Zpět na článek

Diskuze: Far Cry 6 nabídne i kameru z pohledu třetí osoby, podívejte se na nové záběry z hraní

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

kaldos
kaldos
Level 22 Level 22
9. 6. 2021 08:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No vypadá to fakt nádherně. I když na hru nadávám a furt se mě na ni některé věci nelíbí. Tak si myslim že jim to zežeru i s navyjákem. Prostě mě uhýčkaj a pomažou hubu krásnou grafikou a nakonec si hru koupim. :D

Corvus
Corvus
Level 41 Level 41
Hlavní platforma: PC
9. 6. 2021 05:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hry ubisoftu hraju posledních 10 let jen kvůli naprosto famóznímu zasazení a pečlivě vybudovaným světům, které jsou plné detailů. S Far Cry 6 to nebude jinak. Prostředí je opět nádherné. Zrovna hraju podruhé FC5 a Montana byla naprosto nádherná. Ty lesy, rozbřesky... Stačí mrknout a člověk by hned vyrazil do přírody (jsem rád, že všechny hry od ubi už mají standardně fotomód): https://corvus-collector.rajce.idnes.cz/Far_Cry_5/

Corvus
Corvus
Level 41 Level 41
Hlavní platforma: PC
9. 6. 2021 06:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Corvus Jinak ještě podotek k možnosti schovat zbraň a mít prakticky "neomezený" přístup po herní mapě. Napíšu jen: KONEČNĚ! Jestli mě něco vyloženě na pětce a čtyřce sra*o, tak jsou to NEUSTÁLÉ přerušované výlety do přírody/za misemi. Opravdu mě lezlo doslova krkem, že jsem nemohl popojít ani deset metrů, aniž by mě členové sekty nezačali nahánět. V kombinaci s agresivním medojedem, pumou a krůtou :-D to byl fakt jeden velký opruz. Couuugááááár!!! Tahle věčná přerušování, dělající z Montany na každém kroku válečnou zónu, byla zábavná asi jako přerušovaná soulož. Takže konečně autoři umožňují schovat kvér a užívat si kubánského sluníčka a krás ostrova. Za mě super fičura.

Back Pa

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Corvus Záleželo na situaci, někdy mě to sralo, jindy vyhovovalo, protože nic jiného, než to zabíjení nepřátel na té cestě dělat nešlo. Jinak FC5 projeto 2x v kooperaci a peckovní zábava.

Hubert

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Corvus Naprosto souhlasím. Far Cry vnímám jako fast-food herního byznysu. Ale občas si ho dám a pochutnám si. Hrál jsem trojku a čtyřku a s radostí jsem je dohrál. Už rok mi na PSN účtě leží ve slevě koupená pětka, takže na ní taky dojde. Stejně jako tobě mi ale vadí, jak měli vývojáři zřejmou panickou hrůzu z toho, že by se ve hrách třeba jen na minutu "nic nedělo". Takže buď po vás pořád jdou vojáci nebo místní fauna, nebo vám hra pořád připomíná, že je někde nějaký "interest point", nebo je poblíž nějaký "challenge" a tak podobně. To dělají všechny open-world hry (viz. Horizon, kdy člověk nemohl sjet z cesty, aby po něm nešel nějaký robot) -- je to únavné.

skylines
skylines
Level 0 Level 0
9. 6. 2021 11:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Corvus Tohle mi na pětce ani nevadilo. Přeci jen jsi v okupované oblasti. Spíš mě vytáčelo že mě hra nenechala hrát hru. Vesele si řádím s vrtulníkem, všechno je parádní. Ničím outposty a obecně enemáky a najednou se po mě někomu zasteskne tak z ničeho nic zmizím z helikoptéry a objevím se na křesílku kde musím hrát jednu stupidní pasáž pořád dokola protože prý nějaký příběh... Jak líný design tohle je.

asdas

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@skylines souhlasim

EckoBoy

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tyhle ty ukázky ze hry nenaplňují to ořechové"pravé " Hra vypadá dobře, a možnosti, hratelnosti taky. Každý díl měl něco do sebe. A šestý díl vypadá, že by mohl pokročit o kus dál ve všem. Nedá se přeci tvrdit, že tohle je špatný apod.. Aspoň se snaží každý díl obohatit něčim jiným, udělat změnu, možnostech, zlepšit grafiku, hratelnost, je toho hodně a určitě bych rád zahrál už teď. Vzpomeň te si třeba na FarCry Primal, příběh toho dílu a srovnat ho s timhle? Vytváří snad každým 1-2 rokem další díl a proto se snaží o změnu a každý nový má hold něco do sebe, ale někdo od toho očekává asi 2.S.VÁLKU se stylu FC? :-D Nemám rád zdlouhavé ukázky, sem spíš pro zahrání, že budu hrát dokuď to půjde. Většinou naskočí ve hrách načitaní ve stylu ukázky a po chvilce možnost zas hrát. Nebo ukázka, kterou je možnost přeskočit, výhoda pro to, že už sem třeba hru dohral, a hraju znova. Když hraji hru poprvé, a chci o tom příběhu něco vědět, tak vše nechám běžet. Já sem třeba rád za ten nový díl, protože pokuď serii FC člověk snese, tak tu máme zas další díl. :-)

kingroad144
kingroad144
Level 1 Level 1
9. 6. 2021 05:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@EckoBoy Ty jo, to je super nápad, WWII FarCry ve stylu hanebných panchartů. To by bylo super!

Stargat3
Stargat3
Level 1 Level 1
8. 6. 2021 19:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Budu asi v tomhle naprosto jediný, ale já preferuju hry, respektive perspektivu ve stylu Half-Life. Čili žádné filmečky z třetího pohledu, místo filmečků pouze rozhovory s volným pohybem a němá hlavní postava. Já se naopak sžiju s takovou postavou, která nemele něco, s čím třeba nesouhlasím (co bych v dané situaci neřekl) apod. Preferuju, když vývojáři tvoří němé postavy, vlastně se dá říct neutrální. Každý hráč si vlastně určuje, zda bude rozhovory ignorovat nebo je poslouchat a mít na ně různé názory. Sice to gameplay vlastně nemění, ale i tak je to za mě lepší. Dále nemusím, když mě hra přeruší k vůli nějaké cutscéně. Já mám raději styl, kde tě hra nechá se "volně" pohybovat, zatímco ti někdo něco říká a sám určíš, zda ho budeš poslouchat či nikoliv (jako ve zmíněném HL). Samozřejmě záleží na hře. Třeba u KCD a podobných hrách jsou filmečky super (navíc je lze když tak přeskočit), ale u stříleček typu FC moc ne. Jasně, úvodní filmeček a ty nejdůležitější jsou ok, ale jinak za mě nee. Ale jak říkám, v tomhle budu naprostá minorita.

Troglodyt

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Stargat3 Třeba němý Artyom v Metro Exodus mě akorát štval. V rádiu "Artyom can you hear me? Artyom?!" A nic ticho :D

Stargat3
Stargat3
Level 1 Level 1
8. 6. 2021 20:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Troglodyt Uznávám, že v Metru to působilo místy srandovně. Ale za mě pořád lepší, než kdyby začal cosi kecat i on. Stačí, že jsou ukecaní i ostatní :D

TheEvo

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Stargat3 Mě nevadí němá postava ve hrách, kde je možnost volby odpovědi - Skyrim, The Outer Worlds apod. Ve hrách jako je Metro to na mě působí divně, protože celý "dialog" je jednostranný bez možnosti reakce a často to vede k nesmyslným situacím viz ten příklad.

T800
T800
Level 31 Level 31
8. 6. 2021 21:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Stargat3 Zajímavé, že to takhle někomu vyhovuje. Já osobně považuji němé hrdiny za přežitek a u her jako Metro je to spíše nějaký dozvuk minulosti. Osobně jsem rád, že jsou hlavní hrdinové dabovaní/ukecaní. Mě ta jejich němota vždy vytrhávala z nějakého ponoření do příběhu či do daného rozhovoru.

Geralt z Rivie

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Stargat3 To tedy slyším prvně, že by tohle někdo preferoval, ale proč by ne. :) Ve hrách mám osobně raději postavy co mluví. Jsou třeba chvíle, kdy by postava měla třeba řvát, smát se, brečet, zkrátka projevit nějaké emoce. A takové Metro, tam je to směšné skoro pokaždé, když někdo na Artyoma mluví. :D Ale třeba když je němá postava v hororu, tak tam to umocňuje ten strach. Třeba v prvním Dead Space o tomhle měli jasno hned ze začátku a vůbec mi to nevadilo.

