Dragon’s Dogma 2 v prvních detailech
Dragon's Dogma Novinka Dragon’s Dogma 2 v prvních detailech

Dragon’s Dogma 2 v prvních detailech

Michal Burian

Michal Burian

7

Úspěch prvního dílu Capcomu zaručil dostatečnou důvěru i finanční podporu pro vývoj plnohodnotného pokračování. Jaké bude?

Reklama

O něm se zlehka rozpovídal tvůrci tohoto skvostného RPG, Hideaki Itsuno, v nejnovějším čísle plátku Famitsu. Poznamenal, že se do prvního dílu nedostalo opravdu hodně vychytávek a prvků, které vývojáři připravovali, a to kvůli nedostatku času i peněz.

Původní Dragon’s Dogma tak činí přibližně 70% toho, co bylo původně zamýšleno a můžeme si být jisti, že se zbytek dostane do pokračování. Tím myslíme nejen delší herní dobu (60 hodin jim asi přišlo málo), ale také nové a rozlehlejší prostředí, nový příběh a nové prvky hratelnosti.

Jednou z novinek má být editor questů, což by mělo značně prodloužit i beztak megalomanské měřítko projektu. Zatím bohužel nevíme, jak přesně by editor měl fungovat, Itsuno však potvrdil, že rozhodně bude přítomen. Samozřejmostí má být evoluce soubojového systému, který navýší styl běhání po obřích potvorách a vylepší jej o nové pohyby a způsoby boje. Zkrátka se máme na co těšit.

Nezapomeňte se přesvědčit o kvalitách prvního dílu v naší recenzi.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama