Druhý vývojářský deník Control se zaměřuje na hratelnost
Control Novinka Druhý vývojářský deník Control se zaměřuje na hratelnost

Druhý vývojářský deník Control se zaměřuje na hratelnost

Martin Cvrček

Martin Cvrček

Platformy Windows PC PlayStation PlayStation 4 Xbox Xbox One

Hra je o něco otevřenější, svobodnější a flexibilnější než předešlé projekty studia Remedy. Plus nálož obrázků.

Reklama

V pořadí druhý vývojářský deník projektu Control od studia Remedy se soustředí na podstatu hratelnosti. Tvůrci her jako Max Payne, Alan Wake či Quantum Break tvrdí, že tentokrát má hráč mnohem větší svobodu, může toho dělat více a kupříkladu se vracet na místa, která již navštívil. Tato místa se ale mohou různými způsoby měnit. Herní prostředí navíc obsahuje různé příběhové střípky, díky nimž si lze osobně domyslet, co se kde a jak stalo. Tempo průchodu hrou lze navíc do určité míry diktovat podle sebe a příběh, na nějž je stále kladen velký důraz, je flexibilnější, tudíž se v něm více odráží vaše činnost.

Při hraní Control se můžete pustit do různých volitelných činností, které vám odhalí více informací o světě, v němž se nacházíte, stejně tak nabídnou nějaké to překvapení. Hratelnost a příběh jdou celkově ruku v ruce, aby vybudovaly řádnou zápletku a vývoj postav. Jádrem děje je přitom otázka toho, nakolik ovládáte či neovládáte dění kolem sebe.

Snaha ovládnout nebezpečné či neznámé síly může mít katastrofální následky. Pak přichází na řadu akční hratelnost plná přestřelek a nadpřirozených schopností. Ty umožňují využívat prostředí v boji, ale je také třeba počítat s tím, že se občas setkáte s protivníkem, s nímž jste ještě neměli tu čest. Pak je třeba poupravit vaše schopnosti či zbraně, abyste nepřítele porazili.

K dispozici máme i další obrázky, které se v poslední době objevily na sociálních sítích. Některé jsou starší, jiné novější, minimálně u jednoho by se dalo polemizovat nad tím, jestli jde o screenshot nebo o pouhý koncept. V každém případě se díky této vizuální nadílce můžete podívat zejména na proměnlivé, nestálé a nebezpečné prostředí budovy Oldest House, centrály organizace Federal Bureau of Control. Do jejího čela je postavena hlavní hrdinka Jesse Faden, a to po záhadné smrti předešlého ředitele. Screenshoty však ukazují i trochu akce a pár nepřátel.

Control vyjde v příštím roce, a to pro PC, PS4 a Xbox One.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama