Před dvěma lety se Epic Games podařilo s XBLA hříčkou Shadow Complex zbořit pár rekordů a pak … se po ní slehla zem.
Člověk by čekal, že u hry, která ohromila jak recenzenty, tak hráče a ještě se výborně prodávala je pokračování jistotou. Zvláť když mnohem méně úspěšné tituly se ho dočkají. Jenže chyba lávky.
Redaktoři serveru VG247 si proto na Gamescomu odchytli ředitele zodpovědné tvůrčí firmy, Mika Cappse, a rovnou se ho zeptali, na co vedení myslelo, když na Shadow Complex 2 tehdy řeklo ne.
„Měli jsme skvělé recenze i prodeje, jenže v té samé době začala sílit poptávka po mobilních hrách,“ pustil se do vysvětlování Capps. „Tím nejdůležitějším pro nás však bylo, že jsme viděli co dokáže iPhone.“
„Hned jsme proto zaúkolovali naše vývojáře a postupně jsme se dostali až k Infinity Blade. Nad pokračováním Shadow Complex jsme ale uvažovali. Možná, že jsme se měli vykašlat na Infinity Blade a pustit se do jeho vývoje.“
Jak se říká, nikdy neříkej nikdy, ale sám Capps posléze uvedl, že se v nejbližší budoucnosti mají v plánu soustředit především na PC, konzole a iPhone. Stažitelné hry aktuálně zkrátka nejsou prioritou.