<strong>Aktualizováno</strong> o vyjádření tvůrců ohledně vrácení peněz.
Aktualizace: Zatímco si fanoušci neustále stěžují na absenci offline režimu, spousta se rozhodla, že chtějí vrátit peníze. Vývojářise proto svém newsletteru věnují své politice ohledně vracení peněz.
„Začali jsme reagovat na žádosti, ale je jasné, jak to je,” napsal ředitel David Braben.
„Ti, kteří si předobjednali plnou verzi Elite: Dangerous z našeho obchodu a hru ještě nehráli, mají nárok na vrácení peněz. Ti, kteří hru již hráli v alpha a/nebo beta verzi, nehledě na to, jestli nás podpořili na Kickstarteru, nebo si přístup koupili v obchodě, nárok nemají.”
Frontier Developments mají v plánu vše řádně vyřešit. Na závěr si ještě připomeňme, že hra bude singleplayer obsahovat, ale nebude offline.
Původní zpráva
Tvůrčí celek ze studia Frontier Developments měl v plánu nabídnout hráčům Elite: Dangerous dva módy. První měl být dynamicky se měnícím on-line módem, zatímco druhý by představoval klasický singleplayerový režim pro offline hraní. To už ale neplatí, oznámil šéf vývoje David Braben.
„Galaxie, příběh a mise se musejí shodovat. To znamená, že každý hráč se musí čas od času připojit na servery. Má to své výhody, třeba tu, že každý hráč se může podílet na vzhledu a situacích v galaxii. Dalším klíčovým faktorem je průzkum. Je důležité, aby hráč viděl to, co odpovídá tomu, co vidí ostatní hráči. Díky tomu můžete vytvořit komplexní, koherentní svět,“ vysvětlil Braben.
Reakce hráčů a fanoušků na sebe nenechala dlouho čekat. V době psaní článku měla přes 450 stran s převážně negativními komentáři, které se snaží zmírnit sami vývojáři dalšími vysvětleními.
Elite: Dangerous vyjde 16. prosince.