Určité části Kyratu budou uzamčeny a zpřístupní se až v průběhu misí.
Alex Hutchinson, kreativní ředitel Ubisoft Montreal zastupující roli designéra, scénáristy a v podstatě i PR člověka, odpověděl na Twitteru na další otázky zvídavých hráčů toužících po nových detailech o Far Cry 4.
Dozvěděli jsme se, že Far Cry 4 má denní a noční cyklus, ale žádný déšť. Místo toho mlha a sníh nebudou chybět, i když to má určité specifika, které Hutchinson nechtěl prozradit. Pravděpodobně se bude počasí odvíjet od jednotlivých misí.
Kyrat, fiktivní oblast inspirovaná Himalájemi, bude rozsáhlá (svět bude větší než ve Far Cry 3) a otevřená až na pár výjimek. Na mapě budou lokality, do nichž se dostanete pouze v konkrétních misích, jinak nebudou přístupné.
V Kyratu budete moci prozkoumat všelijaké jeskyně a chybět nebude ani možnost potápění. Na závěr jedna zajímavost, jelikož jde o fiktivní zemi, tak mohli vývojáři přidat více jazyků. Právě z toho důvodu ve hře uslyšíme různé jazyky, včetně hindštiny a nepálštiny.
Co se týče samotného Kyratu, oblasti budou rozděleny podle regionů, lišit se budou barvami, vedlejšími úkoly a postavami.