Zpět na článek

Diskuze: Dva měsíce s donate systémem na Zingu

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Michal Burian
Michal Burian
Level 1 Level 1
6. 7. 2017 10:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Amoonra

Celý měsíc byl vlevo u ikonky s blogy banner na donate

to unholyU: Toho si sem vědom.

Lazy
Lazy
Level 1 Level 1
6. 7. 2017 10:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @unholyU

Neco na tom urcite bude! 👍

unholyU
unholyU
Level 1 Level 1
6. 7. 2017 08:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Miky chapu ze te tyto otazky stvou ale hlavne to chce klid myslim ze tvuj web nema xicht lide by te meli vic znat delej pro to sakra neco games, hrej tam aspon clovek ty lidi zna !

Amoonra
Amoonra
Level 4 Level 4
5. 7. 2017 17:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ještě jedna maličkost k donate systému. Další nedostatek který pozoruji, je ten že když přijdu jako uživatel na stránky tak NIKDE nejsem informován o možnosti darovat, vím to jenom díky těmto článkům. Tato položka by měla mít na stránce stálé místo, aby to bylo přehledně vidět. třeba za červen o tom věděli snad jenom lidé co se koukli na původní novinku, stejně tak v tomto článku. Pokud neuděláte novinku o donate systému, tak uživatel ani netuší že nějaký je nějaký donate na stránce vůbec možný, a tohle řešení je otázka jednoho odpoledne, nic složitého na úpravů kódu stránky. Nad tímto byste se taky měli zamyslet

Michal Burian
Michal Burian
Level 1 Level 1
3. 7. 2017 23:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Tessy94

Jo, něco na styl toho Dooma nebo Mafie a Vietcongu. Tohle jsou články, co mě zajímají, které si rád přečtu, když je čas. Třeba bych si rád přečetl článek o historii herního průmyslu v České republice, nebo celkově o nějaké sérii, nemusí být ani tak významná. Čas od času je dobré si něco připomenout

Tessy94
Tessy94
Level 1 Level 1
3. 7. 2017 23:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @burian

Jak bereš minulost? Dvacet let? Nebo dva roky? ... Můj první blogovej článek je na hru DOOM z roku 1994 a to je sakra velká minulost a byl celkem dost čtenej a hodnotíš ho jako zajímavej? ... Mě tu nejde o žádný peníze nebo tak, já to prostě beru jako zábavu a snažím se zlepšit svoje autorské schopnosti, protože mě psaní fakt hodně baví a navíc na peníze mám jinej zdroj příjmu...a jak tady už psal Bruce, tak pro mě je dostatečnou odměnou to, že si to ty lidi přečtou, okomentují, pochválí, vytknou chyby, prostě řeknou svůj názor, svou kritiku a případně olajkují. To mě bohatě stačí.

Michal Burian
Michal Burian
Level 1 Level 1
3. 7. 2017 23:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Tessy94

Co vám brání v tom založit téma na fóru? Tam si zakládejte, co chcete, když to bude v rámci slušného chování.

Tessy94
Tessy94
Level 1 Level 1
3. 7. 2017 23:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jasně, ale já bych se o tom rád bavil i s ostatníma lidma, takže jestli zavedeš na toto téma vlákno, tak budu radši, protože budu znát i názory ostatních lidí a ne jenom tebe - Bruce taky souhlasí...nám šlo jenom o to rozdmíchat diskuzi na tohle téma a ty sám přiznáváš, že na to žádné vlákno není a pochybuju, že kdybychom ti napsali PM o zavedení vlákna na tyto témata co byly uvedeny níže v komentářích, tak to prostě nezaložíš...takže nás nenapadlo nic lepšího, než to napsat sem do článku, kterej je sice na jiné téma, ale chtěli jsme se o tom bavit...vím, že jsem se psal koment, kde bych se o tom chtěl klidně bavit na PM, ale asi by to moc dlouhá diskuze nebyla že jo? A pořád bych znal jenom tvůj názor....

Michal Burian
Michal Burian
Level 1 Level 1
3. 7. 2017 23:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Tessy94

Z mého pohledu, jako šéfredaktora, by byl zajímavý článek ten, který by se buď věnoval nějakému aktuálnímu tématu/hře, případně zabrouzdal do minulosti. Důležité by ale bylo, jakou by měl čtenost, respektive odezvu ze strany samotných čtenářů. Nehodnotil bych ty blogy přímo já. To by nebylo fér, ale celkově bych dal na názor ostatních čtenářů.

Tessy94
Tessy94
Level 1 Level 1
3. 7. 2017 23:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @burian

Aha. A co hodnotíš jako zajímavej článek? Já se třeba osobně soustředím na retro nebo starší tituly a většina blogerů spíše na novější, takže ty novější budou zajímavější protože je většina ještě nezná? ...

