level 1 Level 1
5. 6. 2022 19:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Čert Jednička na PS byla mimo datadisk Hellfire. Dvojka už nicméně ne.

Tož bať

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@David Bernard Diablo II: Resurrected se nepočítá?

David Bernard
David Bernard
Level 1 Level 1
8. 6. 2022 12:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tož bať Samozřejmě jsem mluvil o původní trilogii :-) D2R je nicméně pecka.

Filip K.

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Čert Proboha, D2 na ovladači.

Stargat3
Stargat3
Level 1 Level 1
5. 6. 2022 13:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jakmile hra má mikrotransakce, automaticky by se neměla brát v potaz. Holt mobilní hraní, to prostě nechceš. Nebýt to hra na mobily, tak by to nejspíš dost schytala. Třeba takový Gran Turismo 7 dopadlo špatně k vůli mikrotransakcím (a prý se po poslední velké kritice neponaučili). Jinak dobrý článek, dobře zachycuje "core" mobilních her a úpadek čínského Blizzardu, který se jaksi snaží prorazit skrze mobilní trh. Nejsem hráč Diabla, takže se nenechám převálcovat emocemi. Edit: Však ona hra pod tíhou mikrotransakcí v dohledné budoucnosti podlehne. Vidím to na "stopgap" k dočasnému uspokojení potřeb hráčů Diabla a mezi normálním (doufejme) 4. dílem.

justicoat

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Stargat3 Nemůžeme za to, že ti maminka nepůjčí kreditku, aby sis mohl koupit herní bodíky. Na mikrotransakcích a mobilních hrách není nic špatného.

Th3Evo

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@justicoat Na mobilních hrách není nic špatného. Na mikrotransakcích je špatného mnoho. Vymaxování jedné postavy v Diablu Immortal tě vyjde na více než 2,5 milionu korun, to vůbec není o "maminčině kreditce". Navíc takovéhle pokusy o zesměšňování názorů ostatních jsou od tebe pěkně ubohé.

Stargat3
Stargat3
Level 1 Level 1
5. 6. 2022 19:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Stargat3 No, netrvalo to dlouho a už hra podléhá reviewbombingu. Přesně, jak jsem si myslel, podlehla (dříve, než jsem předpokládal). Vždycky je to stejný scénář. A přece se neponaučí! https://www.youtube.com/watch?v=rt79PX04Ml4 Na mikrotransakcích je všechno špatně, VŠECHNO a ten, kdo je podporuje, je součástí problému úpadku gamingu, bez výjimek. Edit: Pořád si někdo myslí, že mikrotransakce jsou dobré? Hmm? A mobilní hraní je líheň tohoto "herního" nádoru. A pojďme všichni hrát překvapeného, protože tohle ale vůbec nikdo nečekal, že?

labigmek
labigmek
Level 0 Level 0
5. 6. 2022 12:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Po přečtení komentářů mi připadají hráči Diabla jako nějaká sekta, co musí ukamenovat každého kdo si dovolí o Diablovi napsat křivé slovíčko. Věřím že redakce se takovýmito hysteriky nenechá zviklat a dál se dočteme férové zhodnocení her :)

Patex
Patex
Level 1 Level 1
5. 6. 2022 16:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@labigmek Mam rad vsetky Diabla, toto mobilne je mrdka, skusil som, radsej pockam na 4.

Swabator

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Z mého pohledu tedy dost otřesný článek. Použité výrazy, odsouzení celého mobilního segmentu už na začátku. Následně neschopnost snést polemiku a kritiku od čtenářů, která je běžná. Navíc levelu 43, jak autor píše, se dá dosáhnout velice rychle, takže i když se jedná jen o dojmy, tak jsou uspěchané. Toto je spíš hodnocení, které by někdo sdělil kamarádům v hospodě, ne seriózní článek. Jestli není v redakci nikdo, kdo se dokáže postavit k exponované, ač bohužel mobilní hře pořádně, tak je to otázka k zamyšlení. Osobně bych od Zingu očekával profesionálnější přístup. Co se týče hry samotné, tak se zatím docela bavím. Nakonec jsem překvapen, jak moc je to Diablo. Živí hráči běhající po světě spíše vnímám jako rušivé a rifty a podobné dungeony víceméně volají po kooperaci 4 hráčů, kde jsou odměny nejvyšší. Mám trochu problém s mapováním kláves při použití ovladače, ale jinak je to ovládání dobré. Trochu mně ruší na menší obrazovce ty menu, dá se to ale pozavírat. Na paywall jsem zatím vůbec nenarazil a jsem přesvědčen, že to půjde dohrát bez placení, ale to ještě chvíli potrvá

