Zpět na článek

Diskuze: Dragon's Dogma 2 dostane již brzy první velkou aktualizaci

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Patrik

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

na vypnutí motion blur vyloženě čekám. Po 30 minutách mě z toho šíleně bolí oči

Matthew0u741

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nechápu, jak ta hra mohla dostat tak vysoká hodnocení. Vyplouvají na povrch dojmy lidí co to dohrávají a jsou celkem znepokojující. Osobně jsem měl rád jedničku ale tohle vypadá, že se vůbec nepoučili.

Martin Zavřel
Martin Zavřel
Zing Zing
Hlavní platforma: PlayStation
25. 3. 2024 21:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Matthew0u741 Co jsem sledoval třeba ArcadeBulls streamy, tak se mu to hodně líbilo, stejně tak třeba Paul Tassi si to užívá čím dál víc, jak se do toho pomalu dostává. Myslím, že kdo měl rád jedničku, tak tady bude jako doma. Jinak pro celkové zhodnocení je myslím důležité zkompletovat alespoň jeden kompletní cyklus, ne to dohrát "jen" po první titulky.

Mr.Noob

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Matthew0u741 Jednoduše, protože to je prostě skvělá hra, s neskutečně návykovou hratelností a ono až na města, to s FPSkama není nikterak špatný. Ta radost z průzkumu a cestování, je jedinečná a je to ukázkový příklad toho, že méně je někdy více, v tomhle případě menší svět. Jako fanoušek jedničky, jsem rád že se drželi stejné filozofie a nezničili to ulehčováním a přizpůsobováním většině, že fast travel je omezený a po většinu času si to prostě člověk musí odšlapat nebo odsedět na povoze. Je jen málo her, které by v člověkovi vyvolávali ten pocit dobrodružství. Tady nejde o ty questy, zde je prostě cíl cesta :) Takže i když technické nedostatky zamrzí, tak o kvalitě vypovídá už jen to, že si to i přes ně hráči neskutečně užívají.

23cicer

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak s nakupem hry pockam az "na samotnou stabilitu a zvýšení frameratu se zaměří až pozdější updaty."

Drakotrak

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak trochu nechápu tu poznámku u hvězdičky. Chcete mi říct, že výkon hry se výrazně nezlepší při vypnutí ray tracingu a že rozdíl bude velmi malý? Doslova ray tracing je jedna z věcí, která bere nejvíce FPS.

Martin Zavřel
Martin Zavřel
Zing Zing
Hlavní platforma: PlayStation
25. 3. 2024 16:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Drakotrak Jenže jádro problému, proč DD2 běží špatně, je kolizní obálka (fyzika) postav, počítaná na CPU.

stylar

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Zavřel Fyzika postav jako ragdoll a AI? Každopádně do očí bijící je např. štít glitchující skrz plášť.

Patrik

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@stylar co štít...mě mágovi prolízá přes hábit kousek prdele a lýtka (a to jsem postavu nějak extra fyzicky neupraval co se velikosti částí těla týče). Ještě že to není jak Cyberpunk, to bych se nedivil, kdyby ve předu vylézalo i něco jiného

Jan Urbančík
Jan Urbančík
Zing Zing
25. 3. 2024 17:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Drakotrak Jak píše Martin, Dragon's Dogma 2 je do velké míry limitována výkonem procesoru. A ačkoli i na něm jsou RT výpočty závislé, ztráta FPS při zapnutém ray tracingu není zase tak velká (viz rozbor Digital Foundry). Takže vypnutí RT boost FPS je, ale ne nijak drastický (konkrétně v této hře).

Reklama
Reklama