EA: Mohli bychom vytvořit remaster trilogie Mass Effectu, byly by to snadno vydělané peníze
Mass Effect Novinka EA: Mohli bychom vytvořit remaster trilogie Mass Effectu, byly by to snadno vydělané peníze

EA: Mohli bychom vytvořit remaster trilogie Mass Effectu, byly by to snadno vydělané peníze

Michal Burian

Michal Burian

23

Ale Electronic Arts nechtějí, Peter Moore tvrdí, že se musí posunout kupředu a zaměřit se na nové hry, nikoliv na remastery.

Reklama

Dočkáme se remasteru trilogie Mass Effectu? Výkonný vicepresident Patrick Soderlund v srpnu vzkázal, že společnost Electronic Arts uvažuje nad remasterem trilogie Mass Effectu z důvodu, že trh dozrál. Jinými slovy, konzole nové generace se prodávají velmi dobře a vytvořila se silná základna hráčů, která by o dobrodružství Sheparda měla zájem. Tohle vyjádření u fanoušků Mass Effectu vyvolalo velkou naději, vždyť ještě v polovině června remastery Soderlund odmítal s větou, že je lepší se věnovat novým projektům.

„Nevím jak vy, ale já když si zahraju starší hru, chci si vzpomenout na to, jaká byla, když sem jí kdysi hrál poprvé. Když si zahraju nějaký starší titul, tak si pomyslím 'Vážně?! Takhle to vypadalo?', protože v mojí hlavě to bylo fantastický,” vysvětloval v polovině června Patrick Soderlund proč se v EA raději zaměřují na nové hry než na remastery. Poté ale došlo k již zmíněnému zvratu a otočení o 180 stupňů.

Dnes je ale vše jinak. O slovo se přihlásil Peter Moore, který odstřelil všechny remastery EA a jasně dal najevo, že vydavatelství se zaměřuje na vývoj nových her. „Jsme společnost, která se soustředí na budoucnost. Mohli bychom snadno vydělat peníze s remasterem Mass Effectu, ale chceme jít kupředu. Máme hru Mass Effect: Andromeda, na kterou se v BioWare soustředí. Chceme nové hry a nové značky,“ řekl Moore pro IGN.

Nových značek bude hned několik, ex-producentka Assassin's Creed Jade Raymond pracuje na něčem novém (prý akční adventura v otevřeném světě, takové hry EA schází) a zapomenout nemůžeme ani na druhý tým BioWare, který by již brzy měl odhalit svou novou IP. Ta je ve vývoji minimálně od září 2012. Tou dobou EA tvrdili, že je od základu postavena pro nové herní technologie, pravděpodobně pro konzole PS4 a Xbox One, které v té době ještě nebyly na světě.

Připomeňme, že Mass Effect: Andromeda vyjde během ledna až března 2017.

Každopádně, vyjádření Petera Moora se vztahuje na všechny remastery. Zapomenout tak můžeme na staré díly Dead Space, Army of Two, Need for Speed (co by někteří hráči dali za Underground 2) nebo Burnout Paradise.


Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Reklama
Reklama