3. 0. obsahuje hodně core mechanik, je lepší přidávat nové featury na vyladěný jádro. Vám asi nic neříká experimentální vývoj a ani jste nic podobného nedělali, že?
Zkoušel jsem Black Death, ale kromě bugů chybí nějaké prvky, které by hráče u hry dlouhodobě udrželi plus prvky, které by nějak umožnili spolupráci rozdílných tříd. Zase má zajímavý crafting, kdy hráč sbírá suroviny různé kvality a to určuje kvalitu vyrobeného předmětu. Za surovinami se cestuje po celé mapě. Akorát některé předměty jsou trochu zbytečné a slouží jenom k vydělávání peněz a zkušeností. Na to, co by hra potřebovala za featury je trochu malý tým.
Trochu jsem zkoumal oblékací systém v Kindom Come a nejspíš jste použili matematiku z fyzikálního enginu CryEngine, dále modely postav používají nejspíš extra geometrii, aby byly vůbec schopni oblíknout sukni.
Perky jsou rozdělené do těchto kategorií: 1. Bojové perky, které definují schopnost bojovat s určitou zbraní, 2. Bojové perky, které jsou nezávislé na zvolené zbrani, 3. perky, které jsou zároveň bojové a zároveň je možné je využít mimo boj (lečení, čarodějnictví (v rámci historické hry, jde spíš o reálný šamanismus) , vedení) (rozhovory ale hlavně crafting) , 4. nebojové perky (rozhovory, ale hlavně crafting) , 5. pasivní bojové vlastnosti, to těch se hází body až, když mám vylevelovanou zbraň a svoji nebojovou profesi. Skill pointy se nezískávají bojem ale plněním úkolů, skilly jsou různě drahé na skillpointy. Je dobré se naučit používat skilly, hlavně u lukostřelby. Protože základní útok s lukem je velmi nepřesný a je potřeba střílet pomoci různých skillů. V úvodu je dobré si vylevelovat čistě kováře, protože v další kapitole si můžete ze surovin vyrábět zbraně a brnění nejvyšší kvality, plus 100 % šance na speciální bonus (celkem vylevelovat 3 skilly) . Sekera je ultimátní zbraň proti štítům. Štít chrání i vojáky vzadu (nepřátele chrání, u vlastních si nejsem jistej) Lukostřelci jsou ultimátní zabijáci na dálku proti vojákům bez štítu nebo s vyčerpaným štítem nebo narušenou ochranou sekerníkem nebo proti omráčeným štítonošům. Obouruční zbraně utočí přes jedno políčko (vepředu štítonoš, vzadu kopiník) . Během boje se vpravo dole objeví ikona s lebkou, když je lebka žlutá používáte smrtící útoky, když není, tak nepoužíváte smrtící útoky. Někdy tato volba má vliv na děj, někdy je to předem daný nebo bez vlivu.
@Miky Změnilo se něco, co se týká vytváření a upravování jednotky? Podle wiki a jednoho videa, půjde vytvořit vlastní jednotka, ale v betě šla upravovat jenom hlavní postava. Kolik můžu mít rozehraných her a můžu je mazat?
Když koukám na zdejší diskusi, tak by to asi chtělo vysvětlit proč některý hry zabírají tak málo a proč některý tak hodně a jakej to má vliv na kvalitu. A proč 100% procedurálně generovaný svět není zas tak dobrej nápad, co se týká game desingu.
Teď jsem si to nedávno předplatil a musím uznat, že mě to baví víc než Dragon Age: Inqusition. Hry jsou si v něčem dost podobné ale ESO má mnohem lepší vedlejší questy. Těším se, že konečně na veteran ranku si pořádně užiju i multyplayer, což jsem si neužíval, kvůli rychlému levelingu postavy (plním všechno poctivě ze singlu) a s tím spojené odměny z lootu a questů. Hra nemá výrazné bugy.