V dnešní době je těžké přijít s něčím originálním, ale kdo by čekal, že závodní hra bude vycházet z kovaných RPG?
„Mám ve zvyku sledovat ostatní značky, které se nesnaží na trhu každoročně bojovat proti konkurenci, ale usilují o úspěch z dlouhodobého hlediska,“ uvedl kreativní ředitel studia Turn 10, Dan Greenawalt.
„Pro systém levelování a odměn jsme se proto s Forzou 4 inspirovali u Pokémonů, zatímco náš aukční dům víceméně vychází z toho ve World of Warcraftu. V případě Storefront jsme zase něco málo odkoukali od Yahoo Stores.“
Greenawalt se následně nechal slyšet, že se snaží pohybovat na pomezí hráčské a automobilové kultury, přičemž než aby soutěžili s ostatními závodními tituly, inspiraci raději hledají v neherních věcech.
Forzu 4 aktuálně hrajeme. Na recenzi se můžete těšit již 6. října.