Niemand

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Swabator Kazdy si muze udelat svuj usudek a nechci psat za autora clanku, ale preci jen mam pripominku k posledni casti vaseho prispevku, kde pisete o "paywallu". V clanku neni "paywall" zminen, pise se tam pouze o "pay to win". Mozna ty pojmy chapete jako synonyma, ale podle definice jsou rozdilne. Z definice, "paywall" souvisi se hrou (ale muze se tykat i pristupnosti obsahu na platforme ci sluzbe), kterou nelze bez zaplaceni vubec dohrat (nebo pouzit v pripade obsahu nebo sluzby). Zatimco "pay to win" souvisi se hrou, kterou sice lze bez mikrotransakci dohrat, ale za viditelne tezsich podminek s vynalozenim vetsiho usili a casu, coz zpusobuje viditelne znevyhodneni oproti platicim hracum. Pro uplny vycet zminim jeste treti mozny pristup k mikrotransakcim, kde platby jsou utraceny za "kosmeticke doplnky" a nemaji vliv na hratelnost hry. Zbytek vasich vyhrad k clanku se spise tyka "rozdilnosti pohledu" a k tomu se nechci vyjadrovat, jen jsem chtel podotknout, ze vy pisete o paywallu, zatimco clanek nikoliv. Mezi temito pojmy ("paywall" versus "pay to win") je principialni rozdil. V dobre vire predpokladam, ze slo o neumyslny omyl, nikoliv o podsouvani zmeneneho vyznamu, ktery nasledne vyvratite (manipulativni technika zvana "slameny panak").

Swabator

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Niemand Díky za upozornění. Jde mém případě asi o špatně použitý výraz, není za tím žádný postranní úmysl. V definici máte pravdu, já to ze svého pohledu chápu i tak, že paywall může být i v tom, že hra se sice dá hrát, ale bez MTX je postup tak pomalý, že je to vlastně nehratelné. Lepší by bylo použít pay to win a vysvětlit to.

David Bernard
David Bernard
Level 1 Level 1
5. 6. 2022 10:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Swabator "Následně neschopnost snést polemiku a kritiku od čtenářů." Um, v čem přesně? Nemám pocit, že bych nedokázal snést kritiku s klidem a chladnou hlavou. A pokud reaguji ironicky, tak je to na základě toho, že se tu někteří lidé neumějí chovat :-) Jestli si snášení kritiky představujete jako bezdůvodné sklopení hlavy a držení kroku, tak vás bohužel zklamu. Na to nejsem. Každopádně díky za feedback, ten se hodí vždy.

Duchino

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Za mě má Immortal překvapivě povedený soundtrack, ale jinak mě přestal bavit tak rychle, že jsem na paywall ani nestačil narazit.

Mystix

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Recenze mi přijde trochu zaujatá a hloupá. Jsem na 40 lvl. Zatím jsem nedal do hry ani korunu a ani to neplánuji. Ano budu muset grindit, čekat atd. Ale to je za mě ok. Mám na výběr. Buď zaplatím a půjdu rychle nebo standardní rychlostí nebo ne a půjdu pomalu. Zatím jsem nenarazil na paywall, který by mi víceméně zamezil postupovat ve hře. Uvidím až budu v endgamu.

David Bernard
David Bernard
Level 1 Level 1
4. 6. 2022 16:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mystix Opakuji, preview není recenze. Jedná se o dojmy.

justicoat

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@David Bernard Tak se nerozčiluj, že ti to tady lidi strhali a radši to smaž, když nechceš slyšet náš názor.

David Bernard
David Bernard
Level 1 Level 1
5. 6. 2022 10:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@justicoat Nebojte, nejsem labilní, aby mne poznámky čtenářů dokázaly rozčílit :-) A nic mazat nehodlám, mnohým totiž článek mohl ušetřit čas i peníze.

justicoat

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@David Bernard Tak proč ten útočný tón?

David Bernard
David Bernard
Level 1 Level 1
5. 6. 2022 11:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@justicoat Co je na opravení mylné definice útočného?