Michal Burian
Michal Burian
Level 1 Level 1
3. 7. 2017 23:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Timo89

Nebylo by to rozumnější. Já potřebuji stálého zástupce, na kterého se mohu spolehnout, který bude každý den pracovat společně semnou atd. Až Martin nastoupí na plný úvazek, tak si budeme navzájem krýt záda, opravovat po sobě chybky/překlepy a vymýšlet nové věci pro vylepšení Zingu.

Ještě k té moje obhajobě u každého komentáře, tak napíšu ještě jednu věc. Teď večer jsem měl v plánu psát Jednohubky k snídani, aby ráno novinka vyšla, ale nemám napsanou ani tečku, protože jsem musel řešit tuhle diskuzi. Takže mi nezbývá nic jiného, než to sepisovat teď a jít pozdě spát nebo to napsat až ráno, případně se na to úplně vyprdnout a jeden den vynechat. Tím jsem chtěl poukázat jen na to, že vždy nemám chuť se za každou cenu obhajovat.

Michal Burian
Michal Burian
Level 1 Level 1
3. 7. 2017 23:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Tessy94

Autoři blogových článků za donate odměněni nebudou. Peníze z donate složí výhradně pro redaktory Zingu, blogové články píšou čtenáři. Ale pokud by se nám podařilo donate slušně rozjet, tak se nebráním tomu uvolnit třeba část z rozpočtu Zingu a jednou za čas odměnit dobrého pisálka z řad čtenářů, který má zajímavé blogové články. Ostatně dříve na Zingu byla soutěž pro blogery.

Vlákno žádné není, ale když klikneš na můj profil, můžeš mi poslat soukromou zprávu a můžeme se o tom bavit tam.

Timo89
Timo89
Level 1 Level 1
3. 7. 2017 23:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @burian

"Já chtěl peníze navíc, abych navýšil rozpočet a mohl jim dát odměnu, kterou si zaslouží. " A zase se vracíme k tomu, co už nakousnul Firewolf. Jestli by teda nebylo smysluplnější investovat peníze, které teď půjdou do "zástupce", do redaktorů a korektora.

Tessy94
Tessy94
Level 1 Level 1
3. 7. 2017 23:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @burian

Ano, souhlasím s tím že peníze pro redaktory máte. . ale možná jsem jenom pouze já nechapavý, ale pořád jsem na to, jak přesně využiješ tu danou částku, kterou bych potecionálně poslal...nemyslím, tím fungování webu jako softwarově, ale jestli se změní třeba kvalita recenzí nebo kvalita článků obecně, jestli za donaty budou odměňováni i autoři blogových článků, které se opravdu povedou

Ano, ale je tu někde nějaké vlákno na toto téma...protože jestli jo, tak já sem ho nenašel a případně mi prosím pošli odkaz a v klidu se tam o tom pobavíme...děkuji

Však už se na téma donaty bavíme ne?

Michal Burian
Michal Burian
Level 1 Level 1
3. 7. 2017 23:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Tessy94

No vidíš, teď si přiznal, že je to mimo mísu tohoto článku, což byl jeden z důvodu, proč jsem ty vaše dva totožné komentáře smazal. Prostě jsem nechtěl, aby se tady rozjela tato debata, která s tím nesouvisí. Kdybyste mi napsali slušně soukromou zprávu, tak se o tom samozřejmě můžeme pobavit, s tím já nemám problém, ale řešit něco tady a ještě takovýmto způsobem, to mi dost vadí. Hlavně z důvodu, že to ostatní nezajímá a zasíráme tím tady akorát diskuzi.

Oheň benzínem nehasím, na to jsem velký kluk, abych věděl, jak se má hasit oheň Ale vyskočil jsem trošku jako čertík z krabičky, protože se mi váš způsob vůbec nelíbil a poté nastala hádka a osočování, kdo co, proč atd.

Tessy94
Tessy94
Level 1 Level 1
3. 7. 2017 23:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @burian

Jasně, že je to zrovna u tohodle článku mimo mísu a za to se tak trochu omlouvám, ale chtěl jsem na tohle téma rozvést diskuzi a tím, že je tenhle článek celkem dost čtenej a tušil sem, že by se dala rozvést diskuze...neměla to být žádná brutální urážka, ale jenom začátek diskuze, kterej byl trochu vostřejší to jo...a spamovat? Promiň, ale diskuze je o narůstajícím počtu komentářů na které se pak postupně odepisuje a baví se člověk o tom...jestli chceš se o tom raději v klidu bavit na PM, tak klidně nebráním se tomu, ale odepíšu ti zítra až budu v práci...ale trochu mi přijde, že oheň hasíš benzínem

Michal Burian
Michal Burian
Level 1 Level 1
3. 7. 2017 23:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Bruce Wayne

Já netvrdím, že nemám redaktory z čeho platit. Já chtěl peníze navíc, abych navýšil rozpočet a mohl jim dát odměnu, kterou si zaslouží. To jestli někdo dostává peníze za články a jiný ne, to je přece mezi mnou a tím dotyčným. To čtenáře nemusí zajímat. Co se týče kvalit článků, tak vím, že máme rezervy. Na tom v současné době pracujeme. Bylo to ale zapříčiněno hlavně mým zdravotním stavem, kdy jsem byl často mimo PC.

ScarFace
ScarFace
Level 21 Level 21
Hlavní platforma: PC
3. 7. 2017 23:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @burian

Myslel jsem to tak, že když nemám na to z čeho platit redaktory tak bych se měl ujistit, že na to mám. Nářadí a zdviže jsou pro mechanika něco jako redaktoři pro web takže se to zase tolik neliší... Bez nářadí a zdviží stejně jako bez redaktorů to nejde... Zing jsem považoval snad za nejlepší web v ČR, ale v poslední době jsem spíš znechucenej a to hlavně právě kvalitami některých vydávaných recenzí. Redaktory by neměla motivovat slíbená odměna, ale to že jim to lidi čtou, diskutují, pochválí jim to a tak.

Michal Burian
Michal Burian
Level 1 Level 1
3. 7. 2017 23:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Timo89

Pochop, že nemám chuť reagovat na každý komentář, který je mimo. Kdybych měl tohle dělat, u všeho se obhajovat, tak možná nedělám celý den nic jiného. Už mě to opravdu nebaví. Nechceš přispět, tak nepřispěj a tečka. Už jsem tady nad komentáři o ničem - jen se dohadujeme - ztratil hodinu času. Za tu dobu jsem mohl udělat něco mnohem užitečnějšího.

Ty hlavně nechápeš jednu věc. A to tu, že já ten komentář smazal, aby se tady netvořily další komentáře související s tím nesmyslem. Kdybych na ten komentář napsal svou obhajobu, tak se přidají další lidi a vznikne to, co tady vzniklo teď. Komentáře o tom, jak se tady pár lidí hádá. To zajímá pár procent návštěvníků, ale zbývající většině je to ukradené a ještě budou nadávat, že si chtějí přečíst komentáře k tématu a ne nějaké osobní útoky, nadávky atd.

Výsledek je, že tady máme cca 20 komentářů o ničem a já ztratil přibližně hodinu času, který jsem mohl věnovat něčemu jinému, kupříkladu spánku. Tak co na tom mám chápat? To, že někdo musí za každou cenu napsat svůj názor, ještě takovým nevybíravým způsobem, to není můj problém.

Timo89
Timo89
Level 1 Level 1
3. 7. 2017 23:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @burian

Michale, ty to stále nechápeš. Ty žádáš o peníze, a my diskutujeme, jestli ti ty peníze dáme. Diskuze jsou koneckonců od toho, aby se v nich diskutovalo. Pokud někoho debata nadále nezajímá, není nic lehčího, než odhlásit odběr, kvůli tomu se tu nemusí dělat čistky.

"Já zkrátka nechci na Zingu diskuze o ničem, vulgarity a urážky. " No to je trochu přehnané ne? Můžeme uznat, že šlo do jisté míry o urážku, ale v tom komentáři nebyly žádné vulgarity a rozhodně nešlo o nic.

A troufám si tvrdit, že u cenzury ani tak nezáleží na kvantitě, jako na kvalitě. To, že smažeš 5 komentářů o rohlíkách taky nikdo za cenzuru považovat nebude.

Ale to, že smažeš něco, co tobě osobně je nepříjemné, místo toho, abys to, pokud to teda jsou lži, obhájil, tak se nemůžeš divit, že tím vzbudíš u čtenářů nevoli.

Znovu opakuju, ty jsi tady šéf, takže s tebou teoreticky stojí a padá celý web. Samozřejmě, že se o tvé konání lidé zajímají. A jestliže místo rozumné argumentace komentář smažeš, no tak to se pak není čemu divit.

Michal Burian
Michal Burian
Level 1 Level 1
3. 7. 2017 23:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Bruce Wayne

Vytahuješ něco, co je pasé. Já se za ten výrok s průměrem 7/10 omluvil a poté jsem napsal, že průměr bereme jako 5/10, stejně jako vy čtenáři. Dokonce to do těch recenzí píšeme. Když hra dostane 5/10, napíšeme, že je průměrná, když má 6/10, tak lehký průměr atd. Třeba u recenze na Starcrawlers je napsáno: mírně nadprůměrné dílo - 6/10.

