Finální verze Take On Mars se dočkáme v červnu
Take On Mars Novinka Finální verze Take On Mars se dočkáme v červnu

Finální verze Take On Mars se dočkáme v červnu

Martin Cvrček

Martin Cvrček

Bohemia Interactive zveřejnilo plány následujícího vývoje povedeného simulátoru Take On Mars. Co všechno nás v nejbližších měsících čeká?

Reklama

Take On Mars se objevilo v programu Early Access už v létě 2013 a od té doby se hra dočkala velkého množství aktualizací a rozšíření plánů na vývoj. Kvůli tomu se vidina zaručeně finální verze s číslem 1.0 stále vzdalovala, nyní ale konečně víme, kdy se jí dočkáme.

Červnové datum vydání prozradila roadmap vývoje a díky ní jsme se také dozvěděli, na co se mohou věrní marsonauti těšit ještě před vydáním. O několika chystaných novinkách jsme vás sice informovali již loni v červenci, ale teprve teď máme představu o tom, kdy se jich dočkáme.

Ještě v průběhu ledna dojde k rozšíření kooperativního multiplayeru. Prostý respawn na mapě nahradí přistání v modulu, který bude mít na palubě pouze jedno nebo dvě vozidla, 3D tiskárnu a trochu zásob.

V únoru se můžeme těšit na přidání kompetitivního multiplayeru, ve kterém hráči nebudou spolupracovat, ale naopak soupeřit, a to v boji o zdroje a suroviny. V průběhu února dojde také na přidání survival prvků zahrnujících například nutnost jíst, pít a spát nebo možnost pěstovat rostliny.

V březnu konečně dojde k dlouho očekánému přidání lidské kolonizace Marsu do singleplayerové kampaně. V tuto chvíli zahrnuje kampaň jen robotickou část, ve které je třeba zkoumat Mars pomocí roverů a landerů, a možnosti aktualizace Expedition One jsou vyhrazené jen multiplayeru, editoru a několik samostatným misím. To se ale v březnu změní, přičemž kampaň slibuje příběh zaměřený na přežití na povrchu Marsu po zatím nespecifikovaném katastrofickém scénáři.

V dubnu se Take On Mars přesune do beta verze a tvůrci se zaměří na optimalizaci a opravu všech bugů a chyb, aby byla hra co nejstabilnější a nejlepší. Květen bude vyhrazený tvorbě tutoriálových videí, které se začínajícím hráčům přehrají při každé důležité činnosti. Například první nasednutí do vozidla spustí video, které vám popíše základy ovládání.

Nezbývá než doufat, že finální verze Take On Mars nezklame, ale osobně si myslím, že soudě dle dosavadního, téměr dvouletého vývoje v Early Access je šance na selhání poměrně malá. Nechvalme ale dne před večerem a doufejme, že si tvůrci pod vedením Martina Melichárka dají na všech chystaných novinkách záležet.

Více o Take On Mars se dozvíte z předešlého zpravodajství.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama