Zpět na článek

Diskuze: Dvě nová videa prezentují realistické vlny s využitím PhysX 3.0

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Silent
Silent
Level 1 Level 1
26. 4. 2013 19:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Už se to tu upakuje jako desatero. Physx jede u AMD na CPU! Nikdy v životě nepojede na GPU!

Vlastimil91
Vlastimil91
Level 1 Level 1
26. 4. 2013 18:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No uznejte to je přece nádhera

Těším se až to bude v nějaké hře a snad to poběží i s AMD GPU.

Silent
Silent
Level 1 Level 1
26. 4. 2013 18:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Z takovou fyzikou vody by jsi v GTA jel sotva 5 metrů a už by jsi letěl na hubu.

Malasnikov
Malasnikov
Level 21 Level 21
26. 4. 2013 18:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Arindis: Nápady který si vyjmenoval jsou sice fajn, ale pořád to nijak nesouvisí s hratelností. Pořád je to jenom na okrasu. V takovým GTA bych si ale tuhle technologii nechal líbit. Projížďky na vodním skůtru a vůbec blbnutí na vodě by hned bylo o dost zábavnější.

Arindis

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hustota vody se při každých podmínkách a s jinýma látkama mění. Pochybuju že Černé moře má stejnou hustotu jako naše voda ze studně. Hlavně než vody, bych to bral jako simulaci kapalin.

Malasnikov: Uvidíme jak dalece a dobře se to optimalizuje a co bude za výkon grafiky po 2 až tří letech a využití bych se nebál. Tsunami, rozbouřené moře, divoké řeky a to pokaždé jiné protože to není script. Námořní bitvy nebo post-apokalyptická hra kde vidíš jak meteor padne do oceánu a pak to co přijde s tím. Nápadů je mraky. Jen chtít.

MOLLY
MOLLY
Level 37 Level 37
26. 4. 2013 15:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Silent: Řekl bych že takhle husté to hlavně lépe prezentuje jak se to chová. Spíš než husté mě to přijde zpomalené aby lidi viděli ty detaily atd, takže si myslím, pokud to někdo bude chtít využít v nějaké hře že si to nastaví podle sebe aby to vypadalo co nejvěrohodněji.

shipo
shipo
Level 1 Level 1
26. 4. 2013 14:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ale jo, reálných 32k částic (32x32x32) by už bylo ve hře použitelných: pro nápoje, hadici nebo kýbl vody (někde se stejně začít musí) U silnějších grafik by se pak jen zmenšovala velikost kapek.

antiku
antiku
Level 1 Level 1
26. 4. 2013 14:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mohli by to ukázat ve vymodelovaném prostředí

RED WHITE
RED WHITE
Level 1 Level 1
26. 4. 2013 12:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ve hře to asi nebude moc použitelný, když se k tomu přidají další objekty, vegetace, postavy.... tak to skoro nikdo nerozjede

VereWolf
VereWolf
Level 1 Level 1
26. 4. 2013 12:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Malasnikov: To se o spoustě efektů, co se dneska berou jako samozřejmost, říkalo před deseti lety taky.

Malasnikov
Malasnikov
Level 21 Level 21
26. 4. 2013 12:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Je to luxusní, ale nevidím v tom žádný využití. Bude to žrout výkonu jako prase a hra bude stejně po hratelnostní stránce úplně stejná. Ale je fajn sledovat takovej krok dopředu a to nejenom v grafice.

Echt
Echt
Level 1 Level 1
26. 4. 2013 11:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Simulace je to dle mě, velmi přesná, zohledněno více faktorů pohybů a vzájemných reakcí. Technologie na to již jsou. Ale napodobit samotný vzhled (ne jen chování) vody je zatím v nedohlednu...proto se stále najdou lidé co to jednoduše odsoudí...ale myslím , že se to celkem vydařilo.

kratos 78
kratos 78
Level 1 Level 1
26. 4. 2013 11:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vlny jak na Balatonu

Lukkys

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

15FPS na GTX 680, stejné to bylo v Just Cause 2, bohužel se to pak nedalo hrát, ale efekt dobrý

Skapco
Skapco
Level 1 Level 1
26. 4. 2013 10:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Silent : 6990 Quadfire 👍 Konecne niekto kto zije z dobou

Silent
Silent
Level 1 Level 1
26. 4. 2013 10:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nejsem jednostraně zaměřený měl jsem 7 let Nvidi (8600 GT) teď mám AMD. (6990 Quadfire) . To neřeší nic na faktu, že když chceš aby se něco chovalo jako kapalina, musíš z toho kapalinu udělat.

Smejdcz
Smejdcz
Level 1 Level 1
26. 4. 2013 10:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Silent: Že ty máš AMD? 😗

23cicer
23cicer
Level 43 Level 43
26. 4. 2013 10:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ještě trošku olejový ale jinak skvělý!

Silent
Silent
Level 1 Level 1
26. 4. 2013 10:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pořád se to nepodobá vodě. Když to nemá hustotu vody, nemůže se to chovat jako voda. Taky když máte omáčku zahustěnou moukou tak je taková "tuhá" a když je řídká tak teče. .

MORTHSIR
MORTHSIR
Level 1 Level 1
26. 4. 2013 10:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ted uz jen pockat na dalsi stouraly a odpurce simulaci vln....

Skapco
Skapco
Level 1 Level 1
26. 4. 2013 10:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vypada to skvele 👍

Reklama
Reklama