Zrovna recenzi na Crashe psal Michal Jonáš, člověk, který napsal stovky recenzí pro různé magazíny. Od toho ale recenze jsou, recenzi nelze napsat tak, aby se člověk zavděčil všem. Vždyť jsme lidi, každý máme jiné názory, jiná očekávání, jiné touhy atd. Každý tu hru vidíme jinak. Jeden ji vychvaluje do nebes, druhý na ní nadává. Tak to bylo, je a bude.

Co pořád máte s tím donatem? Ty tady napíšeš, že je to, jak kdyby sis chtěl otevřít autodílnu a žádat zákazníky o donate na nářadí a zdviže. Já jasně napsal, že ten donate je určen pro autory. Chtěl jsem ho využít způsobem, abych ještě více motivoval své redaktory k práci, případně, aby těch článků bylo více. To přece není srovnatelné s tvým příkladem. Nikdo nepíše, že nemáme na provoz. Zing žije a ještě hodně let žít bude, ať se to někomu líbí nebo ne.

Kdyby tady panovala taková cenzura, jak tvrdíš, tak si myslíš, že bych na blogu nechal ten článek, který psal o tom mém nešťastném prohlášení s průměrem 7/10? Já mám práva na smazání všeho, ale proč bych to dělal. Ten člověk se dobře trefil, napsal to podle pravdy, tak proč bych to měl mazat. Ano, byla to pravda, která zabolela, ale je to pravda a bylo to celkově k aktuálnímu dění, ale to, cos předvedl ty bylo zcela mimo a akorát to mělo za úkol vyprovokovat lidi. Což se ti podařilo i přesto, že jsem ten komentář smazal.

ScarFace
ScarFace
Level 21 Level 21
Hlavní platforma: PC
3. 7. 2017 23:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Timo89

Nejde jenom o kvalitu recenzí jako takovou i když tady dost článků dost zakopává, ale i o to, že většina recenzí na tomto Webu se jeví jako pokrytecká - Jednou hra dostane 10/10 a jiná hra, která je s tou první takřka totožná a dají se jí vyčíst úplně ty samé chyby dostane 5/10... Jednou tu "někdo" prohlásil, že 7/10 je novej průměr... Takže si tedy půjdu zahrát 'průměrného' Crashe... A za tohle všechno vybírat Donaty? Nevidím důvod proč a nemám ani v plánu s tím začínat - radši si koupím nějakou hru, která tady dostala 5/10 ačkoliv já jí považuji za skvělou. Popravdě když nemám peníze na to vést web tak ho ani nebudu zakládat... To je jako bych si chtěl otevřít autodílnu a žádat zákazníky o Donaty na nářadí a zdviže...

Michal Burian
Michal Burian
Level 1 Level 1
3. 7. 2017 23:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @FireWolf

Protože jsem tady nebyl. Myslíš si snad, že jsem na Zingu 24 hodin denně? Mám svůj život, svou rodinu atd. Nepracuji 24 hodin denně, nesleduji komentáře 24 hodin denně. Kdybych tady nemusel vypisovat a řešit to co řeším, tak už dávno tady ty komentáře nejsou, ale nebyl čas je smazat.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 22 Level 22
3. 7. 2017 23:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A proč teda nebyla smazána ta debata dole o rohlících? To je na sto procent spam.

Michal Burian
Michal Burian
Level 1 Level 1
3. 7. 2017 23:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Timo89

Měl to být bod číslo jedna. Jsem to potom ještě editoval, špatně se mi to zkopírovalo. Ten komentář lze považovat za urážku mé osoby a poté také za spam. Stojím si za tím, že ten komentář měl akorát vyvolat další komentáře, což se mu povedlo. Dále to řešit nebudu, nemám na to náladu. Nemám zapotřebí se tady s někým hádat o tom, co můžu a co nemůžu. Pokud chcete mít ze Zingu web, kde budou nesmyslné komentáře, urážlivé komentáře atd. tak nemohu sloužit. Takto vedu Zing sedm let a budu v tom pokračovat. Komu se to nelíbí, nemusí na Zing chodit. Já zkrátka nechci na Zingu diskuze o ničem, vulgarity a urážky. Toho je dost na jiných webech, nemusí to být i tady. Navíc to vadí i spoustě dalších čtenářů, kteří mi často píšou, že je diskuze plná nemyslů a aby se dočetli něco k tématu, tak musí přečíst desítky jiných komentářů.

Navíc, někteří tady píšou o nějaké velké cenzuře. To jsou nesmysly. Vždyť na Zingu je denně přes přes 200 komentářů a z toho není ani 10 smazaných. Dnes jsem například smazal jen tyto dva nevhodné komentáře.

Reklama
Reklama