Sengo

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mystix No to se podívej na YT na video např. Od Bellulara apod. Nejde o to, že se dá zaplatit rychlejší postup, ale gear, kterej se jinak bude farmit roky (doslova). Kdo zaplatí (a jako fakt desítky tisíc dolarů) může být 2-3x silnější jak F2P hráč. Nikdo normální tohle podporovat nemůže

David Bernard
David Bernard
Level 1 Level 1
5. 6. 2022 10:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Sengo Ve výsledku si každý s penězi může nakládat dle svého, ale tentokrát je ta mezera mezi F2P a platícími hráči opravdu brutální.

Lukas

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Sengo A k čemu ten gear potřebuješ? Na normální hraní nemusíš vůbec nic platit

David Bernard
David Bernard
Level 1 Level 1
6. 6. 2022 19:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lukas Převážně se jedná o problém PvP.

Cryptobull

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Už jen když někdo napíše, že D3 bylo průměrnou záležitostí, tak to je trouba co papouškuje minoritu lidi. Je to skvěle prodávaná hra, která se hraje 10 let. Immortal je nesmírně skvěle provedená hra. Nejlepší start pro MMO hru co může být. Možná i nejlepší hra, která se dá hrát i na telefonu. Monetizace je udělaná tak, aby se nakrmila na hračich co chtějí být v topu a chcou tomu zasvetit život. Pokud do této skupiny nepatrite bude se Vám hrát velice dobře s minimem investici.

23cicer

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Cryptobull Az na tu podporu mobilu souhlas. Na mem Samsungu Note 10+ vidim misto diabla celkem zajimavy abstraktni tvary.

David Bernard
David Bernard
Level 1 Level 1
4. 6. 2022 13:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@23cicer Cryptobull: Pokud se snižujete k urážkám, nemohu vás brát vážně. Nic nepapouškuji. Za svým názorem si stojím. To, že se hra dobře prodává neznamená, že se jedná o hru dobrou. Viz. např. Call of Duty.

Cryptobull

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@David Bernard Věřím, že tu urážku vezmete jako chlap. Napsat o hře co se hraje 10 let s nějakou podporou bez mikrotransakci, která prodala 30m s nejvíc smooth hratelnosti na trhu jako průměrnou záležitost a pak to ještě srovnávat s Cod, který vychází jak díly ulice je ke zděšen. Zvlášť na herním webu . Pak se ptám proč jako hráč jste se zrovna rozhodl psát nějaké dojmy, když jste musel tušit, že ta hra nebude asi pro Vás. O co kráčí nebylo tajemstvím. Subjektivní reakce od odpůrce d3. Problém je, že ta hra zajímá spoustu hráčů D3 a já již Vám nechci dávat bídu. Máte právo se vyjádřit k čemu chcete a stejně i já.

David Bernard
David Bernard
Level 1 Level 1
5. 6. 2022 10:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Cryptobull Na Diablu 3 jsem nahrál zhruba 800 hodin. Hra mě bavila, ale za žádnou modlu ji nepovažuji. Zatímco D2, jó to byla pecka :-) A právo vyjádřit se, má samozřejmě každý.

MDFK_Deef

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Cryptobull Inak zelam si zw ako dedo budem hrat World of Diablo, tak immortal by mohol byt prvy krok k tomu 😀

David Bernard
David Bernard
Level 1 Level 1
6. 6. 2022 19:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@MDFK_Deef MDFK_Deef: To jsem vždy chtěl. Aktuálně toto přání částečně plní Lost Ark :-)

Petr Doležal

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Málo lidí si vzpomene, když přišli první PC hry. Lidé kroutili hlavou. Dnes lidé krouti hlavou jak někdo může hrát na mobilu. Milí zlatí ,koukněte se na to jak roste mobilní trh a uvědomíte si , že PC a konzole jsou pouze okrajove záležitosti. Mimochodem autor článku napsal snad nejhorší recenzi co jsem kdy četl. Možná by bylo lepší kdyby se chytl lopaty a šel raději dělat něco co mu možná půjde, i když.... 🤣

Troglodyt

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Petr Doležal PC & konzole jsou možná tak okrajové zaležitosti leda pro casualy, ne pro real hráče

David Bernard
David Bernard
Level 1 Level 1
4. 6. 2022 10:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Petr Doležal Říká vám něco rozdíl mezi recenzí a preview? Rád si přečtu vaše články :-)

Swabator

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@David Bernard Tohle je odpověď hodná člověka, který tohle rozhodně nemá dělat. Jestli začínáte hned sám útočit, tak běžte si psát někam do bloku a rozhodně ne o hrách. Autor dnes musí snést hodně, pokud chce psát o hrách na internetu. Navíc říkat někomu, že si rád přečte jeho články je více než ubohé. Kolik her jste naprogramoval a vydal, že je můžete hodnotit. Stejná logika.

David Bernard
David Bernard
Level 1 Level 1
5. 6. 2022 10:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Swabator Bez problému snesu konstruktivní kritiku, ale urážet se nenechám, to se na mě nezlobte.

Pepa Zdepa

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To je zase hysterie. Takže hra je vlastně dobrá, ale proto, že autoři chtějí i nějaké peníze, tak se autor článku zdráhá jim cokoliv zaplatit. Hmm, dobrý. Já zatím immortal hraju, je to fajn a nestalo mě to zatím ani korunu. To je sakra dobrá hodnota. A vlastně uvazuju nad koupi nějakého balíčku jen proto, abych autory podpořil. Ne proto, že bych v tom chtěl zkoumat, jestli si tím náhodou nepolepsim a nedejbože nezískam výhodu nad ostatními. Protože to je fujky fujky.

Víťa

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pepa Zdepa Ono to musí jít hrát zdarma, dlouho. Protože jedině tak k tomu začnete mít nějakou vazbu, a pak přijde wall, kde zjistíte, že buď budete platit, nebo paběrkovat.

Někdo

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Autor článku asi moc gemy nestudoval, že ? Tak tu napíše věci, co někde slyšel ... Legendární gemy padají v Elder Riftech náhodně a je jedno jestli tam vložíš crest, či nikoliv. Za přidání crestu padají pouze runy, ze kterých se legendární gemy vytvářejí. Navíc já osobně mám v každé části gearu legendární gem, protože je vcelku snadné je získat a to jsem do hry nedal ani korunu. Takže kreditku opravdu není nutné "vytasit".

Em-il

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Někdo No bůhví jestli to vůbec hrál…

David Bernard
David Bernard
Level 1 Level 1
4. 6. 2022 10:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Em-il Tak screenshoty jsem nemaloval :D

DavidSOONobiwan

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Někdo Ehm nevím kde ale opravdu lze Crestami zvýšit % drop chance na legendarní gem ;). Samozřejmě Legendary crestem, to má člověk nejvyšší šance na drop. Rare Crestem už takové ne ale pořád tam nějaké % jsou. A bez jakéhokoliv crestu je ta šance prakticky na třeba 5 hvězd nulová až mizivá ;).

Bakončík

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Sorry jako ale hrozný článek… už jen věta Pokud hraní myslíte vážně … Pokud to myslím s filmy vážně, tak se dívám jen na art? Nebo jen černobílé v originálním znění bez titulek? Hry jsou zábava a něco vážného je tak esport, vše ostatní je zábava a tak by to mělo být. Ať hraje na mobilu, pc, konzoli. Hraní zdar. 🍄

El_Scorpio
El_Scorpio
Level 51 Level 51
Hlavní platforma: PC
4. 6. 2022 07:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Bakončík Hranie je zábava a zábava má určité úrovne kvality. Plnohodnotné, dokončené a komplexné hry na PC/konzoly (napr. nejaká jednoduchá, ale zábavná závodná arkáda) sú úplne iná liga ako mobilné on-rail preteky kde "hráč" drží tlačítko dopredu a len čaká, kedy sa mu nabije nitro. "Vážne" hranie na PC/konzole znamená, že sa tomu koníčku kontinuálne venujem, kupujem si priebežne hry a mám nejaký prehľad o najznámejších tituloch, ktoré sú na platforme k dispozícií, alebo sa chystajú a navštevujem aj nejaké herné weby. "Hranie" na mobile je kratochvíľa, ku ktorej človek pristúpi iba keď nemá nič iné lepšie na práci. Ocitne sa v čakárni u lekára, v električke a pod. Nikto nikdy nejde domov z práce s myšlienkou "och, už sa nemôžem dočkať, ako sa zvalím na gauč, vytiahnem mobil a poriadne si zahrám aspoň 5 levelov Candy Crush kým sa mi minú životy". David to popísal veľmi správne, mobilné hranie je čierna ovca rodiny, od ktorého dáva celý zvyšok serióznych súrodencov ruky preč. Cieli na úplne inú skupinu a má úplne odlišný model fungovania a platenia, ktorý klasickí hráči odmietajú dlhodobo akceptovať. A na záver: https://ahseeit.com/king-include/uploads/2019/12/thumb_80309452_126589358458664_1165025333670869266_n-1903340884.jpg

Niemand

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Bakončík @Bakoncik Mne pripadaji tyto prvni dojmy vyborne napsane. Ja velmi silne vnimam jakym zpusobem kdo pise a zde mi pripada, ze si autor clanku dal zalezet, aby se vyjadril zretelne, a ze to udelal dobre. Ocituji vami kritizovanou cast celou, plus i nasledujici vetu: "Pokud hraní myslíte vážně, tak si troufám tvrdit, že mobilním trhem spíše opovrhujete. Já osobně tedy ano." Uz z prvni vety je zrejme, ze jde o autoruv subjektivni nazor (konkretne to je videt v casti, "tak si troufam tvrdit"), ktery je jeste vice podtrzen nasledujici vetou. Nejde o objektivni nestranne fakticke tvrzeni, ale o nazor, ktery je subjektivni a tak muze byt ruznymi lidi s ruznym zpusobem uvazovani, vnimani a mnozstvim zkusenosti interpretovan ruzne. Pokud by veta byla napsana: "pokud hrani myslite vazne, tak mobilnim trhem opovrhujete", bylo by to zasadne jine vyjadreni, nez jake je v clanku a v tom pripade bych vam dal za pravdu. Zcela urcite muzete nesouhlasit s tim, jak to pan Bernard vnima ze sveho pohledu, ale nemuzete objektivne tvrdit, ze jde o vyjadreni nepravdive, nebot jde o vyjadreni subjektivni a vase pohledy jsou proste ruzne. U subjektivnich nazoru proste nelze urcit "pravdu", lze pouze hlasovat, ktery pohled je "popularnejsi".

David Bernard
David Bernard
Level 1 Level 1
4. 6. 2022 10:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Niemand @El Scorpio a Niemand, oběma díky za pochvalu. V dnešní době občas pravda bolí. Každému co jeho jest :-) V herní sféře se pohybuji 27 let, tak si myslím, že už jsem pro svoje tvrzení a názory dokázal nasbírat nějaké ty expy.

Draven_Crow

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Path of Exile si mě získalo tím, že nejsou nenažraní, a milerád si tam koupím kosmetické úpravy,. Ale když se někdo účelově snaží odřít hráče, odrazuje mě to. Blizzard byla pro mě, jako dítě, moje milovaná značka před mnoha lety. Diablo je reklama sama o sobě, nemají proč být tak nenažraní, ale jak bylo řečeno, dnes už u kormidla nejsou ti samí lide....

Šeherezáda Vodohospodářská

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jak jsem čekal, tohle má s Diablem společný akorát název.

Tomas

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Otázkou je, jestli lze legendárních věcí dosáhnout i free, nebo ty gemy atd. se dají jen koupit? Pokud to lze získat i free, ale za to za dlouhý čas, je to v pořádku, někdo si to holt zaplatí, někdo bude dlouho hrát. :) Něco za něco.

Em-il

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tomas Ano, vše důležité lze získat i free, jen si musíte vybrat, jestli obětujete čas nebo peníze, chápu, že se to autorovi článku nelíbí, ale jedná se o standardní model f2p na mobil, tady to není nijak zvlášť agresivní model, jsou mnohem horší.

Sherlock161
Sherlock161
Level 39 Level 39
3. 6. 2022 23:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Čínská hra od čínské firmy s čínským platebním modelem, ještě tomu říkají open beta, aby nemohli být recenze, nevidím vůbec žádné klady na téhle hře, simulátor splachování peněz do hajzlu jako asi každá čínská F2P hra.

Fenri

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Se divte že dělají mobil hru P2W když jsou statísíce lidí co v tom utopí haldu peněz XD vemte si gachy loot boxy vše vydělá víc než normal AAA hra

Reklama
Reklama