Microsoft na GamesComu oznámil, že Kinect kompatibilní s PC není vyloučen a navíc se prý toto pohybové ovládání může uplatnit i mimo herní průmysl.
Ve svém projevu na GamesComu Kudo Tsunoda prozradil, že Kinect je využitelný i mimo herní průmysl, například v hudbě nebo filmech. Podle jeho slov by Kinect mohl být v budoucnosti spojován i s mobilními telefony.
Zahraniční server CVG položil Tsunodovi otázku ohledně PC mutace Kinectu. Jeho reakce je prostá: „Kinect vyvíjíme primárně pro Xbox 360 a připravujeme se na zahájení jeho prodeje. Myslím, že je to normální, ale zároveň jsem si vědom toho, že si herní průmysl musí půjčovat mnoho věcí z jiných odvětví - bereme si inspirace z filmů a používáme PC technologie. Jsem však přesvědčen, že Kinect je něčím jedinečným i mimo herní byznys. Čistě hypoteticky by tedy Kinect mohl zabrousit i mimo Xbox 360, nyní je však vyvíjen pro tuto platformu.“
I přes velký potenciál ovšem Kinect na GC nezabodoval jako konkurenční ovladač Move z dílen Sony. Ten si totiž vysloužil prestižní ocenění za nejlepší hardware výstavy. Kinect bude v Evropě uveden do prodeje 10. listopadu tohoto roku a v Česku za něj zaplatíme téměř čtyři tisíce korun.