Niemand

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Stargat3 Co se tyce mluveni hlavnich hrdinu, vidim to podobne, ale ne stejne. Muj nazor je takovy, ze pokud dostanu uz predem vytvorenou postavu s charakterem, tak at si mluvi. Hlas je soucast charakteru te postavy. Rekneme, ze treba Geralt ze Zaklinace je takovym prikladem. Pokud ale postavu vytvarim sam a upravuji si jeji vzhled, take bych nechtel, aby se sama vyjadrovala, protoze ma reprezentovat mne a ja si to muzu komentovat sam pro sebe, pripadne vybrat dialogovou volbu z nabidky. U tohoto pristupu bych zminil treba Drakorozeneho ze Skyrimu.

Troglodyt

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Většina lidi na to už teď nadává ale až to vyjde tak všichni nad tím budou honit a Ubi bude mít masivní prodeje jako vždy. Mně to přijde docela zajimavý a to ani extra nemusím Far Cry serii ale pochybuju že se gameplay nějak výrazně posune

Seffi
Seffi
Level 49 Level 49
Hlavní platforma: PC
8. 6. 2021 19:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To bude asi dlouhá hra, když se tam chodí tak pomalu :P

Martin Šabák

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

od far cry 3 je to horší a horší shit :D stejný jako s Ac

Stargat3
Stargat3
Level 1 Level 1
8. 6. 2021 19:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Šabák Sice Far Cry repetetivnost ještě snesu, ale musím souhlasit. S trochou nadsázky se dá říct, že ten, kdo hrál Far Cry 3, tak hrál zároveň i všechny novější Far Cry (včetně šestky 😂 - ano, věřím, že to bude hratelnostně na chlup stejné) a když si ještě víc zapřeháním, tak lze tvrdit, že ten, kdo hrál FC 3, tak hrál vlastně veškeré novější Ubi hry.

Back Pa

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Stargat3 Jasně, protože ve Far Cry 3 jsem se mohl prohánět ve vrtulníku a střílet rakety na nepřátelský kemp. Nebo jsem Far Cry 3 mohl komplet projet v kooperaci. Nebo jsem v FC3 mohl házet kopí po mamutech...

asdas

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Back Pa nechapes co tim myslel , akorat ses urazil a obhajujes neco cemu nerozumis .

ShelbyGT500
ShelbyGT500
Level 45 Level 45
Hlavní platforma: PC
8. 6. 2021 18:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Máte v článku špatnej odkaz na video. Místo prostýho odkazu na video tam máte odkaz na konkrétní čas videa.

Phillios191
Phillios191
Level 49 Level 49
8. 6. 2021 18:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ShelbyGT500 + Jak se vás zatím nové Far Cry zamlouvá? Má být váM :)

Daniel Jarocký
Daniel Jarocký
Zing Zing
Hlavní platforma: PlayStation
8. 6. 2021 18:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Phillios191 Opraveno, děkujeme za upozornění 😀

Phillios191
Phillios191
Level 49 Level 49
8. 6. 2021 18:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Far Cry 6 se mi nezamlouvá, kupovat tedy rozhodně nebudu. Grafika je pěkná, ale to je asi tak vše a grafiku má dnes pěknou skoro každá hra. Chce to víc snahy a pak možná budou penízky.

napoleon1815
napoleon1815
Level 33 Level 33
8. 6. 2021 18:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Phillios191 Tak Far Cry 5 se jim docela povedla, počkám na recenze a pak budu možná něco blekotat, že si hru nekoupím. 😂

Phillios191
Phillios191
Level 49 Level 49
8. 6. 2021 18:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@napoleon1815 Když se mi nelíbí pojetí hry(které jde poznat už z traileru a "gameplay" ukázek), tak nejde o žádné blekotání :) BTW FC5 se mi opravdu nelíbilo, ale sto lidí, sto chutí. :)

napoleon1815
napoleon1815
Level 33 Level 33
8. 6. 2021 21:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Phillios191 Podívej se na prodeje far Cry 5 trdlo

Tommy

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@napoleon1815 Prodeje neznamenají dobrou hru a zrovna u Ubi to platí dvojnásobně.

Phillios191
Phillios191
Level 49 Level 49
9. 6. 2021 00:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tommy Přesně tak :)

Phillios191
Phillios191
Level 49 Level 49
9. 6. 2021 00:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@napoleon1815 omg co to je za reakci? :D co mají prodeje společného s kvalitou? a hlavně, co má prodej společného s tím, že se mi hra nelíbí? ty sis taky koupil všechny hry, co mám já? to jsou odpovědi jak od pětiletého děcka, co nezná souvislosti, ale má potřebu se ke všemu vyjadřovat. Evidentně ti došly argumenty, tak už trousíš blbosti, tak to radši zabal, tuhle bitvu si prohrál ;)

Reklama
Reklama