Feargus Urquhart, CEO studia Obsidian, ujistil fanoušky, že se v případě Dungeon Siege 3 vyvarují chyb, které hyzdily Fallout: New Vegas.
"V případě Falloutu jde o to, že jsme vytvořili doslova gigantickou hru, na což jsem pyšný, ale samozřejmě bych byl radši, kdyby dorazila na trh bez much," prozradil Urquhart.
"Kritika hráčů byla naprosto oprávněná. Je třeba si ale uvědomit, že vydat titul o rozměrech New Vegas kompletně bez bugů je téměř nemožné. To ovšem není omluva."
"Když si někdo zaplatí 60 dolarů za hru, měl by ji dostat v pořádku. Opravdu se na tom snažíme zapracovat." Ke cti studiu slouží, že komentáře hráčů skutečně čtou a opravují co je třeba.
Stejné je to prý i v případě Dungeon Siege 3. "Pořád gamesu hrajeme a hrajeme a hrajeme a hrajeme, abychom zajistili, že půjde do prodeje v tom nejlepším možném stavu."