Gabe Newell krátce promluvil o Source 2 enginu a o tajnostech kolem Half-Life 3
Counter-Strike: Global Offensive Novinka Gabe Newell krátce promluvil o Source 2 enginu a o tajnostech kolem Half-Life 3

Gabe Newell krátce promluvil o Source 2 enginu a o tajnostech kolem Half-Life 3

Martin Cvrček

Martin Cvrček

21

Gabe Newell spolu s několika dalšími vývojáři z Valve prostřednictvím Redditu odpověděl na zajímavé dotazy fanoušků. Nechybí střípek informací o Source 2 enginu a dokonce ani o Half-Life 3. Samozřejmě pod krycím názvem Ricochet 2.

Reklama

Už je to poměrně dlouho, co se někdo z Valve otevřeně vyjádřil k otázce Half-Life 3 a obecně budoucích titulů oblíbeného herního impéria. To se ale nyní změnilo díky Reddit AMA (Ask me anything), které proběhlo mezi fanoušky a Gabem Newellem. Gabe byl tentokrát překvapivě otevřený a řekl něco málo o Source 2 eginu a dokonce i o Half-Life 3, které se opět skrývalo pod krycím názvem Ricochet 2.

Zaprvé, v případě "Ricochet 2", tedy HL3, stále platí, že hru nechtějí oznámit, dokud si ve Valve nebudou jistí, že hru po oznámení stihnou vydat bez dalších odkladů. Gabe prohlásil, že v minulosti oznamovali své tituly roky dopředu a pak se téměř vždy dost zpozdili, což bylo bolestivé jak pro ně, tak pro komunitu. A to už nechtějí opakovat.

Pokud jste si navíc mysleli, že dokončení Half-Life 3 nebo dalších her od Valve brzdí Virtuální realita (zkráceně VR) typu Oculus Rift, tak to tak určitě není. "Nezdržujeme žádnou hru dokud nedorazí VR. Nechceme vytvářet takový druh závislosti." Řekl Gabe.

Nezapomínejme však, že Valve má k dispozici vlastní a podle všeho dost pokročilou VR technologii, kterou ale pravděpodobně poskytnou firmě Oculus. Důležité však je, že jestli HL3 nebo jiné hry něco zdržuje, VR to určitě není.

Na otázku, jaké budou největší vylepšení v Source 2 enginu, Gabe naprosto otevřeně odpověděl, že největší zlepšení Source 2 bude zvýšení produktivity tvorby obsahu. "Tohle zaměření je vedeno důležitostí, kterou vidíme v budoucnosti uživateli tvořeného obsahu." Jinak řečeno, Source 2 engine bude zjevně nabízet mnohem lepší možnosti pro tvorbu vlastního obsahu tvořeného samotnými hráči.

Source 2 engine by každopádně měl už v základu podporovat Virtuální realitu, jak se dá koneckonců díky přístupu Valve očekávat. Gabe prozradil, že na integraci VR do Source 2 enginu právě pracuje Alex Vlachos.

V rámci AMA se ale neřešily jen budoucí tituly a Source 2 engine, ale i další, méně významné záležitosti. Díky tomu víme, že Valve už pracuje na Linux verzi Counter-Strke: Global Offensive, nebo že se Valve setkalo jen s malými problémy při přesvědčování vývojářů ve tvorbě her na Linux. Ale je mi jasné, že vy vidíte stejně jenom Half-Life 3/Ricochet 2 a Source 2. My koneckonců taky.

Za souhrn otázek a odpovědí patří, jako mnohokrát v minulosti, velké díky fanstránce ValveTime.net.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama