Generální manažér Sledgehammer Games, Glen Schofield, už má kritiky a žvanění ohledně stárnoucího enginu dost.
„Za svou kariéru jsem pracoval s celou řadou enginů, piloval je a inovoval. To, co nabízí Modern Warfare 3 je pořádný Porsche,“ řekl Schofield v rozhovoru pro CVG. „Tím mám na mysli kvalitu a přímočarost. Všechno je na svém místě, všechno šlape jako hodinky. Nelze říci, že stárne, dá se velmi jednoduše upgradovat.“
„Měl jsem možnost pracovat s enginama, které jsou jako špagety. Zkusíte upravit nebo změnit jednu část a rozvrtáte všechno,“ dodal. „Říkám to znovu – snažím se prodat hru, nikoliv engine. Proto mluvím o hře. Můžete si o enginu rozmlouvat, jak dlouho chcete. Sranda to není.“
Schofield také přiznal, že nehledě na stáří enginu se velmi hodí jeho vylepšovatelný základ. Úrovně v Modern Warfare 3 jsou tak nyní mnohem rozlehlejší, mají větší hloubku a více detailů.
„Pokud dáte vedle sebe Modern Warfare 2 a Modern Warfare 3, uvidíte velký rozdíl. Podívejte se na všechny ty modely postav, zbraní, odrazy na hladině, textury. Přidali jsme toho strašně moc. Není to jen zkopírovaný druhý díl. Mluvit s lidmi, kteří to neustále tvrdí nemá smysl, protože to jednoduše nechápou. Neví, o čem mluví.“
Call of Duty: Modern Warfare 3 se chystá na PC, PS3 a Xbox360 v listopadu letošního roku.