Gearbox má ve vývoji Vetřelců volnou ruku
Aliens Novinka Gearbox má ve vývoji Vetřelců volnou ruku

Gearbox má ve vývoji Vetřelců volnou ruku

Michal Maliarov

Michal Maliarov

7

Chystaná akce Aliens: Colonial Marines má velkou šanci uspět. Proč? Hlavně protože vývojářům nikdo nekecá do práce.

Reklama

Brian Martel se GameSpotu svěřil, že studio od 20th Century Fox dostalo velkou svobodu v konání a směru, kterým by se měl chystaný titul z univerza Vetřelců ubírat.

„Dali nám velkou volnost ve vývoji, Foxové jsou v tom opravdu skvělí. Jediné, co po nás chtějí je zůstat v časové rovince filmů, takže se titul odehrává po třetím filmu,“ řekl Martel.

„Duchovně je to ale nástupce akčního druhého filmu režiséra Jamese Camerona, takže opravdu pocítíte, jaké to je být mariňákem. Foxové nám dali nahlédnout i do obrovského archívu informací o vetřelcích, jejich světu a mnoha dalších maličkostí. Takže jsme měli možnost vytvářet nové Vetřelce, kteří budou do univerza zapadat a budou mít smysl ve hratelnosti. Tvoření hry se velmi liší od vývoje filmu, takže potřebujete jiné požadavky. Pro nás ale byla spolupráce se společností velmi pohodlná.“

Martel také dodal, že studio opravdu poslouchalo fanoušky a komunitu Vetřelců. „Reakce fanoušků byla neuvěřitelná. Všichni, kdo se točí kolem této značky, byli velmi spokojeni s tím, jak jsme k titulu přistoupili. Opravdu posloucháme všechny fanoušky, fóra, filmové znalce. Měli jsme možnost pochopit, jaké to je být mariňákem ve světě Vetřelců.“

Aliens: Colonial Marines se k nám chystají v roce 2012 pro PC, PS3 a Xbox360.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama