Pokračování hackerské akce nemá trpět podobnými problémy, slibuje producent.
Nedostatek informací a neznalost nové generace konzolí v době vývoje hackerské akce Watch Dogs stojí za tím, proč došlo k velkému downgradu hry. Dá se říct, že na pultech obchodů se 27. května 2014 objevila značně jiná hra, než kterou nám Ubisoft prezentovat na veletrzích E3 a Gamescom. To se pochopitelně spoustě hráčů nelíbilo a Ubisoft si za to vysloužil značnou, oprávněnou kritiku.
Důvod downgradu odhalil senior producent Dominic Guay, který v současné době dohlíží na vývoj Watch Dogs 2. U druhého dílu se nemá nic z toho opakovat. Autoři již mají k dispozici přesná specifika hardwaru, to v době původních Watch Dogs neměli.
„Musíte si uvědomit, že jsme Watch Dogs poprvé ukázali v létě roku 2012. V té době ještě nikdo nevěděl, co nová generace konzolí přinese a nabídne. Udělali jsme vše, abychom předpověděli specifikaci hardwaru. Poprvé jsme Watch Dogs prezentovali na výkonném počítači,“ vysvětlil Guay pro britský magazín Evening Standard.
„U Watch Dogs 2 využíváme vylepšenou verzi enginu z prvního dílu. Před vývojem dvojky jsme se zaměřili na testy a podařilo se nám výrazně zlepšit kvalitu grafiky a další aspekty. San Francisco je skvělým místem. V tomhle městě můžeme využít pohled do dálky a povětrnostní vlivy. Máme realistické nasvícení a efekty, svět je detailní a dynamický.“
Tak uvidíme, zda to tentokrát bude pravda. Watch Dogs 2 vyjdou 15. listopadu na PC, PlayStation 4 a Xbox One.